![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >> >> >> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >> receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! > > > precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal > lieden die zich niet kunnen gedragen. > > lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om > vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. Je bedoelt net als in Noord-Korea, China en het voormalig oost-blok? Die ultra-rechtse regimes? |
![]() |
#22 |
|
![]() Warrior wrote:
> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>"D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >> >>>als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >>>binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >>> >>> >>>ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >>>receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! >> >> >>precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal >>lieden die zich niet kunnen gedragen. >> >>lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om >>vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. > > > Je bedoelt net als in Noord-Korea, China en het voormalig oost-blok? Die > ultra-rechtse regimes? Je vergeet nog het grootste deel van zuid amerika. Van de regen in de drup. |
![]() |
#23 |
|
![]() "Z.O.Z." <z@z> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Warrior" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >>> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >>> >>> >>> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >>> receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! >> >> Dat is niet zo apart... >> >> Hoeveel bedrijven zijn er niet waar je voor binnen, en achter weer uit >> kunt lopen, zonder dat iemand je wat vraagt? >> Hoeveel mensen zijn er op feesten, waar ze eigenlijk niks te zoeken >> hebben? >> Iedereen denkt dat het wel goed zit.... >> Je kunt ook niet alles gaan beveiligen... > > En met zulke maatregelen denkt iedereen juist dat > als je er loopt je via deze beveilgingen binnen bent gekomen > dus iedereen die binnen is zal wel goed zijn. > Nog minder oplettendheid dus. Yep, het helpt weinig |
![]() |
#24 |
|
![]() "Z.O.Z." <z@z> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >>>> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >>>> >>>> >>>> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >>>> receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! >>> >>> >>> precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal >>> lieden die zich niet kunnen gedragen. >>> >>> lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om >>> vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. >>> >> je hebt gelijk, beter is het wat kinderen de keel te laten over snijden. > > Dus meteen ook strengere restricties op auto`s? > Die rijden er in hun roekeloosheid ook aardig wat dood. Ja, 20km pu...gaan ze maar wat eerder van huis..:o) |
![]() |
#25 |
|
![]() "Very grumpy old man" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Warrior wrote: > >> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>>"D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>> >>>>als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >>>>binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >>>> >>>> >>>>ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >>>>receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! >>> >>> >>>precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal >>>lieden die zich niet kunnen gedragen. >>> >>>lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om >>>vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. >> >> >> Je bedoelt net als in Noord-Korea, China en het voormalig oost-blok? Die >> ultra-rechtse regimes? > > Je vergeet nog het grootste deel van zuid amerika. Van de regen in de > drup. Ik vond dit wel duidelijk genoeg.:o) |
![]() |
#26 |
|
![]() "Very grumpy old man" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > dolphin wrote: > > >> precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal >> lieden die zich niet kunnen gedragen. >> >> lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om >> vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. > > > Ben jij niet in de war met linx, flipper? in geen geval , te meer dat je de nadruk meer moet leggen op dat ultra dan zozeer links of rechts groeten dolphin |
![]() |
#27 |
|
![]() "Warrior" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Je bedoelt net als in Noord-Korea, China en het voormalig oost-blok? Die > ultra-rechtse regimes? bijv ja , ze werden dan wel links genoemd , maar twaren nog altijd de rechtse grootmachten die de lakens uitdeelden. groeten dolphin |
![]() |
#28 |
|
![]() dolphin wrote:
> "Warrior" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > >>Je bedoelt net als in Noord-Korea, China en het voormalig oost-blok? Die >>ultra-rechtse regimes? > > > bijv ja , ze werden dan wel links genoemd , maar twaren nog altijd de > rechtse grootmachten die de lakens uitdeelden. Kronkelend als een rode paling in een emmer linx snot weet ie nog van linx rechts te maken. In de leer geweest bij het BOS journaal? |
![]() |
#29 |
|
![]() In article <[email protected]>, [email protected] says...
> > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> > >> "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >>> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school > >>> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? > >>> > >>> > >>> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een > >>> receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! > >> > >> > >> precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal > >> lieden die zich niet kunnen gedragen. > >> > >> lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om > >> vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. > >> > > je hebt gelijk, beter is het wat kinderen de keel te laten over snijden.. > > waar beweer ik dat ??? of is het slechts jouw simpele of of conclusie ? > ook zo'n typisch trekje van dat soort lieden nl , als het niet zwart is dan > moet het wel wit zijn. > > alsof je alles onder controle kan hebben, en juist met die controle wordt > het past echt ellende. Het is niet te geloven, maar ik ben het met je eens. Als je alles, wat mis zou kunnen gaan, moet gaan beveiligen, wordt het schier onleefbaar. Beter is het om die mafkezen eerder op te sporen en ook werkelijk vast te houden. -- Met vriendelijke groeten, Jawade. Nieuw: KDMXP v2.25 (ook Vista) Zin in een koffie- thee- of borrelpraatje? Kom naar alt.jawade.nl http://jawade.nl (Mirror op http://www.geocities.com/kolibrie.geo) Bootmanager, ClrMBR, DiskEditors, POP3lezer, Filebrowser, Kalender Nederlandse nieuwsgroep voor WindowsVista: alt.nl.os.windows.vista |
![]() |
#30 |
|
![]() "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school > binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? > > > ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een > receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! Nou, op sommige amerikaanse scholen hebben ze dat al, en nog steeds weet er wel iemand het klaar te krijgen het aantal medescholieren uit te dunnen. |
![]() |
#31 |
|
![]() "Jawade" <[email protected]> schreef in bericht >Het is niet te geloven, maar ik ben het met je eens. Als je alles, >wat mis zou kunnen gaan, moet gaan beveiligen, wordt het schier >onleefbaar. Beter is het om die mafkezen eerder op te sporen en >ook werkelijk vast te houden. Toch is een grote groep machthebbers van mening dat we toch die kant op moeten , al was het alleen al om hun macht in handen te kunnen houden , niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Om een en ander er door te drukken moet het gepeupel moe worden van het zgn terrorisme en criminele activiteiten. En als ze er niet zijn dan halen ze ze wel binnen en zetten groeperingen tegen elkaar op. groeten dolphin |
![]() |
#32 |
|
![]() "Very grumpy old man" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >>>Je bedoelt net als in Noord-Korea, China en het voormalig oost-blok? Die >>>ultra-rechtse regimes? >> >> >> bijv ja , ze werden dan wel links genoemd , maar twaren nog altijd de >> rechtse grootmachten die de lakens uitdeelden. > > > Kronkelend als een rode paling in een emmer linx snot weet ie nog van linx > rechts te maken. In de leer geweest bij het BOS journaal? nee hoor , je kan gewoonweg niet simpel in rechts of links denken. groeten dolphin |
![]() |
#33 |
|
![]() "Esizkur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > > "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >> >> >> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >> receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! > > Nou, op sommige amerikaanse scholen hebben ze dat al, en nog steeds weet > er wel iemand het klaar te krijgen het aantal medescholieren uit te > dunnen. > > ik bel steeds aan en de receptie laat mij binnen vrgr David |
![]() |
#34 |
|
![]() "Warrior" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Z.O.Z." <z@z> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Warrior" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >>>> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >>>> >>>> >>>> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >>>> receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! >>> >>> Dat is niet zo apart... >>> >>> Hoeveel bedrijven zijn er niet waar je voor binnen, en achter weer uit >>> kunt lopen, zonder dat iemand je wat vraagt? >>> Hoeveel mensen zijn er op feesten, waar ze eigenlijk niks te zoeken >>> hebben? >>> Iedereen denkt dat het wel goed zit.... >>> Je kunt ook niet alles gaan beveiligen... >> >> En met zulke maatregelen denkt iedereen juist dat >> als je er loopt je via deze beveilgingen binnen bent gekomen >> dus iedereen die binnen is zal wel goed zijn. >> Nog minder oplettendheid dus. > > Yep, het helpt weinig Zelfs contraproductief. Als je echt wilt kom je zo langs beveiligingen. |
![]() |
#35 |
|
![]() "Very grumpy old man" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > dolphin wrote: > >> "Warrior" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >> >>>Je bedoelt net als in Noord-Korea, China en het voormalig oost-blok? Die >>>ultra-rechtse regimes? >> >> >> bijv ja , ze werden dan wel links genoemd , maar twaren nog altijd de >> rechtse grootmachten die de lakens uitdeelden. > > > Kronkelend als een rode paling in een emmer linx snot weet ie nog van linx > rechts te maken. In de leer geweest bij het BOS journaal? Dankzij boycotten hebbenze velen inderdaad uitgeschakeld, niets nieuws, al jaren bekend, het geldconglomeraad heeft al veel te veel macht. Dus houd je praatjes maar voor je, ik weet hoe het zit. |
![]() |
#36 |
|
![]() "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Warrior" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Je bedoelt net als in Noord-Korea, China en het voormalig oost-blok? Die >> ultra-rechtse regimes? > > bijv ja , ze werden dan wel links genoemd , maar twaren nog altijd de > rechtse grootmachten die de lakens uitdeelden. Dat is wel erg goedkoop...als het niet deugt, noem je het maar rechts |
![]() |
#37 |
|
![]() "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >>>> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >>>> >>>> >>>> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >>>> receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! >>> >>> >>> precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal >>> lieden die zich niet kunnen gedragen. >>> >>> lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om >>> vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. >>> >> je hebt gelijk, beter is het wat kinderen de keel te laten over snijden. > > waar beweer ik dat ??? of is het slechts jouw simpele of of conclusie ? > ook zo'n typisch trekje van dat soort lieden nl , als het niet zwart is > dan moet het wel wit zijn. > > alsof je alles onder controle kan hebben, en juist met die controle wordt > het past echt ellende. > > groeten > > dolphin > Ga dat even aan de ouders van het jongentje vertellen, zij waren er wel van overtuigd dat hun zoontje veilig in de school was. Ik werp niet de steen naar het toezicht in de school maar wel naar onze justitie die al die criminelen steeds terug op de bevolking los laat. |
![]() |
#38 |
|
![]() On Sun, 03 Dec 2006 13:14:20 +0100, D®ßu©©akE <D®ßu©©[email protected]>
wrote: >als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? > > >ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! Ik denk dat we die wilden beter aan de grens al tegen kunnen houden. Dat zal efficienter en kosteffectiever blijken. |
![]() |
#39 |
|
![]() "vava" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >>>>> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >>>>> >>>>> >>>>> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een >>>>> een receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! >>>> >>>> >>>> precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal >>>> lieden die zich niet kunnen gedragen. >>>> >>>> lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren >>>> om vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. >>>> >>> je hebt gelijk, beter is het wat kinderen de keel te laten over snijden. >> >> waar beweer ik dat ??? of is het slechts jouw simpele of of conclusie ? >> ook zo'n typisch trekje van dat soort lieden nl , als het niet zwart is >> dan moet het wel wit zijn. >> >> alsof je alles onder controle kan hebben, en juist met die controle wordt >> het past echt ellende. >> >> groeten >> >> dolphin >> > Ga dat even aan de ouders van het jongentje vertellen, zij waren er wel > van overtuigd dat hun zoontje veilig in de school was. Ik werp niet de > steen naar het toezicht in de school maar wel naar onze justitie die al > die criminelen steeds terug op de bevolking los laat. Erg gemakkelijk....lang niet elke crimineel is een moordenaar... De schuld ligt bij de dader |
![]() |
#40 |
|
![]() Z.O.Z. wrote:
> "Warrior" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Z.O.Z." <z@z> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Warrior" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een >>>>> school binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt >>>>> ?????!?!??!? ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met >>>>> pasjes en >>>>> een een receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! >>>> >>>> Dat is niet zo apart... >>>> >>>> Hoeveel bedrijven zijn er niet waar je voor binnen, en achter weer >>>> uit kunt lopen, zonder dat iemand je wat vraagt? >>>> Hoeveel mensen zijn er op feesten, waar ze eigenlijk niks te zoeken >>>> hebben? >>>> Iedereen denkt dat het wel goed zit.... >>>> Je kunt ook niet alles gaan beveiligen... >>> >>> En met zulke maatregelen denkt iedereen juist dat >>> als je er loopt je via deze beveilgingen binnen bent gekomen >>> dus iedereen die binnen is zal wel goed zijn. >>> Nog minder oplettendheid dus. >> >> Yep, het helpt weinig > > Zelfs contraproductief. Als je echt wilt kom je zo langs > beveiligingen. Wanneer bouwde Noach de Ark? -- -- Ubbo Jozi@sse 'Het publiek wil geleid worden door beroemdheden met karakter. Die zijn er niet' (Hocus Pas) 'Stalen denkramen, daar houd ik niet van, ze sluiten nooit. ( Kwetal) En zo werkt het: http://www.wikihow.com/Main-Page |