![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb respect voor de Natuur en heb respect voor jezelf, dat is het enige wat telt. Wij hebben hier in Europa honderden jaren moeten vechten voor onze geestelijke bevrijding. We gaan die rijkdom nu niet door een bende dwazen als de islamieten laten afnemen. We hebben honderden jaren ervaring in het bestrijden van geloofswaanzin. En wees er maar gerust van dat we de geloofswaanzin van de islam met dezelfde verbetenheid zullen bevechten als die waarmee we de geloofswaanzin van het Christendom met succes bevochten hebben. Door mooie praatjes als die van jou laten we ons niet in slaap wiegen. Daar behoeden ons immers verzen voor als ""0, gij die gelooft. [size=5]Neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden[/size]. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één van hen. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet." (Koran, hoofdstuk V, vers 52)." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Door mooie praatjes als die van jou laten we ons niet in slaap wiegen. Daar behoeden ons immers verzen voor als
""0, gij die gelooft. [size=5]Neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden[/size]. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één van hen. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet." (Koran, hoofdstuk V, vers 52)."[/quote] En toch riskeer ik het wel Christenen, Joden en alle andere gelovigen en niet gelovingen tot vriend te maken. Ik kan niet zeggen dat er geen hiernamaals bestaat. Ik kan wel zeggen dat de wereld het paradijs kan worden. Heb uw eigen en uw naaste lief en draag zorg voor de aarde. Enkel en alleen kan een globale vrede de mensheid nog miljoenen jaren vooruitgang bezorgen. Ook op micro niveau is dit geldig; Vlaanderen dus. Enkel en alleen de handen samen zijn we echt sterk en kunnen we alles doorstaan. Hierbij nog een repliek dat ik in een ander forum heb geschreven: Neen, Vlaanderen is mij te lief om het 1600 jaar terug te schroeven. Ook mij zul je vinden op de linie die het secularisme verdedigt. Ook ik zal me mijn vrijheden niet laten afpakken. Maar ik ga dit niet doen door ook haat te verkondigen. Ik promoot gezond verstand en sociale harmonie waar iedereen vrij is om zijn waarden te beleven en die van de ander respecteert. Voor mij staat het humanisme hoog aan. Humanisme die mensen vrijheden waarborgt zoals godsdienst beleven of niet beleven. Humanisme die menselijke vrede als oplossing aanrijkt voor het onbewust zelfvernietingszucht van haatzinnige replieken aller plaatse.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De rijkverwende,''bange''en blanke schaapjes niet over dezelfde kam scheren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kahraman Yücel schreef :
Citaat:
Mogen we je dan bij Faithfreedom International als ex-moslim verwelkomen? Wel een kleine waarschuwing, maar van belang : in islam staat er op afvalligheid de DOODSSTRAF. Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt dat wel met het beeld dat u van blokkers wilt ophangen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Daarom dat een studie heeft uitgewezen,dat de meerderheid van de blokkers een lage opleiding hebben gekregen,en dat zij behoren tot de sociale klasse binnen onze maatschappij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een beetje meer bescheidenheid aan de dag leggen kan soms helpen. Ps: ik heb niet 'alle' gezegd, en ook niet dat het -of alleen maar- Blokkers zouden zijn.
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Graag wou ik dit topic nog eens onder de aandacht brengen, daar het helaas nog steeds brandend actueel is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hallo Kahraman Yücel, waar zit je?[edit] [size=1]Edit:[/size]
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt Laatst gewijzigd door dutch : 9 oktober 2005 om 13:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Nu uit een studie voor de zoveelste keer blijkt dat de meerderheid van de allochtone jongeren zich in hun land van herkomst een huwelijkspartner zoeken en die vervolgens naar hier laten overkomen, wou ik dit topic nog eens opnieuw onder de aandacht brengen.
|
![]() |
![]() |