![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Zou u het betreuren indien de vreemdelingen vrijwillig, uit eigen beweging zouden terugkeren naar hu | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
18 | 16,98% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
88 | 83,02% |
Aantal stemmers: 106. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
We hebben ze nodig om onze pensioenen te betalen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het zou gewoon formidabel zijn moesten ze vertrekken,ik wil zelfs nog helpen inpakken dus zo onverdraagzaam ben ik niet.Ik wil er zelfs nog een paar naar de luchthaven brengen al was het maar om zeker te zijn dat ze weg zijn he
En ik zou eens de laatste vertrokken is alle vluchten uit hun land het verbod geven om nog op vlaamse bodem te landen,stel dat ze terugkomen dat kan dus niet.Het is hier geen duivenkot he.Och dromen zijn bedrog dus deze droom zal ook wel niet uitkomen zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken een aantal allochtonen die werken, en de meesten van die mensen lopen gebukt onder een ondragelijke last van een miskenning, die ze oplopen door het wangedrag van een redelijk grote groep van dezelfde etnische/godsdienstige afkomst. Daar krijg ik bijna medelijden mee, bijna. Voor ons pensioen zorgen.. de politici zullen er wel voor zorgen, dat het opgesoupeerd is. I 'k werk liever tot de dag ik doodval dan dat ik 1 vrijwillige dopper een halve eurocent zou geven. Voor miskende gediscrimineerde "nieuwe Belgen" een vrije vlucht naar een plaats naar eigen keuze.. enkel.. en een politieker of ambtenaar als begeleider.Zijn de werkende mensen ook van die parasieten af.
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou ze helpen en persoonlijk een vliegticket betalen , natuurlijk een richting maar hoe overleven in hun eigen land waar zij moeten werken dat is hun plobleem maar daar had ik niet aangedacht . En zij krijgen als geschenk een ezel bij en een maand eten voop de ezel , je ziet dat wij nog niet zo slecht zijn . Zij die een belgisch paspoord hebben gekregen kunnen het inleveren tegen een bonus.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() kweethetwel moet in houden er komen betere tijden als het V.B . de druk op de ketel houd langzaam maar zeker onze kleinkinderen zullen terug een normaal leven kunnen leiden .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Op dit moment vinden er 6 dat erg. Zij zien dat dus als een verarming als ze zouden vertrekken. De 34 anderen vinden dat niet erg, zij zien het dus niet als een verarming als ze vertrekken, dus zien ze hun aanwezigheid momenteel ook niet als een "verrijking". Want minder verrijking is meer verarming. Als de aanwezigheid van migranten op ons grondgebied zoals politiek correct steeds de mensen tracht wijs te maken, een échte verrijking voor onze samenleving zou zijn, dan zouden meer dan de helft van de mensen het spijtig vinden dat aan deze "verrijking" een einde komt. En dat zie ik nu net niet tot uiting komen in de resultaten van deze poll. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok zou dus van mij enkel in een regering mogen stappen waar in het regeerakkoord duidelijk is opgenomen dat een terugkeerbeleid opgang wordt gebracht, dat op termijn tot doel heeft de grote meerderheid van de moslimmigranten aan de slag te zetten in hun thuislanden. Als het Vlaams Blok niet in staat is om van de eerste keer het succescol opstarten van zo'n terugkeerbeleid tot stand te brengen, dan verliezen ze onmiddellijk mijn stem. In een aanpassingsbeleid geloof ik immers toch niet. Dat hebben we al 4 decennia mogen meemaken en het resultaat van die 4 decennia aanpassingsbeleid is dat de moslimmassa's in Europa reactionairder en agressiever zijn dan ooit en op de invoering van regelrechte apartheid aansturen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Ik heb het hier niet over individuen maar over de partij in zijn geheel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |