![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja dat is het probleem het is niet alleen met electrabel maar ook met alle andere, overstappen raad ik dus niet aan want ge krijgt er alleen maar meer misérie van, en bij den andere kan het gewoon nog erger zijn!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Wat men zich niet bewust is, is dat in andere landen er geen regeringen zijn die zich zo moeien met de plaatselijke energiebedrijven, het gevolg is dus dat die buitenlandse bedrijven, zwaar bevoordeligd zijn tegenover Electrabel, wat zich op de langen duur kan en zal wreken tegenover Electrabel, een bedrijf dat momenteel 12 000 werknemers telt in België. (over dat laatste zinnetje zou de paarse wanregering beter es nadenken)
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() jep, alle bedrijven moeten kapot en jij gaat weer van jacht en visvangst leven natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ergens hoop ik dat Suez dit verder sleept en dat de Belgische staat ferm op hun bek gaat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Ten eerste kost het zeer veel moeite om te veranderen en moet je zeer goed oppassen om niet een of andere schadevergoeding te betalen. Ten tweede als het je gelukt is om te veranderen dat heb je met je nieuwe leveranciers binnen de kortste keren het zelfde liedje (en ik heb het niet over de 'normale' dure tarieven)!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Electrabel heeft ook al geprobeerd om me verbruiken aan te rekenen die niet van mij waren; dat heb ik hen aangegeven en die factuur heb ik nooit betaald. Enige hinder heb ik er nooit van ondervonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dit alles heeft niet veel te maken met hoge productieprijzen van de elektriciens. Het schijnt mij meer te wijzen op een gebrekkige werking van sommige administraties, en/of slechte coordinatie tussen de administratie van de verdelers en de meteropnemers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() en wanneer is al die miserie begonnen? Juist ja: na de liberalisering van de markt. Die is zodanig geforceerd en iedereen in de strot geramd en zijn de mensen tevredener? Neen.
De liberalisering moest prijsdalingen brengen, heeft dat nauwelijks gedaan, wat het wél heeft gedaan is in alle geliberaliseerde sectoren (telefonie, elektriciteit, gas, treinen...) een exponentiële stijging van de werkdruk en dito daling van de arbeidsvoorwaarden (veel slechtere statuten, lonen enz...) Wat is nu de moraal van dit verhaal: in feite heeft de West-Europeaan een zodanig welvaartspeil bereikt dat wat goedkoper hem er niet meer toe doet, wel wat meer vrije tijd en wat minder stress, dat wil de huidige mens. Dankzij de liberaliseringen, hebben we het omgekeerde bereikt, of neen: prijsverlagingen kregen we niet, de rest wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom zo moeilijk doen: nationaliseer dat bedrijf toch ineens!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() + politieke benoemingen in de bedrijfstop, en dat die geen heil brengen, hebben we al genoeg gezien.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 9 december 2006 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |