![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() die kantoren tegen rascisme vind ik goed,dan kan ik elke keer als er een allochtoon nog es een uitspatting van zijn rascisme heeft nog es naar dat kantoor,goed idee
![]() ![]() ![]()
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe meer klachten voor racisme worden ingediend, hoe meer duidelijk wordt dat vlaanderen geen goede thuishaven voor vreemdelingen is.
Wat gaat men met deze klachten doen? Indien men mensen gaat bestraffen voor racisme zal dit er toe leiden dat deze mensen en vaak hun hele omgeving, juist omdat ze bestraft zijn geworden nog veel racistischer zullen worden. Racisme kan men niet oplossen door mensen te bestraffen maar wel door de oorzaken van het racisme weg te nemen. De oorzaak is te zoeken in de ongebreidelde toevloed van vreemdelingen die totaal niet in onze cultuur passen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind Uw uitspraak enorm rasistisch om te stellen dat eigen vol alleen op de roots of afkomst gaat. Ik ben Vlaming, mijn vrouw Nederlandse dus mijn kinderen zijn geen eigen VOLK? Kan U het nog dommer stellen. Leer eerst met het woord eigen volk om te gaan. Kijk wat het Blok ermee bedoeld, en niet wat de anderen denken dat ze ermee bedoelen. Ga zelf eens op onderzoek, en stop met die stomme voorgekouwde lullige koek. Vanwegen een beledigde Vlaams Blokker! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja meneir 't woaren tween bruin ma......... Aha madam is rasist! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg volledig de gedachtengang van Jean Blanquart!
Laat die racismekantoren er komen! En laten we ze beschouwen als "racisme"kantoren en niet als "allochtonen-klaagbanken". Telkens als iemand MIJ of mijnen voor hoer uitscheldt, ze lastigvalt etc. ga ik klacht neerleggen! Het wordt tijd dat de autochtonen OOK eens van hun laten horen in die racismekwesties. Als iemand mij volgens het racisme kantoor als "varken" mag benoemen, mag ik in het vervolg ook "makaak" zeggen! Eénmaal d�*t op papier staat, staan we al een stap verder.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() En mogen we daar een klacht indienen wanneer uw moeder is overvallen door ingevoerd crapuul, of werkt het enkel richting?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() neen, de racismewet is NIET van toepassing op de klachten komende van
de autochtone bevolking, of laat ons duidelijk zijn , een Vlaming (of Belg) die zich gediscrimeert voelt tegenover een Turk, Marokaan, kan GEEN klacht neer leggen.Wordt onmiddellijk vertikaal geclaseerd !! En niet komen klagen want jullie hebben allemaal die wet helpen goedkeuren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Percloride, dat moet je me dan eens uitleggen.
Als ik klacht ga neerleggen omdat een Marokkaan me "vuile westerse hoer" noemt, en dat wordt geklasseerd, dan mag ik in het vervolg toch "vuile moslimhoer" zeggen? Kwestie van precedenten te hebben hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een nummertje trekken... het zijn arabische cijfers ! no proplemeno
![]() wie gaat de klacht akteren in een PV ? de politie... uw vriend ![]() blokbusters ![]() ![]() ![]() linkse hulporganisaties zijn al overbelast (met invoer en papieren en douane formaliteiten) en hebben te weinig werkingsmiddelen dus ook te weinig en slecht betaald personeel ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt mij echt geen probleem van de Belgen alleen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() eigen schuld eerst ? ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel alsof je toestemming wil om dat te zeggen.
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas dan spreek ik me uit over het al dan niet terecht zijn van die scheldwoorden.
![]() |
![]() |