![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom heb ik het hoofdkantoor van de politie van Antwerpen op de hoogte gebracht van het feit,dat één van deze criminelen(gekend bij het gerecht) duidelijk herkenbaar was,op de nieuwsuitzending van VTM(zaterdag 22/11/2003). Ik ken deze persoon uit het verleden(actieve periode binnen het Vlaams Blok)en ik weet dat hij nauwe contacten heeft met de lokale Voorzitter van het Vlaams Blok(Deurne-Antwerpen)wat ik desnoods wil bewijzen en getuigen voor een rechtbank. Het parket onderzoekt momenteel nog een reeks van klachten tegen deze persoon,gaande van telefonische stalking(dossier belgacom wegens bewezen stalking),doodsbedreigingen,intimidatie,stalking via e-mail(dossier F.C.C.U.),zich bij o.a.mijn geburen uitgeven voor een politieagent van de gerechtelijke,dag en nacht aan mijn deur komen bellen,aanzetten tot geweld,enz.......... De politie onderzoekt momenteel de informatie De feiten in Borgerhout spelen inderdaad in de kaarten van het Vlaams Blok(nl.het onveiligheidsgevoel). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Interessant... In welke zin heeft die persoon dan de gemoederen opgelaaid? Spreekt u dan over het eerste incident (Abu Jah Jah) of dat van vorige week?
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() En volgens u zat daar dus een autochtone (ex)-Vlaams Blokker achter? Zelf weet ik daar weinig over. Er is mij gezegd dat de onruststokers slechts een handvol kinderen waren, die protesteerden als reactie op het verboden straatfeest van de AEL. Een paar stukgeslagen autoruiten (pasop dat keur ik in geen geval goed!!!), en doodsbedreigingen aan één bepaalde politieagent, that's it! Al eens nagedacht waarom daar zoveel mediabelangstelling rond kwam? Men geeft die bengels gewoon hun zin: OPVALLEN!
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Dit was geen spontane reactie van kinderen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Je bent wel karig met informatie he. Heeft de politie u het zwijgen bevolen?
![]() Kan je wat meer uitleg geven aub. Ik, en anderen zullen dit zeer interessant vinden...
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik heb mijn burgerplicht gedaan Abdel,dat volstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Walgelijk.
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() Inderdaad Babeth, dat zijn strafbare feiten. Daarmee dat ik het ook niet goedkeur. Alleen snap ik niet dat zoiets het nieuws kan halen. Dat gebeurt wel meer hoor.
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals bij Goedele Liekens, waar hij er voor pleite dat die man een sgoed moest genomen worden, liefst van achter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik ga het dus nog eens zeggen. [size=7]HET VLAAMS BLOK HEEFT DE DEMOCRATIE TE RESPECTEREN. [/size] Probleem met Vlaams Blokkers is dat ze geen Nederlands kennen en in de verste verte niet weten wat het woord democratie inhoudt. Een van de belangrijkste kenmerken van Vlaams Blokkers is dat ze woorden in verkeerde betekenissen gebruiken. Goed wordt slecht en omgekeerd. In Bierbeek in St.-Kamillus zitten minder erge gevallen. [size=6]De AEL heeft het recht op te komen voor haar gemeenschap. De AEL heeft het recht te protesteren tegen pesterijen door politiemensen. [/size] De media en de Gazet Van Antwerpen is daarop geen uitzondering, doen aan misleidende berichtgeving. Door te stellen dat de AEL 'met de vinger gewezen werd' na de rellen en te vermelden dat Abou Jahjah een tijdje werd opgepakt, suggereert de GVA een indruk van schuld, daarmee inspelend op de destructieve lusten van psychopaten onder hun lezers die graag zo'n dingen horen. Daarom heeft de GVA dan ook geen belangstelling voor de waarheid. Tijdens de rellen hebben de AEL en Abou Jahjah gepoogd de woedende jongeren te troosten en kalmeren, maar ik kan mij indenken dat op dit forum zowat iedereen de waarheid haat. Om te vermijden dat ons land in de afgrond zal storten, zou men er goed aan doen de racismewetgeving toe te passen en Filip Dewinter achter slot en grendel steken. De orchestrator van de collectieve waanzin is het grootste gevaar dat in ons land rondloopt. Abou Jahjah is een belangrijke aanwinst voor ons land. Hij heeft gezond verstand, een scherp doorzicht in de problemen en weet haarfijn te verwoorden wat er aan de hand is. Zo, ik heb gezegd dat ik te zeggen had en ik wil dit forum weer eens niet meer zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Partijlid
|
![]() [quote="Linda"]
Citaat:
Ja, madammeke. Ge zijt zeker met ne Moslim getrouwd da ge zo tegen uw eigen volk bent. Wacht maar is tot als ge verkracht wordt door zo ene. Dan gade wat anders piepen, LANDVERRAADSYER! ZE zouden u achter slot en grendel moeten steken.
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Malinwa, GE STEEKT ME TEGEN. Uw racistische posts, uw aanstotelijk taalgebruik zijn op dit forum geen gewoonte. Ik kan u enkel doorverwijzen naar de hel (politicsinfo.net). Tot u daar heelhuids bent aangekomen zal ik elke post van u die deze trend verder zet aangeven bij de bevoegde moderatoren. Reageren als een klein kind kan iedereen, inhoudelijk discussiëren is al iets moeilijker, nogtans lukt dit op dit forum wonderwel tussen iedereen, zolang mensen als u zich niet moeien met racistisch, op niets dan lucht gestoelde posts.
tot genoegen, niels! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat dhja laba, een verrijking is voor onze cultuur is zeker niet waar. Hij is wel een verijking voor het Vlaams Blok. Hij is de man die de meeste autochtonen, of originele inwoners hun ogen opent. Ik heb die vredestichter bezig gezien op TV tegen de Commissaris. Hewel madam, moest een witte dat gedaan hebben. Hij zou veeeeeel langer hebben vast gezeten. Maar ik denk dat de Flup de abou betaald. Ik heb zo het stil vermoeden dat den abou betaald wordt vanuit de studiedienst van het Blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk een goed initiatief.
We zijn nog maar net van VMO-straatcrapuul verlost, en de AEL komt hetzelfde presteren. Opdoeken die privé en burgermilities.
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() wat geeft Dhr Abou Jahjah het recht om hier zijn eigen militie op te richten?
wat geeft deze AEL het recht om de politie uit te dagen, om daarna te zeggen dat ze alleen wouden aantonen hou deze handelden, wat geeft hun het recht om dit te doen?? daar moeten zij niet voor zorgen, er zal wel voor hun gezorgd worden... het is gewoon een schande
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |