Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2003, 15:28   #21
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdel
Het Vlaams Blok zal eerder ontbonden worden dan de AEL denk ik. Het Vlaams Blok is verantwoordelijk voor de oplaaiingen in de Antwerpse migrantenbuurten zoals Turnhoutsebaan in Borgerhout.

Ik wacht met ongeduld op de uitslag van het proces, dat het Vlaams Blok voor eens en altijd zal verbieden. Ze zullen dan wel een andere partij oprichten, maar de eer is er dan wel goed af. En als dan nog het Cordon Sanitaire opgedoekt wordt, dan zal de modale burger inzien dat dit partijtje slechts een vereniging van facistoide paranoia's is, die langzaam maar zeker zal wegkwijnen in de politieke vergeetput.

Het Vlaams Blok zal even snel (en hard!) vallen als het opgekomen is!
Ik heb een vermoeden dat autochtone criminelen de allochtone criminelen hebben aangezet tot het plegen van deze criminele feiten.
Daarom heb ik het hoofdkantoor van de politie van Antwerpen op de hoogte gebracht van het feit,dat één van deze criminelen(gekend bij het gerecht) duidelijk herkenbaar was,op de nieuwsuitzending van VTM(zaterdag 22/11/2003).
Ik ken deze persoon uit het verleden(actieve periode binnen het Vlaams Blok)en ik weet dat hij nauwe contacten heeft met de lokale Voorzitter van het Vlaams Blok(Deurne-Antwerpen)wat ik desnoods wil bewijzen en getuigen voor een rechtbank.
Het parket onderzoekt momenteel nog een reeks van klachten tegen deze persoon,gaande van telefonische stalking(dossier belgacom wegens bewezen stalking),doodsbedreigingen,intimidatie,stalking via e-mail(dossier F.C.C.U.),zich bij o.a.mijn geburen uitgeven voor een politieagent van de gerechtelijke,dag en nacht aan mijn deur komen bellen,aanzetten tot geweld,enz..........
De politie onderzoekt momenteel de informatie
De feiten in Borgerhout spelen inderdaad in de kaarten van het Vlaams Blok(nl.het onveiligheidsgevoel).
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 15:32   #22
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is Jan Hyoens uw echte naam dan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Het Vlaams Blok zal eerder ontbonden worden dan de AEL denk ik. Het Vlaams Blok is verantwoordelijk voor de oplaaiingen in de Antwerpse migrantenbuurten zoals Turnhoutsebaan in Borgerhout.
Kan u dat op een of andere manier verklaren of verduidelijken want ik ben niet echt mee hoor!
Wat moet ik verduidelijken? Dat de AEL langer zal bestaan dan het Vlaams Blok?
Neen, dat het Vlaams Blok verantwoordelijk is voor de oplaaiingen in de migrantenbuurten!!
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 15:33   #23
Abdel
Vreemdeling

Abdel's schermafbeelding

Standaard

Interessant... In welke zin heeft die persoon dan de gemoederen opgelaaid? Spreekt u dan over het eerste incident (Abu Jah Jah) of dat van vorige week?
Oud 27 november 2003, 15:33   #24
Abdel
Vreemdeling

Abdel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina

Neen, dat het Vlaams Blok verantwoordelijk is voor de oplaaiingen in de migrantenbuurten!!
Ik zal peter dat laten uitleggen...
Oud 27 november 2003, 15:33   #25
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Interessant... In welke zin heeft die persoon dan de gemoederen opgelaaid? Spreekt u dan over het eerste incident (Abu Jah Jah) of dat van vorige week?
De rellen van vorige week Abdel.
Oud 27 november 2003, 15:37   #26
Abdel
Vreemdeling

Abdel's schermafbeelding

Standaard

En volgens u zat daar dus een autochtone (ex)-Vlaams Blokker achter? Zelf weet ik daar weinig over. Er is mij gezegd dat de onruststokers slechts een handvol kinderen waren, die protesteerden als reactie op het verboden straatfeest van de AEL. Een paar stukgeslagen autoruiten (pasop dat keur ik in geen geval goed!!!), en doodsbedreigingen aan één bepaalde politieagent, that's it! Al eens nagedacht waarom daar zoveel mediabelangstelling rond kwam? Men geeft die bengels gewoon hun zin: OPVALLEN!
Oud 27 november 2003, 15:42   #27
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Dit was geen spontane reactie van kinderen.
Oud 27 november 2003, 15:43   #28
Abdel
Vreemdeling

Abdel's schermafbeelding

Standaard

Je bent wel karig met informatie he. Heeft de politie u het zwijgen bevolen?

Kan je wat meer uitleg geven aub. Ik, en anderen zullen dit zeer interessant vinden...
Oud 27 november 2003, 15:47   #29
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Ik heb mijn burgerplicht gedaan Abdel,dat volstaat.
Oud 27 november 2003, 15:47   #30
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En volgens u zat daar dus een autochtone (ex)-Vlaams Blokker achter? Zelf weet ik daar weinig over. Er is mij gezegd dat de onruststokers slechts een handvol kinderen waren, die protesteerden als reactie op het verboden straatfeest van de AEL. Een paar stukgeslagen autoruiten (pasop dat keur ik in geen geval goed!!!), en doodsbedreigingen aan één bepaalde politieagent, that's it! Al eens nagedacht waarom daar zoveel mediabelangstelling rond kwam? Men geeft die bengels gewoon hun zin: OPVALLEN!
Dat is nog altijd onaangepast sociaal wangedrag en bovendien strafbaar. Wie gaat die nieuwe autoruiten betalen ? Wie gaat de psychologische behandeling/begeleiding van die politieagent, die zeer zwaar getraumatiseerd moet zijn door zoiets, betalen ? Diezelfde "handvol kinderen" ???
Walgelijk.
Oud 27 november 2003, 15:51   #31
Abdel
Vreemdeling

Abdel's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad Babeth, dat zijn strafbare feiten. Daarmee dat ik het ook niet goedkeur. Alleen snap ik niet dat zoiets het nieuws kan halen. Dat gebeurt wel meer hoor.
Oud 27 november 2003, 15:57   #32
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Spijtig genoeg zal de klacht weeral niks worden.
Men gaat redeneren dat het een rascistische klacht is, en aangezien ze van het Blok komt, gaat men ze gewoon seponeren.

Spijtig, want ze hebben wel GROOT GELIJK!
Neen Rudi het Vlaams Blok heeft in deze géén gelijk maar dit is weeral een initiatief om de gemoederen op te hitsen, ik ken ze al 17 jaar en ik ken de agenda beter dan wie ook! Ik ben een ferm tegenstander van het AEL en JahJah moet wat mij betreft met zijn klikken en klakken worden buitengezwierd wegens onrechtmatig verkregen Belgische nationaliteit. Bewegingen of maatschappelijke stromingen echter proberen te verbieden heeft meestal een tegengesteld effect en is in wezen een aanfluiting van de democratie. De houding van het VB naar de verkiezingen toe zal weeral een overtreffende stap van angszaaierij zijn, daar teren ze nu eenmaal op en dit is enkel nog maar het begin, dat het resultaat zal zijn dat 'goeie' vreemdelingen, die de meerderheid zijn, wel eens een zwaar gelag zullen moeten betalen deert het VB niet, de haat moet en zal overwinnen wat het VB betreft!!!
Oud 27 november 2003, 16:15   #33
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Er is nog altijd een verschil tussen een partij en een privé-militie; De ene predikt verandering en de ander revolutie. Welk is het gevaarlijkst voor de democratie ?
Er is niet veel verschil tussen beide partijen, allebei extremistisch , allebei voor "hun volk" , allebei op het randje van racisme, ...

Het VB roept trouwens op voor de vernietiging van belgie is dat geen vorm van revolutie?
Ik dacht Steve Stevaert toch ook iets in de zin van eigen volk te hebben horen kwaken. Namelijk bij het opheffen van de restaurantkosten die gemaakt worden in het buitenland. Dat deze voor de volle pot aftrekbaar zijn. Daar gaat onze Democraat Steve niet mee akkoord, en hij zij " dat het toch te zot was om de kosten in het buitenland volledig aftrekbaar te maken. Zodanig dat ons Eigen volk daar een economisch verlies aan leden. Die gelden gaan naar het buitenland, en de belastingen is ze kwijt. Kromme redenering, of de zoveelste slip of the thong?
Zoals bij Goedele Liekens, waar hij er voor pleite dat die man een sgoed moest genomen worden, liefst van achter?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 16:55   #34
Linda
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Het Vlaams Blok wil de Arabisch Europese Liga (AEL) van Dyab Abou Jahjah laten ontbinden. Kopstuk Filip Dewinter dient daarom klacht in bij het gerecht op basis van de wet op de privé-milities. Die zegt dat elke organisatie die geweld gebruikt of politie of leger wil vervangen, verboden is. Het Vlaams Blok zegt dat de AEL zo'n organisatie is en staaft die bewering met een rapport van de politiediensten.
Van welk jaar is deze belachelijke, idiote onzin hier. Ik heb Hans al laten weten dat ik over deze kotsmisselijk makende laag bij de grondse cafépraat waarin iedereen denkt zijn meest walgelijke demonen te moeten loslaten, niets meer wil horen, maar de jongen blijft maar netjes verslagjes sturen.

Ik ga het dus nog eens zeggen.
[size=7]HET VLAAMS BLOK HEEFT DE DEMOCRATIE TE RESPECTEREN. [/size]

Probleem met Vlaams Blokkers is dat ze geen Nederlands kennen en in de verste verte niet weten wat het woord democratie inhoudt. Een van de belangrijkste kenmerken van Vlaams Blokkers is dat ze woorden in verkeerde betekenissen gebruiken. Goed wordt slecht en omgekeerd.
In Bierbeek in St.-Kamillus zitten minder erge gevallen.

[size=6]De AEL heeft het recht op te komen voor haar gemeenschap.
De AEL heeft het recht te protesteren tegen pesterijen door politiemensen. [/size]

De media en de Gazet Van Antwerpen is daarop geen uitzondering, doen aan misleidende berichtgeving. Door te stellen dat de AEL 'met de vinger gewezen werd' na de rellen en te vermelden dat Abou Jahjah een tijdje werd opgepakt, suggereert de GVA een indruk van schuld, daarmee inspelend op de destructieve lusten van psychopaten onder hun lezers die graag zo'n dingen horen. Daarom heeft de GVA dan ook geen belangstelling voor de waarheid.

Tijdens de rellen hebben de AEL en Abou Jahjah gepoogd de woedende jongeren te troosten en kalmeren, maar ik kan mij indenken dat op dit forum zowat iedereen de waarheid haat.

Om te vermijden dat ons land in de afgrond zal storten, zou men er goed aan doen de racismewetgeving toe te passen en Filip Dewinter achter slot en grendel steken. De orchestrator van de collectieve waanzin is het grootste gevaar dat in ons land rondloopt.

Abou Jahjah is een belangrijke aanwinst voor ons land. Hij heeft gezond verstand, een scherp doorzicht in de problemen en weet haarfijn te verwoorden wat er aan de hand is.

Zo, ik heb gezegd dat ik te zeggen had en ik wil dit forum weer eens niet meer zien.
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 17:01   #35
Malinwa
Partijlid

Malinwa's schermafbeelding

Standaard

[quote="Linda"]
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Het Vlaams Blok wil de Arabisch Europese Liga (AEL) van Dyab Abou Jahjah laten ontbinden. Kopstuk Filip Dewinter dient daarom klacht in bij het gerecht op basis van de wet op de privé-milities. Die zegt dat elke organisatie die geweld gebruikt of politie of leger wil vervangen, verboden is. Het Vlaams Blok zegt dat de AEL zo'n organisatie is en staaft die bewering met een rapport van de politiediensten.
Van welk jaar is deze belachelijke, idiote onzin hier. Ik heb Hans al laten weten dat ik over deze kotsmisselijk makende laag bij de grondse cafépraat waarin iedereen denkt zijn meest walgelijke demonen te moeten loslaten, niets meer wil horen, maar de jongen blijft maar netjes verslagjes sturen.

Ik ga het dus nog eens zeggen.
[size=7]HET VLAAMS BLOK HEEFT DE DEMOCRATIE TE RESPECTEREN. [/size]

Probleem met Vlaams Blokkers is dat ze geen Nederlands kennen en in de verste verte niet weten wat het woord democratie inhoudt. Een van de belangrijkste kenmerken van Vlaams Blokkers is dat ze woorden in verkeerde betekenissen gebruiken. Goed wordt slecht en omgekeerd.
In Bierbeek in St.-Kamillus zitten minder erge gevallen.

[size=6]De AEL heeft het recht op te komen voor haar gemeenschap.
De AEL heeft het recht te protesteren tegen pesterijen door politiemensen. [/size]

De media en de Gazet Van Antwerpen is daarop geen uitzondering, doen aan misleidende berichtgeving. Door te stellen dat de AEL 'met de vinger gewezen werd' na de rellen en te vermelden dat Abou Jahjah een tijdje werd opgepakt, suggereert de GVA een indruk van schuld, daarmee inspelend op de destructieve lusten van psychopaten onder hun lezers die graag zo'n dingen horen. Daarom heeft de GVA dan ook geen belangstelling voor de waarheid.

Tijdens de rellen hebben de AEL en Abou Jahjah gepoogd de woedende jongeren te troosten en kalmeren, maar ik kan mij indenken dat op dit forum zowat iedereen de waarheid haat.

Om te vermijden dat ons land in de afgrond zal storten, zou men er goed aan doen de racismewetgeving toe te passen en Filip Dewinter achter slot en grendel steken. De orchestrator van de collectieve waanzin is het grootste gevaar dat in ons land rondloopt.

Abou Jahjah is een belangrijke aanwinst voor ons land. Hij heeft gezond verstand, een scherp doorzicht in de problemen en weet haarfijn te verwoorden wat er aan de hand is.

Zo, ik heb gezegd dat ik te zeggen had en ik wil dit forum weer eens niet meer zien.

Ja, madammeke.
Ge zijt zeker met ne Moslim getrouwd da ge zo tegen uw eigen volk bent.
Wacht maar is tot als ge verkracht wordt door zo ene.
Dan gade wat anders piepen, LANDVERRAADSYER!
ZE zouden u achter slot en grendel moeten steken.
Oud 27 november 2003, 17:15   #36
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Malinwa, GE STEEKT ME TEGEN. Uw racistische posts, uw aanstotelijk taalgebruik zijn op dit forum geen gewoonte. Ik kan u enkel doorverwijzen naar de hel (politicsinfo.net). Tot u daar heelhuids bent aangekomen zal ik elke post van u die deze trend verder zet aangeven bij de bevoegde moderatoren. Reageren als een klein kind kan iedereen, inhoudelijk discussiëren is al iets moeilijker, nogtans lukt dit op dit forum wonderwel tussen iedereen, zolang mensen als u zich niet moeien met racistisch, op niets dan lucht gestoelde posts.

tot genoegen,

niels!
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 17:16   #37
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, madammeke.
Ge zijt zeker met ne Moslim getrouwd da ge zo tegen uw eigen volk bent.
Wacht maar is tot als ge verkracht wordt door zo ene.
Dan gade wat anders piepen, LANDVERRAADSYER!
ZE zouden u achter slot en grendel moeten steken.
Het Blok respecteerd evenzeer de democratische regels. Ze stapt naar de rechtbank, zoals zij voor de rechter zijn gesleurdt. Voor minder zware feiten.
Dat dhja laba, een verrijking is voor onze cultuur is zeker niet waar. Hij is wel een verijking voor het Vlaams Blok.
Hij is de man die de meeste autochtonen, of originele inwoners hun ogen opent.
Ik heb die vredestichter bezig gezien op TV tegen de Commissaris.
Hewel madam, moest een witte dat gedaan hebben. Hij zou veeeeeel langer hebben vast gezeten.
Maar ik denk dat de Flup de abou betaald. Ik heb zo het stil vermoeden dat den abou betaald wordt vanuit de studiedienst van het Blok.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 17:19   #38
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Eindelijk een goed initiatief.
We zijn nog maar net van VMO-straatcrapuul verlost, en de AEL komt hetzelfde presteren.
Opdoeken die privé en burgermilities.
Oud 27 november 2003, 17:32   #39
Sebert
Vreemdeling

Sebert's schermafbeelding

Standaard

wat geeft Dhr Abou Jahjah het recht om hier zijn eigen militie op te richten?
wat geeft deze AEL het recht om de politie uit te dagen, om daarna te zeggen dat ze alleen wouden aantonen hou deze handelden, wat geeft hun het recht om dit te doen?? daar moeten zij niet voor zorgen, er zal wel voor hun gezorgd worden...

het is gewoon een schande
Oud 27 november 2003, 17:34   #40
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sebert
wat geeft Dhr Abou Jahjah het recht om hier zijn eigen militie op te richten?
wat geeft deze AEL het recht om de politie uit te dagen, om daarna te zeggen dat ze alleen wouden aantonen hou deze handelden, wat geeft hun het recht om dit te doen?? daar moeten zij niet voor zorgen, er zal wel voor hun gezorgd worden...

het is gewoon een schande
K vraag me gewoon af of zo een "gedwongen ontbinding" geen averechts effect gaat hebben. De migrantengemeenschap zelf steunt Abou Jahjah niet, getuige daarvan zijn Resist verkiezingsuitslag.
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be