![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gent is uiteraard wat kleiner en dus makkelijker te besturen, maar mij gaat ge niet wijsmaken dat ze in Antwerpen niet serieus aan het prutsen zijn. Ik zeg niet dat dit allemaal de schuld is van het huidige stadsbestuur, het is de cumul van jaren slecht bestuur door de sossen in Antwerpen, Dit is iets wat je niet zomaar oplost, zeker niet als de oude mensen op hun oude postjes blijven. 40 jaar permanente macht dat vraagt om misbruiken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou ik nu bij "de meester" moeten gaan bleiten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Alleen die met zijn onderlijfke is tegenwoordig het spel aan het bederven, nu hij de migrantenjongeren "snotapen" begint te noemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() *niks*
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in de [size=7]rode[/size] Morgen !! in Humo kan je ook zo'n zever terugvinden
![]() Gent was de enige stad waar het Vlaams Blok niet vooruit ging ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ben je dan misschien enkel hier om te haten?
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Doe maar lekker voort, nederdietsche Jügend ! ! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() [quote="Verhofstadthater"]
Uiteraard, maar dan moet de achteruitgang ook echt relevant zijn. Het Vlaams Blok is in 1 stad achteruitgegaan en men maakt er een studie over. Maar wat denk je over de theorie van de stadsvlucht? Dit zou de kleine verschillen kunnen verklaren. 8) Een huidig Blok-mandataris geeft het volgende als reden op: "Dat de atmosfeer onder de Gentse Vlaams Blokkers niet ideaal is weet iedereen die met de plaatselijke werking iets te maken heeft. Verschillende nationalisten hebben de Gentse stede helaas moeten verlaten, of werden om een of andere reden op een zijspoor geplaatst. Dat is natuurlijk zeer spijtig. Maar gelukkig hebben de meesten toch hun plan getrokken en liepen ze gelukkig niet naar de pers om een lastercampagne tegen de partij te beginnen. De verongelijkten waren idealisten en werken voort." Dat laatste betwijfel ik wel een beetje. En gaan jullie nu een scheldpartij opstarten tegen die zeldzame "eerlijke witte merel" ? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
"grootheidswaanzin", "navelstaren", "utopie", "zelfbedrog", enz. Zelfs op Europees vlak is Antwerpen is klein provinciestadje. Met het aantal "Entwaarpse" bewoners kan je op wereldvlak met moeite een gehucht vullen van wereldsteden als New York, Singapore, Tokio, Parijs, Berlijn en ga zo maar door. Het rode Antwerpse provinciestadje is wél een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet : corrupte politici en politie, verpauperde buurten en een ontstellende onder-de-eigen-kerktoren-mentaliteit. Door-winter-de Bruggelingen als Filip-je-weet-wel en Van Rossem hangen er bij voorkeur de revolutionair uit en scoren er moeiteloos bij verkiezingen. Door de nuchtere bewoners van hun geboortestad Brugge zouden ze worden weggelachen. "Met twee voeten op de grond", zeggen ze daar. En voorlopig zijn ze tevreden met hun CD&V-Burgemeester. En het helpt natuurlijk ook dat in hun stad de werkloosheid niet is gestegen en de politie op straat loopt en niet "in den bak" zit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de morgen heeft een lichtpunt gezien? hebben ze Van Hecke of De Winter gezien
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
![]() |