![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Opvallend overigens hoezer de belgicisten een dikke karikatuur moeten maken van Vlaanderen. Hebben ze nu nog steeds niet door dat vele a-politieke mensen een instinctieve afkeer krijgen van pezewevers en pilaarbijters die maar blijven doordrammen op het alleenzaligmakende belgie als model voor alle multi-nationale staten in de wereld? Maar ja, het is natuurlijk niet gemakkelijk om, als belgicist, te moeten opkomen tegen een Vlaamse beweging die reeds een kleine eeuw geleden de Europese gedachte expliciet naar voren schoof, die dus al héél lang verder kijkt dan zijn eigen tuin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het steekt natuurlijk wel, voor alle hele en havle gare belgicisten dat de Vlaamse Beweging al sinds bijan één eeuw de Europese gedachte hoog in de vaandel voert. Pleeg dus géén zo'n doorzichtige leugens; het is slechts laster. In héél de Vlaamse Beweging is er zo goed als niemand die de EU wil opdoeken. Integendeel, véél meer daadwerkelijke macht en bevoegdheid voor de EU, alle Vlaamsgezinden zien niets liever, en van de weeromstuit minder belgisch (en dus aartskonservatief) beleid. Daarenboven, schrijf liever onder uw eigen naam. Nu ontstaat nog het vermoeden dat 'Hans' in weze niemand anders is dan de voorzitter van één van die belgicistische militantenordes. Rudi Dierick, Brussel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() in de Europese instellingen worden de dikste wedden en vergoedingen betaald ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zowel op economisch als op cultureel gebied zullen zij zo betere banden aanhalen met West-Europa.
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() als ik aancultuur wil doen ga ik wel zelf naar een concert of toneelstuk of tentoonstelling of cinema !! Ik heb daar geen 10 landen voor nodig ! Eén keer per jaar op vakantie naar die landen gaan is genoeg, dat is miserie zien voor een heel jaar... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En er is inderdaad nog veel miserie in die landen. Ik ben zelf al in een aantal van die landen geweest. Daarom moeten we hen juist helpen om uit die miserie te geraken.
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ps: naast de Turkse en Marokkaanse cultuur, zijn er nog 150 anderen, voor het geval je dat nog altijd niet moest weten. ![]()
![]() |