![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik snap niet dat er dingen verzonnen worden om verschrikkelijke mensen nog erger er uit laten zien..
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die belgen zijn volgens u misschien ook geen pedofielen!!Het was misschien liefde! Net zoals bij "Mo" die met z'n oud bezweet stinkend corps op die kindjes lag en hun ................... Ga eens een jaar op wereldreis en je zal nog veel bijleren en "zien". Reizen is leuk en educatief. "In families in the West, parents acknowledge the free will of their children. But in China, orders from the parents are not at all compatible with the will of the children ... This is a kind of 'indirect rape.' Chinese parents are all the time indirectly raping their children ..." bron:http://marriage.about.com/gi/dynamic...story%2F116516 Laatst gewijzigd door colargo : 15 december 2006 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij waart één van hen, of wat?Die kwamen toch niet voor uw neus neuken? Dit gezegd zijnde, al die kinderverkrachters mogen voor mij gevierendeeld worden, welke nationaliteit ze ook hebben.Trouwens, zeggen dat het een "belg" en een "brit" zijn , wil ook niets meer zeggen, dat kunnen immers een marokkaan en een pakistanees geweest zijn, met belgische en britse paspoorten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of kijk je soms naar Peking express ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Vandaag, 01:32
Vandaag, 12:57 Vandaag, 13:00 Vandaag, 13:04 Vandaag, 13:18 Vandaag, 13:20 Vandaag, 13:23 Vandaag, 13:26 Vandaag, 13:30 Vandaag, 13:51 Vandaag, 14:01 Vandaag, 14:10 Vandaag, 14:19 Vandaag, 14:25 Vandaag, 15:43 Vandaag, 15:47 Vandaag, 15:50 Vandaag, 16:13 Vandaag, 16:35 Vandaag, 16:37 Vandaag, 16:44 Vandaag, 16:56 Vandaag, 17:02 Vandaag, 18:13 Vandaag, 18:59 Vandaag, 19:40 Vandaag, 19:56 Vandaag, 21:19 Vandaag, 22:02 Vandaag, 22:06 Vandaag, 22:18 Vandaag, 22:26 Vandaag, 22:50 Vandaag, 22:51 Drukke agenda die je hebt voor een CEO ![]() Zuid oost azië ja, China nog niet geweest. Ik ben dan ook geen Prins Filip of laurent ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 15 december 2006 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben geen CEO, ik ben zelfstandige en als ik thuis ben dan doe ik aan thuiswerken. Ik loop alleen ergens tegenaan te hikken de afgelopen weken, dus ben een beetje snel afgeleid. U bent trouwens niet de eerste die het opvalt..
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Het is trouwens best boeiend om die tijden terug te kijken over een langere periode, je kan precies zien wanneer ik wel zinnige dingen doe..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je eens moet wachten op iets kan je hier zitten lullen, maar eigenlijk is het puur tijdverlies. ![]() Maar kan het soms niet laten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Ach een stukje bezigheidstherapy
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als er dan zo'n 54-jarige vetzak tegen je aan komt schurken dan vind je dat héél leuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dezelfde kritiek die u op de islam en links heeft, tolereert u zelf niet op uw eigen 'rechtse' voorkeur. Toch niet zonder in een hoekje te kruipen en te roepen dat u voor 'racist' ed wordt uitgescholden. Terwijl dat meestal spoken zijn die u achtervolgt..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien het draadje eerst even volledig overlopen? Staat wel een stukje beter dan als een hond in het kegelspel binnenvallen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Maar je kan niet gaan ontkennen dat westerse toeristen naar landen als Thailand treken om zich te voldoen aan prostitués en kinderen. Ik heb er een jaar gestudeerd als uitwisselingstudent en heb die dingen met eigen ogen gezien. Hoe de westerse mannen daar omgaan met vrouwen is ronduit walgelijk. Varkens zijn het gewoon.... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Had hij zich eerst tot de leer van Mohammed bekeerd. Dan mocht het. Nu zal hij door onze seculiere wetten worden gestraft.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 1% toeristen zijn nu net alle abnormalen van de hele wereld die daar samentroepen omdat het daar niet als abnormaal beschouwd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het mag allemaal op basis van het voorbeeld dat Mohammed gegeven heeft.
![]() |