![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke dingen gebeuren anno 2001 UIT NAAM VAN het christendom? Staat er bovendien ergens in de bijbel of het evangelie dat je vier vrouwen mag hebben en daarbuiten sex mag hebben met "alles wat je rechterhand bezit" (= slaven en slavinnen)? Laatst gewijzigd door circe : 19 december 2006 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu, volgens jou heeft Thaksin die coup georganiseerd? Is onze moslimse generaal dan maar zijn lakei? Of hoe zie je dat? Of is het dat ook jij maar van oordeel bent dat de democratie zo maar mag opzij gezet wordt als je vindt dat het niet aan jouw eisen beantwoordt? Tja, er zijn hier wel meer forumgangers die totalitaire en intolerante trekjes vertonen.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In bangkok vind je overigens ook moskees terug en er is ook een moslimgemeenschap. Zo vind je vlak bij Khao Sarn een cafétje terug waar je ook waterpijp kan roken terug. De grootste moslimsgemeenschap vind je terug in Minburi, waar enkele van mijn vrienden wonen. Geen verschil met de boeddhistische Thai op de moskees na natuurlijk ![]() Citaat:
De democratie is niet opzijgezet, een grote meerderheid van de Thaise bevolking is pro-staatsgreep. Meer dan 80% stond achter de beslissing. http://nl.wikinews.org/wiki/Militair...ep_in_Thailand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja,want het was de keuze van heel het leger om binnen te vallen.
![]() En u begrijpt nog altijd niet dat de staatsgreep iets goed was, gesteund door meer dan 80% van de bevolking.... Laatst gewijzigd door Kay_ : 20 december 2006 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
"Dag meneer gelieve uw stem voor of tegen de staatsgreep in het hokje a.d. rechterkant uit te brengen" ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens ridicuul om hiervoor een aparte topic te openen, terwijl dat goed genoeg past in deze topic! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat blijft niet aanvaardbaar NOOIT, en moet gestraft worden zoals andere oorlogsmisdaden.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind verkrachting, om wat voor reden dan ook, een gore misdaad, die zeer streng bestraft mag worden.
Ik denk niet dat ik bereid ben uitzonderingen op die regel te maken, dus ook niet als de daders Arabische moslims zijn. En als 'linkse' zou ik extra streng zijn mocht een collega 'linkse' zich in mijn bijzijn of bij mijn weten tot dergelijke wandaad verlagen. Ik denk dat ik in dergelijk geval zelfs castratie zonder anesthesie nog te mild zou vinden. Ik ben zo radicaal omdat een mij erg dierbaar persoon zelf ooit verkracht is geworden en daar nog nu steeds, na al die jaren, last van ondervindt. Een verkrachter, dat is van het laagste gespuis dat op deze aarde rondloopt, en hoe weerlozer het slachtoffer, hoe lager het gespuis. Een kinderverkrachter is dus voorzover dat mogelijk was nog een gradatie verachtelijker. Wat mij in het geval van Darfur zo tegen de borst stuit is het feit dat de 'internationale gemeenschap' daar nu al zo lang van op de hoogte is en nog steeds niet heeft ingegrepen om er paal en perk aan te stellen. For How Much Longer Will We Tolerate Mass Murder ? Laatst gewijzigd door djimi : 20 december 2006 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat is inderdaad iets waar de meeste in klein Belgie en nog kleiner Vlaanderen, waar ik al lang niet meer woon, last van hebben. Die zaken zie ik elke dag van dichtbij...
|
![]() |
![]() |