![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Goed, ik heb ze niet uit mijn duim gezogen, maar ze blijken idd verkeerd te zijn (
![]() In http://www.ond.vlaanderen.be/onderwi...dst53.indd.pdf staat dat er 4615 studenten zijn (dan wel plus Manama's en doctoraten). Er waren 7000+ Waalse studenten, dus is er inderdaad iets mis. Demotte mag het inderdaad ne keer uitleggen ![]()
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat is de oplossing van de BUB in deze zaak?
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Individuele tweetaligheid!
Stop de communautaire zever: BELGIE UNITAIR!! De Vlamingen moeten niet zagen dat ze benadeeld worden! Ze worden immers niet benadeeld want we zijn allemaal belgen! Touwens, Vlamingen bestaan niet, hoe kunnen ze dan benadeeld worden! Ook die contigentering bestaat niet. Dat is allemaal een complot van de VlaemSSch natzionalistiSSche media! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() even de zever opzij zetten graag
wat me opvalt aan de cijfers is het aantal Waalse studenten: er zijn 66 963 Waalse en 67.971 Vlaamse studenten (opm: 6 milj vlamingen tov 4 franstaligen). Er zijn niet alleen meer geneeskundestudenten (reden tot die contingentering-petitie), maar ook meer wetenschapsstudenten (6699 vs 4.818), TEW'ers (8486 vs 4.937), polensoc'ers (6 218 vs 2728), ... Iemand een idee waarom dit zo is? (PS: vergelijk hier: Vlaanderen (p61) en franstaligen) Laatst gewijzigd door amydal : 27 december 2006 om 20:52. |
![]() |
![]() |