![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje drastisch, vind je zelf niet? Wat lezen we in dat artikel, wat leest een libertariër (en zelfs een georgist) graag? Dat ze terugvallen op steun van hun naasten.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin trouwens meer en meer te begrijpen waarom mijn vader en grootvaders België het beloofde lande noemden, maar niet voor de Belgen want voor hen is het de hel en een straf om hier te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reeds vroeger wist men dat in Wallonië of Brussel amper gecontroleerd wordt. Waarom zouden ze? de putten worden toch gevuld door die racistische Vlamingen. Net zoals in Wallonië geen flitspalen nodig zijn, maar uiteraard wel dankbaar de Vlaamse boetes worden ontvangen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
natuurlijk is het idd zo dat de geschorsten niet kunnen terugvallen op de hulp van de rijken maar dat het diegenen zijn die zelf maar een homp brood hebben die zelfs dat nog met anderen die nog minder hebben dan zij delen. en de enige reden waarom ze dat doen is omdat ze zelf weten wat het is natuurlijk om niks te hebben om exact diezelfde reden kan een pretentieus rijkeluisjong dat nooit in zijn leven ooit maar een klop heeft moeten doen en geen enkele verdienste heeft aan wat zijn ouders opbouwde onmogelijk begrijpen waar het hier over gaat - om diezelfde reden kan hij deze terroristische aanslag vanwege de overheid op duizenden burgers allemaal nogal makkelijk relativeren ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Sttttttttttt straks loopt het hier vol Israëliers want ginder is het ook niet veel soeps meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Waarom heeft Wallonië zo'n lage procent? Ik denk dat we voornamelijk daar moeten spitten om alle rotte appels eruit te halen. Ik denk dat spitten zelfs niet nodig is, ze zijn er met trossen tegelijk uit te plukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien zitten er wel de helft rijke profiteurs tussen, wie weet? Met king en Eno in de jury zal dat rap uitgemaakt zijn. Mitgard mag ook m eedoen. Nog kandidaten? Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2006 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het gaat om een daad van de staat die de integriteit van duizenden burgers aantast en dreigt er nog duizenden meer aan te tasten - een terroristische aanslag van de overheid dus ! Deze burgers hebben slechts drie mogelijkheden - kreperen - in de criminaliteit gaan en dus gaan stelen en roven van hun eigen lotgenoten ( de rijken zijn te goed beveiligd ) - bij het verzet aansluiten ( het enige verzet dat er momenteel is is www.vierdewereldsyndicaat.org ) of zelf verzet organiseren In feite is de derde mogelijkheid de enige humane en het is ook de enige die getuigd van burgerzin Dit verzet is trouwens de enige vorm van gemeenschapsdienst die de militanten van het vws zullen blijven doen. Verhofstadt kan zijn buurtwerk in zijn smerige neoliberale reet steken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 december 2006 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het nogal negentiende-eeuws uit te drukken: "Ik geef aan de Kerk en de armen."
Als ik afgestudeerd ben en voltijds werk, waarschijnlijk iets indringender, maar kom. Ik houd wel van die 5%-regel op het netto inkomen, daar houd ik me al een luttel jaar aan.
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heeft pinokkio nog niet aan gedacht zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij mogen van mij nog massaal naar België komen, zij brengen immers nog rijkdom mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Partijlid
|
![]() U spreekt het wel niet tegen.
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Krijgen die mensen niet eerst een soort verwittiging?
Zo van: "Kijk, meneer of mevrouw, ge geniet nu al x tijd een werkloosheidsuitkering en het wordt tijd dat ge inspanningen levert om aan een job te raken". Als ze dat dan niet doen, worden ze pas geschorst. Of raken die mensen van de ene op de andere dag hun uitkering kwijt?
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Verhofstadt kan zijn buurtwerk in zijn smerige neoliberale reet steken...
---------------------- Zowel Vld, Cdv als Spa zijn in dezelfde richting aan het evolueren. Werkloosheidsval aanpakken. Iedereen met wat verstand (grote meerderheid) ziet de zin ervan in. Slechte tijd voor krentzitters komt gestadiger nabij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En men in Wallonië net als aan de Vlaamse kust heel veel seizoenarbeid heeft en de werklozen daar dus gemakkelijker een tijdje kunnen gaan werken en dan weer stoppen en dus geen langdurige werklozen zijn. Maar ook zijn er in Walloniê nog veel oudere mijnwerkers die nog werkloos zijn en dus onder een ander statuut vallen als de gewone werklozen. |
|
![]() |
![]() |