Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2003, 10:40   #21
De Vliegende Hollander
Gouverneur

De Vliegende Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
NEW YORK 01/12 (BELGA/AG) = Een Amerikaanse chirurg die een toestel heeft ontwikkeld dat vrouwen met een simpele druk op een knop een orgasme kan bezorgen, stuit op een onverwacht probleem: hij vindt geen vrijwillige testpersonen.Tot nu toe heeft zich echter slechts één vrouw kandidaat gesteld om de 'orgasmatron', een apparaat dat ingeplant wordt in de ruggengraat, te proberen. Een andere vrouw heeft zich voor de test ingeschreven. Dokter Stuart Meloy heeft echter minstens tien vrouwen nodig. De elektroden die bevestigd worden in de ruggengraat, worden verbonden met een apparaat dat de grootte heeft van een pacemaker en dat ingeplant wordt onder de huid om het seksuele genot te verhogen. (LVR).
Ik weet het niet zo, maar als ik een vrouw was, zou ik het ook niet echt aangenaam vinden om met mijn ruggengraat te laten spelen. Als het ook maar iets fout gaat, zit je voor de rest van je leven te orgasmotronnen in een karretje...
en jij zou het daar niet voor over hebben

Nee, maar ff serieus: dit ding is gemaakt voor dames die niet of heel moeilijk kunnen klaarkomen...
Oud 2 december 2003, 10:44   #22
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Ik denk toch dat dit iets gevaarlijk kan zijn. Te vergelijken met heroïne.

In dit opzicht is er trouwens een een interessant experiment uitgevoerd. Er zit een soort pleziercentrum in de hersenen, dat bij electrische stimulatie een aangenaam gevoel opwekt. Met heeft eens een electrode ingebouwd bij ratten, zodat via electrische impulsen dit pleziercentrum kon geactiveerd worden. De ratten werden in een kooitje gezet met een knop, en telkens ze op de knop duwden werd het pleziercentrum gestimuleer. Eens de beestjes dit doorhadden zaten ze onafgebroken op die knop te duwen. Ze werden apathisch en vertoonten tekenen van depressie, ze aten en dronken niet meer, en als de proefleiders niet hadden ingegrepen waren ze gestorven van apathie.

Geef iemand alles wat ze willen en ze zullen verdrinken in overdaad en ongelukkig worden. Zoals Freud al doorhad: Het genot zit in het verlangen, niet in de vervulling ervan.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 10:48   #23
De Vliegende Hollander
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

In dit opzicht is er trouwens een een interessant experiment uitgevoerd. Er zit een soort pleziercentrum in de hersenen, dat bij electrische stimulatie een aangenaam gevoel opwekt. Met heeft eens een electrode ingebouwd bij ratten, zodat via electrische impulsen dit pleziercentrum kon geactiveerd worden. De ratten werden in een kooitje gezet met een knop, en telkens ze op de knop duwden werd het pleziercentrum gestimuleer. Eens de beestjes dit doorhadden zaten ze onafgebroken op die knop te duwen. Ze werden apathisch en vertoonten tekenen van depressie, ze aten en dronken niet meer, en als de proefleiders niet hadden ingegrepen waren ze gestorven van apathie.

Geef iemand alles wat ze willen en ze zullen verdrinken in overdaad en ongelukkig worden. Zoals Freud al doorhad: Het genot zit in het verlangen, niet in de vervulling ervan.

Humm daar heb je wel een punt natuurlijk... Ofwel, als dit een hup wordt, zitten er in de verzorgingstehuizen straks geen bejaarden, maar een stel depressieve seksverslaafde apathische dames met afstandsbedieningen en spastische aanvallen...

IK VERKLAAR DIT DING MAN-ONVRIENDELIJK
Oud 2 december 2003, 11:42   #24
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Vliegende Hollander
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Citaat:
NEW YORK 01/12 (BELGA/AG) = Een Amerikaanse chirurg die een toestel heeft ontwikkeld dat vrouwen met een simpele druk op een knop een orgasme kan bezorgen, stuit op een onverwacht probleem: hij vindt geen vrijwillige testpersonen.Tot nu toe heeft zich echter slechts één vrouw kandidaat gesteld om de 'orgasmatron', een apparaat dat ingeplant wordt in de ruggengraat, te proberen. Een andere vrouw heeft zich voor de test ingeschreven. Dokter Stuart Meloy heeft echter minstens tien vrouwen nodig. De elektroden die bevestigd worden in de ruggengraat, worden verbonden met een apparaat dat de grootte heeft van een pacemaker en dat ingeplant wordt onder de huid om het seksuele genot te verhogen. (LVR).
Ik weet het niet zo, maar als ik een vrouw was, zou ik het ook niet echt aangenaam vinden om met mijn ruggengraat te laten spelen. Als het ook maar iets fout gaat, zit je voor de rest van je leven te orgasmotronnen in een karretje...
en jij zou het daar niet voor over hebben

Nee, maar ff serieus: dit ding is gemaakt voor dames die niet of heel moeilijk kunnen klaarkomen...
De vraag is natuurlijk of die dames daar ook behoefte aan hebben.
Wat u niet kent kun je ook niet missen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 11:45   #25
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

Humm daar heb je wel een punt natuurlijk... Ofwel, als dit een hup wordt, zitten er in de verzorgingstehuizen straks geen bejaarden, maar een stel depressieve seksverslaafde apathische dames met afstandsbedieningen en spastische aanvallen...

IK VERKLAAR DIT DING MAN-ONVRIENDELIJK
Dus ook met een stel depressieve seksverslaafde apathische heren met een *** helleboog.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 12:34   #26
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat er gewoon veel teveel mensen met een tekort aan fantasie rondlopen. Als je dat tekort zou kunnen wegwerken, dan zou er al heel veel verholpen zijn, maar spijtig genoeg is dat dus iets strict persoonlijks en help je dat niet zomaar de wereld uit... Er zijn echt heel veel mensen voor wie de sex enkel en alleen beperkt blijft tot de penetratie...
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 10:57   #27
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Ik denk dat er gewoon veel teveel mensen met een tekort aan fantasie rondlopen. Als je dat tekort zou kunnen wegwerken, dan zou er al heel veel verholpen zijn, maar spijtig genoeg is dat dus iets strict persoonlijks en help je dat niet zomaar de wereld uit... Er zijn echt heel veel mensen voor wie de sex enkel en alleen beperkt blijft tot de penetratie...
Goedele?
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 14:03   #28
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

De naam 'Orgasmotron' en de machine die die naam draagt werd begin jaren zeventig al bedacht door Woody Allen in de film Sleeper.
Oud 3 december 2003, 14:10   #29
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
De naam 'Orgasmotron' en de machine die die naam draagt werd begin jaren zeventig al bedacht door Woody Allen in de film Sleeper.
zegt het u iets?

Barbarella

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 14:37   #30
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Het zegt mij iets ja, toevallig heb ik Sleeper een week geleden nog op dvd gezien.
Oud 3 december 2003, 15:08   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

En wat gebeurt er als die afstandsbediening kapot geraakt?

Blijven die dames dan constant orgasmatroneren?
Lastig autorijden naar de kliniek om dat ding eruit te laten halen denk ik.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 16:43   #32
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Een 'forse, welgeschapen' vrouw, die graag eens van bil gaat met het electrische hulpmiddel, is dat vanaf nu een orgasmatrone.
Oud 3 december 2003, 20:01   #33
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Een 'forse, welgeschapen' vrouw, die graag eens van bil gaat met het electrische hulpmiddel, is dat vanaf nu een orgasmatrone.
De dokter die dat ding monteert is de orgasmonteur.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 20:05   #34
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Een forse welgeschapen vrouw is een dikke foef, als ze regelatig van bil gaat of de orgasmatron gebruikt is het een dikke natte foef en als ze die orgasmatron wat teveel gebuikt is het een dikke verzopen foef, snap je?

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 20:05   #35
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Wordt die fameuze orgasmatron bediend met een orgaspedaal?
Oud 3 december 2003, 20:11   #36
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Eigenlijk is dat wel een goede uitvinding maar men zou toch nog wat opties mogen bijleveren. Ik denk maar aan zin om te koken, een electrode om auto te kunnen rijden en vooral een mute -knop.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 20:22   #37
De Vliegende Hollander
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Eigenlijk is dat wel een goede uitvinding maar men zou toch nog wat opties mogen bijleveren. Ik denk maar aan zin om te koken, een electrode om auto te kunnen rijden en vooral een mute -knop.

Zit daar inruilgarantie op?
Oud 3 december 2003, 20:23   #38
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George

Zit daar inruilgarantie op?
Voor de vrouw of voor het apparaat?

[size=1](oude-ventenmop)[/size]
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 20:24   #39
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Wordt die fameuze orgasmatron bediend met een orgaspedaal?
Het ding draait op milieu-vriendelijke orgasmenergie.

De bedoeling is om in een orgasmatische toestand te geraken.

Als het zot draait dan krijg je een orgasmorgie.

Om het wat esthetisch te houden werd het orgasmetrisch gemaakt.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2003, 20:27   #40
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het ding draait op milieu-vriendelijke orgasmenergie.
Mag dat ding ook voor zwangere vrouwen aangewend worden? M.a.w. voor orgasmoeders?
Ik denk dat ik een versie ga uitvinden die draait op aardgas.
Hou wel de orgasmeter in het oog.
Het schijnt dat je bij frequent gebruik pijn in de buik kan krijgen: orgastritis.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be