![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Nee, maar ff serieus: dit ding is gemaakt voor dames die niet of heel moeilijk kunnen klaarkomen...
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik denk toch dat dit iets gevaarlijk kan zijn. Te vergelijken met heroïne.
In dit opzicht is er trouwens een een interessant experiment uitgevoerd. Er zit een soort pleziercentrum in de hersenen, dat bij electrische stimulatie een aangenaam gevoel opwekt. Met heeft eens een electrode ingebouwd bij ratten, zodat via electrische impulsen dit pleziercentrum kon geactiveerd worden. De ratten werden in een kooitje gezet met een knop, en telkens ze op de knop duwden werd het pleziercentrum gestimuleer. Eens de beestjes dit doorhadden zaten ze onafgebroken op die knop te duwen. Ze werden apathisch en vertoonten tekenen van depressie, ze aten en dronken niet meer, en als de proefleiders niet hadden ingegrepen waren ze gestorven van apathie. Geef iemand alles wat ze willen en ze zullen verdrinken in overdaad en ongelukkig worden. Zoals Freud al doorhad: Het genot zit in het verlangen, niet in de vervulling ervan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Humm daar heb je wel een punt natuurlijk... Ofwel, als dit een hup wordt, zitten er in de verzorgingstehuizen straks geen bejaarden, maar een stel depressieve seksverslaafde apathische dames met afstandsbedieningen en spastische aanvallen... IK VERKLAAR DIT DING MAN-ONVRIENDELIJK ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u niet kent kun je ook niet missen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat er gewoon veel teveel mensen met een tekort aan fantasie rondlopen. Als je dat tekort zou kunnen wegwerken, dan zou er al heel veel verholpen zijn, maar spijtig genoeg is dat dus iets strict persoonlijks en help je dat niet zomaar de wereld uit... Er zijn echt heel veel mensen voor wie de sex enkel en alleen beperkt blijft tot de penetratie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De naam 'Orgasmotron' en de machine die die naam draagt werd begin jaren zeventig al bedacht door Woody Allen in de film Sleeper.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Barbarella ![]() ![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zegt mij iets ja, toevallig heb ik Sleeper een week geleden nog op dvd gezien.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat gebeurt er als die afstandsbediening kapot geraakt?
Blijven die dames dan constant orgasmatroneren? ![]() Lastig autorijden naar de kliniek om dat ding eruit te laten halen denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een 'forse, welgeschapen' vrouw, die graag eens van bil gaat met het electrische hulpmiddel, is dat vanaf nu een orgasmatrone.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wordt die fameuze orgasmatron bediend met een orgaspedaal?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Eigenlijk is dat wel een goede uitvinding maar men zou toch nog wat opties mogen bijleveren. Ik denk maar aan zin om te koken, een electrode om auto te kunnen rijden en vooral een mute -knop.
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zit daar inruilgarantie op?
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1](oude-ventenmop)[/size]
![]() |
![]() |
#39 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bedoeling is om in een orgasmatische toestand te geraken. Als het zot draait dan krijg je een orgasmorgie. Om het wat esthetisch te houden werd het orgasmetrisch gemaakt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik een versie ga uitvinden die draait op aardgas. Hou wel de orgasmeter in het oog. Het schijnt dat je bij frequent gebruik pijn in de buik kan krijgen: orgastritis.
![]() |
![]() |