![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Haar email adres ???
Want er ligt nog wel wat meer op mijne lever. zoals de prijsverhoging vorig jaar. Wat was nu weer de bedoeling ? Juist dat door deze verhoging de bussen meer op tijd zouden rijden. diep ademhalen....................... heeeeel diep ademhalen...... De bussen die ik moet nemen rijden met nog meer vertraging sindsdien. Pokkewijf......(moest het ne vent zijn dan zou ik pokkevent zeggen) ... Maar ondertussen kan ik wel meer betalen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het diversiteitsbeleid financieren?
Laatst gewijzigd door baarle : 28 december 2006 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]()
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) ik heb goede chauffeurs nodig b) ik kan putten uit de volledige Vlaamse bevolking (minimum leeftijd, met rijbewijs etc...) c) indien ik me enkel toespits op de Vlaamse blanke mannen uit die bevolking mis ik een heel deel potentiële goede chauffeurs d) DUS: ik ga me toespitsen op de volledige bevolking in Vlaanderen die voldoen aan de door mij gestelde criteria. Dat is een normale redenering! Niet degene die Lietens naar voorbrengt qua "afspiegeling van de maatschappij" of "quota" of "welk-woord-had-ze-nu-weer-gevonden"? Indien de beste Lijnchauffeurs (afhankelijk van de door haar gestelde criteria) nu per toeval allemaal vrouwen zijn: dan heeft ze dankzij het vergroten van haar potentiele markt aan kandidaten betere chauffeurs kunnen vinden. Indien de beste Lijnchauffeurs toevallig allemaal Turkse of hoofdzakelijk Marokkaanse mannen zijn: so be it: idem dito als hierboven. Indien de beste Lijnchauffeurs toevallig allemaal blanke Vlaamse mannen zijn: dan is het ook zo. ENKEL in dit geval heeft Lieten een goede beslissing genomen: ze heeft namelijk op héél de Vlaamse markt naar de beste kandidaten gezocht. In alle andere gevallen brengt ze het leven van de passagiers in gevaar door normen te gebruiken die TOTAAL NIKS met de kwaliteiten van een buschauffeur te maken hebben. Laatst gewijzigd door circe : 28 december 2006 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik vind dat dan ook visueel gehandicapten in aanmerking moeten komen..... maar liefst nie op mijn bus....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zelf ben ook niet tevreden over de service de lijn, dit komt meestal door de onklantvriendelijkheid van zijn personeel. Ik verwijt dat personeel niet dat ze niet klantvriendelijk zijn, ik snap best dat zij daar weinig opleidingen over krijgen, maar met opleidingen alleen is het ei van columbus ook niet uitgevonden.
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou toch graag een ander soort personeel zien verschijnen bij De Lijn, alhoewel ik daar in Antwerpen enige verandering mag opmerken. Net zoals je 10 jaar terug in Antwerpen enkel nog overjaarse dronken agenten zag rondlopen, is het einde van de chauffeur met bierbuik en snor stillaan in zicht en zien we steeds jongere chauffeurs opduiken die nog niet denken dat ze door hun jaren dienst iedereen mogen afblaffen. Moest de lijn momenteel een afspiegeling zijn van de maatschappij dan betekende dat elke vlaamse man, een bierton en een snor had en behoorlijk onbeschoft is.
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 28 december 2006 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tis toch erg he, al die west vlamingen die hun aankopen in Antwerpen komen doen. En ipv dat ze nederlands spreken, nee zenne, hun eigen taaltje blijven ze spreken. Verdomde west vlamingen! ![]() Om nog niet te spreken over die van beveren, want die vindt ge heel veel terug op tram 3, zo'n voos taaltje dat die spreken. Ze hadden dien tram nooit zover mogen doortrekken, we worden gewoon overspoeld door de boerkes tegenwoordig. Eigen stadsmens eerst! ![]()
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 28 december 2006 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je ergens anders Uw idiote opmerkingen geven,ik vind het super abnormaal dat op mijn tramlijn 3 de voortaal arabisch is geworden
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() ik zou het niet weten, ik ken wel de KBC toren
![]()
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als op uwen 3 enkel arabisch wordt geklapt komt ge gewoon uit de verkeerde richting he. Richting sportpaleis zit het tot het centrum vol met boerkes van over het water. Richting zwijndrecht zal het tot het centrum inderdaad arabisch zijn. Leert arabisch he dan kunt ge meeklappen als het u zo hard stoort. Ge woont in Antwerpen, een havenstad, hier zijn alle nationaliteiten thuis zolang het maar geen boerkes zijn ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of heu... zijn dat geen andere schepen met "oil" die binnenkomen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Eerder die van de klassieke politieke benoeming en het al even klassieke nepotisme. Het is niet voor niets de dochter van Lisette Croes, decennialang topvrouw binnen de limburgse SP waar men zeer goed voor het eigen volk weet te zorgen.
|
![]() |
![]() |