![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij had misschien beter nen joint gerookt...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Volgende keer moogt ge uw ganse bijdrage effectief voorstellen zoals ze is, namelijk 1 lang citaat. En ge moogt erbij vertellen dat uw tekst afkomstig is van de Scientology Kerk Amsterdam, gebaseerd op de ideeën van Ron Hubbard, U weet wel, de kerel die predikt dat aliens 54 miljoen jaar geleden een paar bevroren soortgenoten in Hawaïaanse vulkanen hebben gegooid en dat de zielen van die onfortuinlijken later in de eerste mensen zijn terechtgekomen en aldus emoties hebben doen ontstaan. Wist U dat het woord scientology in eerste instantie werd gebruikt als synoniem voor pseudo-wetenschap? U ziet aan dit artikel meteen ook waarom. Andere bronnen die daar worden geciteerd zijn oa. ene pastoor Claudel uit Nice, ongetwijfeld een autoriteit van wereldniveau op het gebied van drugs. Of is het gewoon een plaatselijke moraalridder die zich bedient van een overdreven afschrikkingsretoriek voor de beminde parochianen? En een econoom van een Zwitserse werkgeversorganisatie, ook al een drugsexpert? Tiens tiens. Er zijn nochtans een boel andere mensen, uit relevantere domeinen en wetenschappen die zich aan studies inzake cannabis hebben gewijd. En die worden niet als referentie gebruikt? Tiens tiens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het merendeel van de gebruikers weet dat dieper inhaleren NIET helpt om stoned te worden. De THC deeltjes vormen druppels bij het opwarmen/verbranden. Bij het inhaleren is het dus nutteloos om diep in te ademen. Bij het diep inhaleren geraken enkel de 'slechte' stoffen diep in uw longen en niet de THC druppeltjes. Weet waarover je spreekt. Laatst gewijzigd door jurgen79 : 28 december 2006 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ik wel weet is dat ik al vrij veel artikels in dezelfde trand heb gelezen in bijvoorbeeld het RNC handelsblad (Nederland) die ik nu echter niet meer kan citeren vermits het te lang geleden is.
Ik ben er ook van overtuigd dat er heel veel waarheid in het artikel zit. Joints worden veel te veel afgeschilderd als "niet gevaarlijk" terwijl dat helemaal niet het geval is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Touché! ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat die longarts doelde op mensen die sporadisch een blowtje roken, maar meer op hen die de dag beginnen met een stevige joint. Verder kunnen tal van andere factoren van invloed zijn op het ontstaan van een tumor. De combinatie sterke drank/tabak geeft soms keelkanker (Ferre Grignard) en asbest kan long- of buikvlieskanker geven.
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat je met "intensie" eigenlijk "intensiteit" bedoelt? Heb je ook een onafhankelijke bron die jouw cijfergegevens bevestigt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zoals je ziet zijn de concentraties aan sterke carcinogenen en giffen zoals nitrosaminen, cyanides, benzeen of vinylcholride vergelijkbaar. Over de lange termijn effecten op psychisch vlak heb ik al veel tegenstrijdige dingen gelezen, de ene keer zou matig cannabisgebruik de kans op Alzheimer verkleinen, de andere keer leidt cannabisgebruik op jonge leeftijd tot een veranderde persoonlijkheid en jaren nadien tot een hogere kans op psychose. Een voordeel tov alcohol is dat je van cannabis niet ongeremd, overmoedig of agressief wordt. Het best van al lijkt mij een zekere voorzichtigheid: geen cannabisgebruik toelaten bij jonge en labiele mensen, en het gebruiken op een minder ongezonde manier (verdampen ipv roken). Anderzijds moeten we die drug ook niet totaal gaan demoniseren, van sporadisch of matig gebruik ga je geen zombie of psychopaat worden.
![]() |
![]() |