![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar back to topic : Het is simpel, gelijke gezondsheidszorg voor iedereen kan. Maar de beste gezondheidszorg voor iedereen is een utopie. Laatst gewijzigd door Bob : 28 december 2006 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() ik wist niet dat die lasten anders naar de rsz gingen, is iets nieuws voor mij. nuja de overheid kan ze natuurlijk gebruiken om het budget voor de gezondheidszorg te verhogen maar dit is het probleem toch niet structureel aanpakken.
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 28 december 2006 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 28 december 2006 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Man jij hebt echt geen benul van hoe ons zorgsysteem in mekaar zit. Je ben echt lachwekkend ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() DAN pas moet je je zorgen maken!!!
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De saksencoburgs zijn de eersten die er rijkelijk van leven, maar zij zijn leep en verdelen een deel van de staatskoek (niet hun deel natuurlijk) aan de media, de politici en de vakbonden. Dan worden er nog een stuk doppers onderhouden op staatskosten en niet vergeten alle ambtenaren. Denk je dat die hun postjes willen opgeven voor een gesplits be....? De rest moet dan maar werken om heel deze failliete boel in stand te houden. Hoeveel belastingen ook al weer? 50% directe belastigen en van hetgeen je overhoudt betaal je nog eens tussen de 5% en de 17% aan BTW.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe staat het buitenland eigenlijk tegenover de terugbetaling van deze medikamenten ?
Iemand van op de hoogte ? Laatst gewijzigd door Bob : 28 december 2006 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder zou ik het niet weten... klien vraagje ik zag enen doktoor op tv zeggen de "sz" vehogen met één derde... Klopt dat ![]() ![]() ![]() tga nog rellen worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Relevanter zijn onze buurlanden, die een gelijkwaardig sz-stelsel hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() CORretje toch, ma venteke toch, weer geen reactie op de inhoud.
![]() Ah ja, nog iets, de meeste artsen zijn op financieel vlak inderdaad niet te beklagen.... heb ik ook nergens gesteld..... ik begrijp dus niet waarop je reactie 'sukkelaar' op duidt? Je mag dat eens proberen uit te leggen, of zullen we het hier bij houden, kwestie dat je nog wat zelfrespect overhoudt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() misschien eens informeren, ipv wild tegen de schenen stoempen van den doktoor... dokters als bazen van de farmaceutische bedrijven... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Dat ze al is beginnen met de misbruiken op de SZ aan te pakken.
Twee: solidariteit kent grenzen en het gaat niet op om individuele behoeftes van patiënten (de rekening) altijd maar door te schuiven naar de gemeenschap die het dan wel zal betalen. Vandaag de dag schrijft men te veel voor, te weinig effectief en noem maar op. Solidariteit kent ook grenzen en kan niet van één kant blijven komen. Verdere uitleg volgt vanaf ik wat meer tijd heb...
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben er meer en meer van overtuigd dat we de geozndheidszorg gaan moeten hervormen, enerzijds verplicht voorschrijven van het goedkoopste generische geneesmiddel op de markt in plaats van een duur merk anderzijds in het budget durven snoeien.
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Bob vroeg :
Citaat:
Mensen op leeftijd vergen méér zorgen ... De Walen die niet werken ... in de bejaardensector is dat toch niet waar hoor ! 30.000 bejaarden uit la douce France "resideren" premanent in de Wallonie ... in Frankrijk is het niet te doen ... In de UK kan je een verzekering aangaan die je verzorging in België betaalt; vooral Oost-Vlaamse ziekenhuizen pikken hier een graantje mee ... de toetssteen is uiteraard : wat je zélf is overkomen. Ooit werd ik ernstig ziek in Estland. Ik leef nog door de goed zorgen van Europe Assistance, want de ziekenzorg ter plaatse ... pppfffttt ... én de prijs .... och arme ... Beste Groeten.
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 29 december 2006 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |