![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Slechtste films allertijden:
The Bodygaurd The Postman Waterworld |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() The Never Ending Story 2. Het vervolg daarop heb ik zelfs nooit durven bekijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Het slechtste boek allertijden zal nog een tijdje op naam van éne Adolf H staan denk ik. Alhoewel het wel de wereld veranderd heeft, dus misschien heeft zelfs het slechtste boek/film zin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Slechtste film ooit: The Librarian. Op de voet gevolgd door Catwoman.
Maar ik houd mijn hart vast, The Librarian 2 komt eraan.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Slechtste film: Hercules met Lou Whatshisname uit de jaren '80
Slechtste boek: lezen is een actief proces, als een boek suckt, lees ik gewoon niet verder.
![]() |
#28 |
|
![]() Och, Das Kapital, Mein Kampf, Communistisch Manifest,... Allemaal collectivistische nonsens, een pot nat.
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Pluche
![]() Het slechtste boek allertijden zal nog een tijdje op naam van éne Adolf H staan denk ik. Alhoewel het wel de wereld veranderd heeft, dus misschien heeft zelfs het slechtste boek/film zin. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pluche : 30 december 2006 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Het mediabedrijf Human Events heeft vijftien conservatieve geleerden en opinie-makers in de Verenigde Staten de vraag voorgelegd, welke geschriften naar hun visie tot de meest schadelijke boeken van de voorgaande twee eeuwen behoorden. Zie hier de resultaten:
- 1. Het Communistisch Manifest door Karl Marx en Friedrich Engels (1848) - 2. Mein Kampf van Adolf Hitler (1925/26) - 3. Citaten van Mao Zedong (Het Rode Boekje), 1966 - 4. Het Kinsey Report, Sexual Behavior in the Human Male, 1948 - 5. Democracy and Education van John Dewey, 1916 - 6. Das Kapital van Karl Marx, 1867 - 1894 - 7. The Feminine stique van Betty Friedan, 1963 - 8. The Course of Positive Philosophy van Auguste Comte, 1830 / 1842 - 9. Beyond Good and Evil van Friedrich Nietsche, 1886 - 10. General Theory of Employmentst and Money van J.M. Keynes ,1936 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Elke regering die zijn mosterd bij Keynes haalt is idd gevaarlijk.
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Men kan het weer niet laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() Film: Sawreeks... ziek gewoon hoewel Cannibal Holocaust (titel onzeker) nog zieker is