![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() 2 uur dat die boot zonk heb hem ook in de cinema gezien toen (maar man das lang geleden)! Daaruit besluiten dat kate winslet verreweg de meest stijlvolle dame is (en dat nog wnr u vriendin naast u zat ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door largo_w : 29 december 2006 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() De film zelf, daar was ik ook niet voor te vinden hoor. Maar Kate Winslet, dat is wel een prachtige vrouw. Laatst heb ik haar nog in een andere film gezien, een vrij surrealistische film met Jim Carrey geloof ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Lost in Translation? ofzo iets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, maar da's ook een mooie film! Die met Kate Winslet is 'Eternal sunshine of the spotless mind'
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bweikes.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Neem dan alvast een vergrootglas mee.
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 30 december 2006 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister