![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik kreeg al langer hoe meer de indruk dat ons Martha nogal content was van zichzelf en een minimale dossierkennis koppelde aan een maximale mediageilheid. Toen ze haar toekomstplannen bekendmaakte (ze wilde naar de VS gaan om met Bush in contact te komen, dan zou ze als fantastisch campagnemiddel kunnen dienen voor Bush als die Kyoto ging uitvoeren..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad, en dat bleek ook op 8 oktober in Antwerpen, daar zitten ze nu in de opossitie, de groene 'wereldverbeteraars', misschien volgt deze dame Margaretha Guidone ,gewoon haar kiezers.
Laatst gewijzigd door Pluche : 29 december 2006 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als geëmancipeerd vrouwmens heb ik de neiging om extra voelhoorntjes op te steken als iemand zich in die omstandigheden begint voor te stellen als "huisvrouw".... tegenwoordig altijd goed voor de tweede wet van Croughs. http://www.meervrijheid.nl/index.htm...minderheid.htm Moest Margaretha zich hebben voorgesteld als "swinging dertiger met lucratieve carrière" dan was ze niet interessant geweest. En stel je even voor dat ze had gezegd: "ik ben inpakster in het koekjesfabriek hier op de gemeente".... oooooo what a nono! Maar "HUISVROUW" ! nou d�*t is een onderdrukte minderheid! In een volgend interview: Huisvrouw Margaretha Guidone: "Ik poets ook nog vier halve dagen per week in het zwart bij de buitenhuiswerkende buren"....... ![]() ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2006 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Ik betwijfel zelfs dat ze een 'Vlaamse' huisvrouw is.
Als je haar hoort spreken denk ik eerder dat ze een Hollandse inwijkeling is in de sjieke buurt van Kapellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker van dat het geen Marokkaanse is die haar haar geverfd heeft ?
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zit er vast niet ver naast. Dus we moeten bijsturen: "huisvrouw, in het bezit van poets-, strijk-, en tuinpersoneel"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "de toegang tot het land ontzeggen voor ontschuldigen".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Als ik mij niet vergis ben je tegen open grenzen. Dit is echter in tegenspraak met het libertarisch ideaal dat wordt verdedigd op meervrijheid.nl, nee?
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() zo een marginale kuisvrouw die een speech houdt voor de VN, echt een lachertje. Die moeten ook goed lachen met België en hun vertegenwoordigers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Margaretha Guidone - WikipediaMargaretha Guidone is een uit Nederland (Helmond, Noord-Brabant) afkomstige en in Kapellen (provincie Antwerpen, België) woonachtige huisvrouw
Laatst gewijzigd door De Prof : 30 december 2006 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Zoiets gebeurt toch alleen in een vlaag van waanzin. Of zouden er "echt" zijn die daar met de volle 100% achter staan.
![]() |
![]() |
![]() |