Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 december 2006, 20:08   #21
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Ik kreeg al langer hoe meer de indruk dat ons Martha nogal content was van zichzelf en een minimale dossierkennis koppelde aan een maximale mediageilheid. Toen ze haar toekomstplannen bekendmaakte (ze wilde naar de VS gaan om met Bush in contact te komen, dan zou ze als fantastisch campagnemiddel kunnen dienen voor Bush als die Kyoto ging uitvoeren.. ) kreeg ik al de indruk dat die het nogal hoog in haar bol had. En als je dan nog eens een partij hebt die je op kosten van de staat nog eens naar Nairobi stuurt om 2 minuten de interessanten te mogen uithangen, dan is de keuze snel gemaakt...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 20:09   #22
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Ik kreeg al langer hoe meer de indruk dat ons Martha nogal content was van zichzelf en een minimale dossierkennis koppelde aan een maximale mediageilheid.
Welkom bij de SP.a.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 20:11   #23
Pluche
Staatssecretaris

Pluche's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Zoals vroeger werd gezegd, agalev is als een watermeloen. Groen van buiten, rood van binnen. En zie hier het zoveelste bewijs.
Inderdaad, en dat bleek ook op 8 oktober in Antwerpen, daar zitten ze nu in de opossitie, de groene 'wereldverbeteraars', misschien volgt deze dame Margaretha Guidone ,gewoon haar kiezers.

Laatst gewijzigd door Pluche : 29 december 2006 om 20:12.
Pluche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 20:20   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kreeg al langer hoe meer de indruk dat ons Martha nogal content was van zichzelf en een minimale dossierkennis koppelde aan een maximale mediageilheid. Toen ze haar toekomstplannen bekendmaakte (ze wilde naar de VS gaan om met Bush in contact te komen, dan zou ze als fantastisch campagnemiddel kunnen dienen voor Bush als die Kyoto ging uitvoeren.. ) kreeg ik al de indruk dat die het nogal hoog in haar bol had. En als je dan nog eens een partij hebt die je op kosten van de staat nog eens naar Nairobi stuurt om 2 minuten de interessanten te mogen uithangen, dan is de keuze snel gemaakt...
Right !

Zelfs als geëmancipeerd vrouwmens heb ik de neiging om extra voelhoorntjes op te steken als iemand zich in die omstandigheden begint voor te stellen als "huisvrouw".... tegenwoordig altijd goed voor de tweede wet van Croughs.
http://www.meervrijheid.nl/index.htm...minderheid.htm

Moest Margaretha zich hebben voorgesteld als "swinging dertiger met lucratieve carrière" dan was ze niet interessant geweest.
En stel je even voor dat ze had gezegd: "ik ben inpakster in het koekjesfabriek hier op de gemeente".... oooooo what a nono!

Maar "HUISVROUW" ! nou d�*t is een onderdrukte minderheid!

In een volgend interview:

Huisvrouw Margaretha Guidone: "Ik poets ook nog vier halve dagen per week in het zwart bij de buitenhuiswerkende buren".......

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2006 om 20:26.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 20:21   #25
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Voor u is iedereen die niet stemt voor het Vlaams Belang wellicht een communist misschien niet altijd van buiten maar in ieder geval wel van binnen.
Zal even duidelijk zijn. Wie of wat voor het vb stemt interesseert me niet. Dus vrij simpel uitgelegd, is geen één partij die op het ogenbik mijn interesse kan wekken. Moest dit wel het geval zijn zou dit zeker de rechterzijde zijn en niet de linker. Dus uw stelling overgenomen, iemand die geen interesse heeft in de linkse verloedering stemt daarom nog niet vb. Zou kunnen stellen zoals den belziek er politiek uit ziet stemt helemaal niet.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 20:24   #26
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Zal even duidelijk zijn. Wie of wat voor het vb stemt interesseert me niet. Dus vrij simpel uitgelegd, is geen één partij die op het ogenbik mijn interesse kan wekken. Moest dit wel het geval zijn zou dit zeker de rechterzijde zijn en niet de linker. Dus uw stelling overgenomen, iemand die geen interesse heeft in de linkse verloedering stemt daarom nog niet vb. Zou kunnen stellen zoals den belziek er politiek uit ziet stemt helemaal niet.
Communist!
Oud 29 december 2006, 20:44   #27
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zelfs als geëmancipeerd vrouwmens heb ik de neiging om extra voelhoorntjes op te steken als iemand zich in die omstandigheden begint voor te stellen als "huisvrouw".... tegenwoordig altijd goed voor de tweede wet van Croughs.
Goeie site, Circe. Maar hoe rijm je precies de principes die erin verdedigd worden met een beleid waar de toegang tot het land ontzegd wordt tot ontschuldigen? Want dat verdedig je toch, of vergis ik me?
Oud 29 december 2006, 20:46   #28
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Right !

Moest Margaretha zich hebben voorgesteld als "swinging dertiger met lucratieve carrière" dan was ze niet interessant geweest.
En stel je even voor dat ze had gezegd: "ik ben inpakster in het koekjesfabriek hier op de gemeente".... oooooo what a nono!

Maar "HUISVROUW" ! nou d�*t is een onderdrukte minderheid!

In een volgend interview:

Huisvrouw Margaretha Guidone: "Ik poets ook nog vier halve dagen per week in het zwart bij de buitenhuiswerkende buren".......
Right. Toen ze de dertigste keer zei dat het toch zo fantastisch was dat ze als "simpele huisvrouw" het eens mocht gaan zeggen daar in Nairobi kreeg ik het ook wel. Dat koketteren met haar status van "huisvrouw" maar wel denken dat Bush op haar zat te wachten als de nieuwe heiland had iets bijzonder onkies.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 22:25   #29
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Right. Toen ze de dertigste keer zei dat het toch zo fantastisch was dat ze als "simpele huisvrouw" het eens mocht gaan zeggen daar in Nairobi kreeg ik het ook wel. Dat koketteren met haar status van "huisvrouw" maar wel denken dat Bush op haar zat te wachten als de nieuwe heiland had iets bijzonder onkies.
Nja. Zolang ze niet alle Jeanne D'Arc begint te zeggen dat ze door God naar de aarde is gestuurd om het klimaatprobleem op te lossen is het kalf nog niet verdronken.
Oud 29 december 2006, 23:05   #30
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Ik betwijfel zelfs dat ze een 'Vlaamse' huisvrouw is.
Als je haar hoort spreken denk ik eerder dat ze een Hollandse inwijkeling is in de sjieke buurt van Kapellen.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 23:12   #31
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Als je haar hoort spreken denk ik eerder dat ze een Hollandse inwijkeling is in de sjieke buurt van Kapellen.
Stevaert is toch ook maar een simpele cafébaas.
Oud 29 december 2006, 23:15   #32
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeker van dat het geen Marokkaanse is die haar haar geverfd heeft ?
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 23:20   #33
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Zeker van dat het geen Marokkaanse is die haar haar geverfd heeft ?
Oud 29 december 2006, 23:26   #34
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze is Nederlandse hoorde ik haar zeggen.
Je zit er vast niet ver naast.

Dus we moeten bijsturen: "huisvrouw, in het bezit van poets-, strijk-, en tuinpersoneel"

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 29 december 2006, 23:31   #35
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze is Nederlandse hoorde ik haar zeggen.
Je zit er vast niet ver naast.

Dus we moeten bijsturen: "huisvrouw, in het bezit van poets-, strijk-, en tuinpersoneel"
Lidmaatschap van de Lions Club zou het plaatje compleet maken maar dat zit er wellicht niet in.
Oud 29 december 2006, 23:37   #36
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Goeie site, Circe. Maar hoe rijm je precies de principes die erin verdedigd worden met een beleid waar de toegang tot het land ontzegd wordt tot ontschuldigen? Want dat verdedig je toch, of vergis ik me?
ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "de toegang tot het land ontzeggen voor ontschuldigen".

Oud 29 december 2006, 23:46   #37
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "de toegang tot het land ontzeggen voor ontschuldigen".
Als ik mij niet vergis ben je tegen open grenzen. Dit is echter in tegenspraak met het libertarisch ideaal dat wordt verdedigd op meervrijheid.nl, nee?
Oud 30 december 2006, 00:20   #38
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

zo een marginale kuisvrouw die een speech houdt voor de VN, echt een lachertje. Die moeten ook goed lachen met België en hun vertegenwoordigers.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 09:25   #39
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Margaretha Guidone - WikipediaMargaretha Guidone is een uit Nederland (Helmond, Noord-Brabant) afkomstige en in Kapellen (provincie Antwerpen, België) woonachtige huisvrouw

Laatst gewijzigd door De Prof : 30 december 2006 om 09:25.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 09:45   #40
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Communist!
Zoiets gebeurt toch alleen in een vlaag van waanzin. Of zouden er "echt" zijn die daar met de volle 100% achter staan. In de oude sovjet unie is dit toch alleen maar een reden om nu aan de drank te zitten en klodderzat over de straten te swalpen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be