![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ga je naar of kom je uit bed? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kom eruit, maar om goed wakker te zijn zet ik altijd goede dancemuziek op, moet je ook eens proberen, als ik ga slapen kies ik iets rustig om tot rust te komen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() You see me drivin' down the street, I'm just not looking good
I got both hands of the wheel, I got you runnin' I'm listening to music you can't hear I got pretty music in my ear Cos I'm a punkrocker, yes I am Well I'm a punkrocker, yes I am I see you standing in the street, and you can't stay on your feet And your walking in your sleep, right across the street You can hear me laughing to myself You can hear the music in my head Cos I'm a punkrocker, yes I am Well I'm a punkrocker, yes I am You see me drivin' down the street, I'm just not looking good You see me drivin' in my car, I'm drivin' in my sleep I'm listening to music you can't hear I got pretty music in my ear Cos I'm a punkrocker, yes I am Well I'm a punkrocker, yes I am
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
mag er eigenlijk ook wel bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rolling Stones - Sympathy for the devil Rolling Stones (één van de beste songtekst ooit)
Anne Clark - Metropolis Jimi Hendrix - Purple haze The Verve - Bitter sweet Symphony Neil Young - Like a hurricane Nas - if i ruled The world Depeche Mode - Barrel of a Gun New Order - Blue Monday Seal - Crazy Michael Jackson - Billy Jean enz... Laatst gewijzigd door nubian : 30 december 2006 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Bob Dylan - Rolling stone
2) Guns 'n Roses - November rain 3) Queen - Bohemian Rapsody 4) Dire straits - Sultans of swing 5) The Beatles - Eight days a week |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeker in de top 10;
Asshole --- Beck God Only Knows --- Beach Boys Dead End Street --- The Kinks Venus in Furs --- Velvet Underground Purple Haze --- Jimi Hendrix Jet Boy --- New York Dolls Angel of Death --- Slayer Here Comes Your Man --- The Pixies Brown Sugar --- The Rolling Stones Light My Fire --- Doors Perfect Day --- Lou Reed I Know it's Over --- The Smiths Do it Again --- Steely Dan Bobby Brown Goes Down --- Frank Zappa Us and Them --- Pink Floyd Even Flow --- Pearl Jam Domination --- Pantera en nog een paar die ik nu vergeet |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja zijn wel schoon liedjes tussen
![]() KEEP ON ROCKING IN A FREE WORLD !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Falco jeanny
PHD I Won't Let You Down Queen Inuendo Guns & roses November Rain Alice Cooper Poison Speedwagon Keep on loving you Milc Inc Losing Love Fioco Celebrate 2Fabiolo I'm on fire Jhon Lennon Imagine Mijn top 10 maar staat niet echt in een volgorde. Ik hoor vanalles graag en een top 10 is te weinig. |
![]() |
![]() |