Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat een Rooms-Blauwe coalitie in dit land al véél zou veranderen en de verlinksing kan tegen
Inderdaad, de Cd&v is de natuurlijke coalitiepartner van de VLD 23 53,49%
Neen de CD&V is een oubollige anti-liberale partij. Geef mij maar Paars 8 18,60%
Ik verkies liever een rood-groene dictatuur 12 27,91%
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2003, 18:43   #21
El Cid
Gouverneur

El Cid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Geen reacties op mijn posting. Vreemd.
't Was gewoon de moeite niet om op uw extremistische mierenneukerij in te gaan die bovendien zwaar off topic was en de discussie zou vergiftigen.
Oud 6 december 2003, 19:05   #22
Hanne
Banneling

Standaard

Seba : U weet overduidelijk helemaal niet waarover u praat: als u Leterme een katholieke fundamentalist beschouwt dan volgt u ofwel de politiek niet ofwel stelt u hem express verkeerd voort. Voor de 100000000000000000000 keer: in mij woordenboek begint "katholiek" niet met een C, die C staat dan ook voor christelijk, wat betekent dat de CD&V op enkele gebieden zich baseert op christelijke waarden, kan u nog volgen? Die waarden zijn niet zoals u wil geloven elke zondag naar de mis gaann, inquisities organiseren en heel de dag bidden, maar wel enkele fundamentele waarden zoals bv. respect.

CD&V en respect? Haha, da's als water en vuur. Zie je, alles wat niet kadert in de 'C', daar haalt de CD& V zijn neus voor op. Maar ik ben blij dat u de term inquisitie aanhaalt. Da's een term die uitstekend bij het christelijk gedachtengoed past.
Al bij al blijft de CD&V een zeer selectieve partij : atheisten, moslims, boeddhisten, noem maar op, die het niet zo begrepen hebben op de waarden die CD&V profeet Christus verkondigde, kunnen dus best hun stek elders zoeken, want aan de C kleeft nog steeds een geurtje van selectiviteit, segregatie en inquisitie.
Persoonlijk heb ik een hekel aan partijen die hun politiek gedachtengoed kost wat kost onder een religieuze noemer willen plaatsen. In dit landje bestaat er een scheiding tussen kerk en staat, en enkel de CD&V heeft dat nog niet echt begrepen. Een beetje traag van begrip waarschijnlijk, net als u Seba?

Seba : U als aanhanger van zo'n ethisch rechtse waardenpartij zou dat toch moeten begrijpen?
Ik heb hier nog geen enkele keer kleur bekend, en kijk, Seba is weer lustig aan het fantaseren. Maar goed Seba, u zit er niet ver naast : ik heb al heel m'n leven VLD gestemd.

Seba : Ik vind de invloed van de ACV ook te groot, maar het is nu éénmaal iets waar je niet zomaar naast kunt kijken.
Waarom doet de CD&V geen poging om er eens naast te kijken?

SEBA : De CD&V heeft VOOR de euthanasiewet gestemd. Als katholieken dan in ziekenhuizen euthanasie proberen te verhinderen heeft dat geen reet met de CD&V te maken.
Toch wel Seba, de nodige instructies werden - weliswaar in bedekte termen - gegeven door CD&V partijfiguren.

Seba : U zit toch ook altijd te zagen dat de mening van bepaalde Blokkers (neo-nazi's, racisten en fascisten) niet overeenkomt met het partijstandpunt?
Help, uw fantansie neemt het weer over. Moge ik hopen voor de CD&V dat u niet tot haar politiek personeel behoort.
Dat is een statement die ik nog nooit geschreven heb. U spreekt weer wartaal. Doe me een plezier Seba, en zeg me waar ik dit geschreven heb. Graag letterlijk citeren en/of copy/pasten.

Seba : Als het niet in hun gezinsbeeld past, waarom hebben ze de wet dan goedgekeurd? U redeneert wel erg vreemd moet ik zeggen. Gaan we daarentegen het eens hebben over het standpunt van het VB? Is het VB ook niet tegen adoptie door homo's en welke partij probeert zich deze dagen te profileren als een echte gezinspartij (dixit FDW)?

Huhu Seba, gaat u nu de CD&V standpunten verdedigen met VB-standpunten? Is het zo erg gesteld met de CD& V?

Seba : Wederom weet u niet waarover u spreekt. Het vrije onderwijs heeft nog atijd een meerwaarde, volgens paars niet, en daar protesteert de CD&V (en NVA ook) tegen. Ik heb 6 jaar op een "religieuze" school gezeten zoals u dat noemt, wij kregen daar helemaal geen godsdienst zoals u dat u blijkbaar voorstelt en ik ben er net zoals alle anderen als atheïst buiten gekomen, straf hé ? Informeer jezelf eens eerst aub

Kan u mij eens zeggen welke meerwaarde? U doet overigens weer goed u best om naast de stelling heen te babbelen met emotioneel persoonlijk gezwets. Hiernet het VB, en kijk nu dient de NV-A al om de CD&V ter hulp te snellen.
Ter zake blijven Seba. Ter zake !

Seba : Ja inderdaad, dan liever het VB, dan kunnen ze al hun plannen eidenlijk eens uitvoeren en zal dit land eindelijk gered zijn van de ondergang.

Deze fantasie van u Seba zou ik wel zien zitten. Helaas wenst de VLD niet samen te werken met het VB. De CD&V is daar meer toe bereid. Yves Leterme heeft de eerste stappen gezet, n'est-ce pas?
Ondergang : u heeft de term goed gekozen Seba. Dankzij de CVP zitten we met een torenhoge staatsschuld, die zelfs uw achterkleinkinderen nog gaan mogen afbetalen.

Seba : Nogmaals weet u niet waarover u spreekt: in Nederland zijn de christen-democraten de grootste partij en ook in Duitsland zijn ze heel sterk.
U blijft duidelijk in het waanidee CD&V=katholiek hangen, heel spijtig dat u niet naar de inhoud wil kijken.

Ik weet wel waarover ik spreek en uw oudgediende corifee Marc Eyskens ook. Hij vreest dat de CD&V niet eens meer 2 generaties mee gaan. Zie je, ik ben nog optimistischer dan hem.
CD&V = katholiek is geen waanidee. Moest het een waanidee zijn dan had de partijtop de C met gemak uit haar naam verwijderd.
Inhoud? De inhoud is nogal wollig : veel geleuter over christelijke waarden als het 'gezin'.
Het gezin is al eeuwenlang de hoeksteen van elke samenleving. Jeetje, we hebben geen wollige CD&V-ers nodig om dat zeemzoet gewauwel tot in den treure te blijven herhalen. Beter zou ze eens tot een schuldbekentenis overgaan mbt torenhoge staatschuld waarvoor zij verantwoordelijk is. En een paar oplossingen naar voren schuiven om die staatsschuld af te bouwen, zonder dat het weeral de gezinnen moeten zijn die ervoor mogen opdraaien
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2003, 19:45   #23
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Al bij al blijft de CD&V een zeer selectieve partij : atheisten, moslims, boeddhisten, noem maar op, die het niet zo begrepen hebben op de waarden die CD&V profeet Christus verkondigde, kunnen dus best hun stek elders zoeken, want aan de C kleeft nog steeds een geurtje van selectiviteit, segregatie en inquisitie.
Je bevestigt alleen maar wat ik zei: je begrijpt nog altijd niet wat "christelijk" betekent blijkbaar. Mocht u het nog niet weten, in de CD&V zitten ook heel wat allochtonen en mensen van allerlei "stand" en afkomst.

Citaat:
In dit landje bestaat er een scheiding tussen kerk en staat, en enkel de CD&V heeft dat nog niet echt begrepen. Een beetje traag van begrip waarschijnlijk, net als u Seba?
U hebt blijkbaar helemaal geen begrip, want u begrijpt het nog altijd niet: de C staat voor CHRISTELIJK snappie snappie? De CD&B hanteert enkel christelijke waarden, en u besluit daaruit dat de CD&V het principe van scheiding van kerke en staat niet respecteert, nou moe, en dan komt u mij even vertellen dat ik traag van begrip ben?

Citaat:
Toch wel Seba, de nodige instructies werden - weliswaar in bedekte termen - gegeven door CD&V partijfiguren
Zoals?

Citaat:
Huhu Seba, gaat u nu de CD&V standpunten verdedigen met VB-standpunten? Is het zo erg gesteld met de CD& V?
Dit snapt u blijkbaar ook niet al te goed: u beweert in uw origniele post zwart op wit dat de CD&V tegen het homohuwelijk is, daarom vraag ik u waarom de CD&V voor die wet heeft gestemd? Niet zo moeilijk hé?

Citaat:
Kan u mij eens zeggen welke meerwaarde? U doet overigens weer goed u best om naast de stelling heen te babbelen met emotioneel persoonlijk gezwets. Hiernet het VB, en kijk nu dient de NV-A al om de CD&V ter hulp te snellen.
Ter zake blijven Seba. Ter zake !
Gewoon beter onderwijs, iedere leerkracht van een gemeenschapsschool zal dat zelfs beamen. Persoonlijk gezwets, nou moe: u beweert dat scholen van het vrij onderwijs "religieuze" scholen zijn. Ik heb op zo'n "religieuze" school gezeten en probeer u duidelijk te maken dat wij daar eigenlijk een atheïstische visie hebben meegekregen. Het bent u dus die volledig naast de kwestie antwoordt

Citaat:
Deze fantasie van u Seba zou ik wel zien zitten. Helaas wenst de VLD niet samen te werken met het VB. De CD&V is daar meer toe bereid. Yves Leterme heeft de eerste stappen gezet, n'est-ce pas?
Yves Leterme, zo'n katholieke fundamentalist die met een heidense partij als het Blok zou willen praten, wat zegt u nu?

Citaat:
Ik weet wel waarover ik spreek en uw oudgediende corifee Marc Eyskens ook. Hij vreest dat de CD&V niet eens meer 2 generaties mee gaan. Zie je, ik ben nog optimistischer dan hem.
Ik zeg niet dat het ineens veel beter zal gaan met de CD&V, maar de CD&V had wel de meeste voorkeurstemmen bij de vorige verkiezingen, wat nogal merkwaardig is voor een partij die u beschrijft als uitstervende vind ik.

Citaat:
CD&V = katholiek is geen waanidee. Moest het een waanidee zijn dan had de partijtop de C met gemak uit haar naam verwijderd.
[size=6]geen persoonlijke aanvallen !!![/size]

Citaat:
Inhoud? De inhoud is nogal wollig : veel geleuter over christelijke waarden als het 'gezin'.
Het gezin is al eeuwenlang de hoeksteen van elke samenleving. Jeetje, we hebben geen wollige CD&V-ers nodig om dat zeemzoet gewauwel tot in den treure te blijven herhalen. Beter zou ze eens tot een schuldbekentenis overgaan mbt torenhoge staatschuld waarvoor zij verantwoordelijk is. En een paar oplossingen naar voren schuiven om die staatsschuld af te bouwen, zonder dat het weeral de gezinnen moeten zijn die ervoor mogen opdraaien
Uit deze quatsch kan iedere politiek neutrale persoon besluiten dat u niets, maar dan ook niets van hun programma afweet, heel spijtig
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2003, 20:19   #24
El Cid
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
[i]CD&V en respect? Haha, da's als water en vuur. Zie je, alles wat niet kadert in de 'C', daar haalt de CD& V zijn neus voor op. Maar ik ben blij dat u de term inquisitie aanhaalt. Da's een term die uitstekend bij het christelijk gedachtengoed past.
Nog ene die zijn haat voor het christendom niet weg kan steken. Kunnen jullie nog slapen, of zitten jullie 's nachts plannetjes uit te denken om zo snel mogelijk al die christenen uit te moorden (bestel eens een paar leeuwen zou ik zo zeggen)
Oud 6 december 2003, 23:01   #25
Stefanie
Minister-President

Standaard

Waar ik alleszins radicaal tegen ben is slechts één onderwijsnet. Geen eenheidsworst in het onderwijs! Dat zou een droevige verarming en verschraling zijn.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2003, 23:07   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ga eens naar Spanje, El Cid. Het land van onze superkatholieke koningin Fabiola. Daar hadden ze o.a., Albrecht en Isabella en generaal Franco. Allemaal even grote christenen die geen vlieg kwaad deden.

Werden die eersten trouwens niet heilig verklaard door Rome voor hun menslievendheid?
Of gebeurde dat door de lagere hiërarchie van de Heilige Kerk?
Oud 6 december 2003, 23:32   #27
El Cid
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ga eens naar Spanje, El Cid. Het land van onze superkatholieke koningin Fabiola. Daar hadden ze o.a., Albrecht en Isabella en generaal Franco. Allemaal even grote christenen die geen vlieg kwaad deden.
Of Staf de Clercq en Reimond Tollenaere. Ook allemaal even grote vlaamsnationalisten. Wat is uw punt?

En uw gebrekkige kennis over Albrecht en Isabella is hemeltergend. Lees eens een boek over die twee.
Oud 7 december 2003, 17:23   #28
Hanne
Banneling

Standaard

Oud 7 december 2003, 17:28   #29
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

SP.A en VB? Twee populistische partijen zouden het toch goed met elkaar moeten kunnen vinden, nietwaar?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2003, 17:34   #30
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Hanne, uw reply siert uw onwetendheid en vakjes-denken, enkele voorbeelden:

Citaat:
uw extreme emotionaliteit en idiotieën zijn nooit terzake en zijn alle even hol en wollig als de statements van uw voormalige en nu buitengebonjourde voorzitter
Kan u mij eigenlijk eens citeren waar ik "emotioneel" was?

Citaat:
En hou op met het woord neutraliteit in de mond te nemen als u toch niets anders kan dan over het begrip christen te zeiken. Uw christen-waarden en die van de CD&V interesseren mij geen jota. Ik ben allergisch voor religies en zal mij voor geen geld ter wereld scharen achter een politieke partij die blijft teren op een religieuze cultfiguur om nog wat stemmen binnen te halen.
en nog snapt u het niet? Voor de duizendste maal: ik ben atheïst, zoek anders dat woord eens op in een woordenboek, ik ben ook anti-religieus. In uw logica is"gebaseerd op enkele christelijke waarden"
="blijven teren op een religieuze cultfiguur"?

Citaat:
Hoe erg u ook uw best doet om "christen" onder een neutraal, humanistische noemer te plaatsen, het lukt u niet. Het reukje van de inquisitie, heksenverbrandingen, pedo-pastoren en andere wanpraktijken die heel de geschiedenis van de RKK gekleurd hebben zal u nooit kunnen afstoffen van de term christen hoe braaf die timmermanszoon ook was.
Kan u mij nu eens uitleggen wat christelijke waarden te maken hebben met de middeleeuwse katholieke inquisitie, of gaat u zo door compleet naast de zaak blijven praten? U redeneert in de aard van: ik ben anti-VLD aangezien het liberalisme de oorzaak van veel kwaad is geweest zoals de kolonisaties

Citaat:
Er is bestaat trouwens geen enkele rationele reden om in een partijnaam naar een succesvolle timmermanszoon te verwijzen.
En nog snapt u het niet, om moedeloos van te worden

Citaat:
IK WIL HET NIET BEGRIJPEN SEBA. Snappie? Snappie ?
Nu wordt alles mij duidelijk

Citaat:
Het zijn mensen zonder persoonlijkheid als u die blijkbaar nog behoefte hebben aan dat politiek kundig misbruikte opium des volks dat godsdienst heet om een politiek partijprogramma bijeen te scharrelen
Hiermee bewijst u dat u geen bal van politiek kent,dit slaat compleet op niets. Het gaat om de waarden, niet om de godsdienst en dat snap je blijkbaar nog altijd niet

[/quote]
Oud 7 december 2003, 17:56   #31
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
Wat Vlaanderen voorlopig goed zou kunnen gebruiken is een coalitie van Vlaams Blok en CD&V.
Hier sluit ik me volmondig bij aan.
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2003, 17:57   #32
Hanne
Banneling

Standaard

Oud 7 december 2003, 18:24   #33
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Ik ben pro CD&V met VLD, maar ik ben het niet eens met de topicstarter die in zijn poll stelt dat CD&V een natuurlijke partner van de VLD zou moeten zijn. Indien dat zo was zouden ze beter als kartellijst opkomen, of nog beter, samengevoegd worden.
Hmm... dat KDG daar nog niet aan gedacht heeft. Het zou zijn partij in elk geval de grootste maken!
Oud 7 december 2003, 20:07   #34
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Oud 7 december 2003, 21:46   #35
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Hanne, het is duidelijk dat u niks afweet van geschiedenis en kerk. Nogmaals, de inquisitie is niet christelijk geïnspireert maar katholiek. het katholicisme is een klein onderdeel van het christendom want het christendom telt meer dan 22000 verschillende kerken of geloofsoriëntatie's waaronder het calvinisme, lutheranisme, anglicanisme, orthodoxe kerk enz. Trouwens, elk volk of geloof kent haar fouten. Iets wat 500jaar geleden is gebeurt, daar mag je toch niet de katholieken van nu mee bestempelen!? Schildert u nu ook nog alle duitsers als nazi's af??

Gelieve dus in het vervolg juist te spreken of NIET
Oud 7 december 2003, 22:12   #36
dinges
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
Wat Vlaanderen voorlopig goed zou kunnen gebruiken is een coalitie van Vlaams Blok en CD&V.
Hier sluit ik me volmondig bij aan.
Jullie bedoelen waarschijnlijk met het rechts-conservatieve gedeelte van CD&V. Voor het geval het jullie ontgaan is: de christen democraten (vroeger CVP nu CD&V) hebben zich altijd in het centrum gepositioneerd doordat het een verzameling is van een rechtse en een linkse vleugel.
De CD&V is tegenwoordig niet zo groot meer dat je al genoeg hebt aan 1 vleugel om een meerderheid mee te vormen.

En wat bedoel je met "voorlopig" ?
dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2003, 00:04   #37
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard

Hanne en Seba, kunnen jullie het een beetje rustig houde, a.u.b.?

Maarten
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2003, 00:41   #38
Hanne
Banneling

Standaard

Quote : Hanne, het is duidelijk dat u niks afweet van geschiedenis en kerk.

Nogmaals, de inquisitie is niet christelijk geïnspireert maar katholiek. het katholicisme is een klein onderdeel van het christendom want het christendom telt meer dan 22000 verschillende kerken of geloofsoriëntatie's waaronder het calvinisme, lutheranisme, anglicanisme, orthodoxe kerk enz.

In onze contreien zijn christelijkheid en katholicisme zeer nauw gelieerd. Dat weet u ook. U hoeft niet eens verder dan de kerktoren van uw dorpje te kijken : die is RK. Of wordt u gewoonlijk overmand door een gevoel van plaatsvervangende schaamte als de term 'katholiek' valt.
Hoe dan ook, een politieke partij die haar naam in de 21ste eeuw nog steeds koppelt aan religieuse termen, doet mij vermoeden dat ze hoopt nog electoraal te kunnen teren op een publiek dat nog vasthangt aan de voornamelijk rooms-katholieke vorm van religiositeit (die er voorheen ingehamerd werd, terwijl dat tegenwoordig gelukkig niet meer kan).
Dat is hypocriet. Politiek en religie dienen strikt gescheiden zaken te zijn.

Trouwens, elk volk of geloof kent haar fouten. Iets wat 500jaar geleden is gebeurt, daar mag je toch niet de katholieken van nu mee bestempelen!?

Daar mag ik wel de katholieken van nu aan herinneren. Zeker als ze deel uitmaken van een partij die dat clubje van gelovigen in de eerste plaats vertegenwoordigt. Ik mag ze herinneren aan de mensonterende misdaden die gepleegd werden in naam van hun geloof. Ik zie niet in waarom een LA'er dat probeert te verdoezelen. Als een jood de holocaust in herinnering brengt, stelt zich geen probleem. Als een atheïst de misdaden van de kerk ter herinnering brengt, staat men op z'n achterste poten.
Die misdaden gebeuren trouwens vandaag nog in naam van het geloof , in Afrika bij voorbeeld.

Schildert u nu ook nog alle duitsers als nazi's af??
Dat heb ik nog niet 1 keer gedaan.Die gedachte is zelf nog nooit in me opgekomen. In de uwe blijkbaar wel. Anders zou u ze niet citeren. "

Quote : Gelieve dus in het vervolg juist te spreken of NIET
U stelt zich graag op als führer! Of Vlaamse Saddam Hoessein? Of is het nog een oude katholieke reflex die oprispt en op basis waarvan u zich het recht toemeet te oordelen wat JUIST is en wat NIET JUIST is. Meneer Pastoor deed dat in de tijd van m'n grootouders ook : het zwijgen opleggen. En dat was een katholieke pastoor die christelijke waarden predikte.
U zit bij de verkeerde partij LA'er : aan uw laatste uitspraak te lezen hoort u beter thuis hetzij bij het VB hetzij bij de CD&V .
Oud 8 december 2003, 07:40   #39
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

we krijgen een links gerichte politiek door de strot geduwd in Vlaanderen door de Waalse overheersing omdat de PS daar zo sterk staat. Dit heeft te maken met het Waalse profitariaat en is een teken aan de wand van de achteruitgang van de economie, tewerkstelling, sociale stabiliteit en welvaart !
Hoe meer "sossen" hoe slechter het gaat... en alles gratis maken kan niet blijven duren ! Nu ook nog cultuur en sport
wat is het volgende gratis de pintjes in Hasselts café's
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 16:07   #40
Woutertje
Banneling

Standaard

Laten ons in ieder geval hopen dat de volgende coalitie op Vlaams niveau Rooms-Blauw wordt want steeds maar stel ik vast dat de 2 centrum-rechtse partijen CD&V en VLD liever elkaar bekampen dan de echte vijanden van dit land nml...de SP.A!!
Woutertje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be