![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en jij vindt dat goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() @Crawler: heb ik ergens gezegd onbeperkt bijklussen? In feite ben ik voor. Maar dan moet er een andere manier komen om de SZ te financieren. Vandaar ben ik op korte termijn voor een beperking. Zoals die bvb door de dienstencheques voorzien worden.
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer je geen werk hebt, lijkt het mij de logica zelve dat je op zoek gaat naar werk, dat je soliciteert en jezelf aanbiedt voor bepaalde functies. Het lijkt mij compleet niet logisch dat je wacht tot iemand je komt vragen om te werken of komt zeggen dat je ergens kan/moet gaan werken.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer het is zoals U stelt dan schaffen we die RVA simpelweg af, terug een 10.000 Tal ambtenaren minder dat we moeten betalen aan een VOLWAARDIG loon. Waarvoor ze niets moeten doen. U draait de zaak om. Wanneer een werkloze alle dagen de klok rond de werkgevers gaan ambeteren met de vraag om werk. Dan moeten die werklozen ook hun kosten kunnen inbrengen er recuperen van de staat. Want hun uitkereing dient om ze een vervanginginkomen te geven en niet om de lijn en de NMBS te sponseren. Weet u wel dat men bij de meeste werkgevers zelfs geen bewijs meer wil geven dat men zich heeft aangeboden als werkzoekende? De RVA heeft de plicht de mensen aan het werk te helpen, zoniet.. afschaffen die nuteloze handel. Werkwinkels schieten als paddestoelen uit de grond. Waarom? Wel, omdat de regering de gemeentes subsidieert om zo nen winkel op te zetten. Kunnen er nog eens 4 partijbenoemden een heel gemakkelijk en schoon leven scheppen. Met als resultaat,,,,, 4 partijgebondenslaven meer! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder zijn er sinds kort ook moderne ontwikkelingen, zoals de krant, de brief, de email en zelfs het internet om werk te vinden. En eigenlijk moet je zelfs niet zo ver te gaan. Gewoon kranten beginnen verkopen aan stations, eens gaan langsvragen bij de plaatselijke senioren in je buurt of ze hulp kunnen gebruiken. Ben ik de enige mens die als hij rondwandelt constant mogelijkheden om te werken ziet?
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij de senioren centen gaan verdienen om Uw gezin te onderhouden? Gij moogt mij dat eens komen uitleggen. Wanneer men werkt moet men een EERLIJK loon kunnen verdien. Natuurlijk weet ik ook dat een boer altijd te weinig aangeeft aan de belastingen. Maar wel veel in het zwart kan doen. Maar iedereen is geen boer met een hofstede dat wanneer hij in 't stad komt de mogelijkheid ziet zitten om een snabbel bij te verdienen met gazetjes te verkopen. De tijden van de ronde van frankrijk zijn reeds voorbij zulle. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() In Wenen leven honderden mensen van op straat kranten te verkopen. De eerste Leuvenaar die dat doet moet ik nog tegenkomen.
Net zoals de mensen die hier op kruispunten je autovensters komen kuisen. Je verdient daar beter mee dan je zou denken. Werklozen met een uitkering hebben zoiezo niks om over te klagen, want de uitkering is meer dan waar ik als student meer rondkom. En ik vind niet dat ik slecht leef.
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als ge van Uw kotgeld een vrouw en kind kan onderhouden, dan bent u zeker een begenadigd persoon. Maar in het Genst noemen Uw redenering "klappen zonder vel over zijne buik". U komt nog maar piepen, wat weet U af van werken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neen, over mijn eigen maak ik me geen zorgen.
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() geen werk genoeg en jij verdient wel werk en zij niet? ben je meer waard misschien?
Jazekzr, ik verdien het om hier te werken, ik ben hier geboren heb 35 jaar gewerkt. Heb 3 falingen meegemaakt, en heb altijd braaf mijn werknemets belastingen betaald zodanig dat er een stel heren studiebeurs bekomen, omdat ik afgedragen heb om omhooggevallen bietekwieten den boel hier nu te laten verzieken. Dat ze gaan werken in hun land. Ik heb 12 jaar voor een Belgische firma in het buitenland gewerkt. Ik moest Bel. Machines plaatsen voor halve garen, die er dan niet konden mee werken. Wanneer de tweede machine geplaatst was, waas de eerste reeds voor de helft afgebroken. En zulke "arbeiders" brengt U naar hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U bent een rasist in de werkelijke zin van het woord. Vreemd volk eerst. De eigen bevolking mag van U rustig verkommeren en krantjes verkopen aanhet station. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schaf belasting op arbeid af en alle arbeid is wit. Is de fraude daarmee de wereld uit ? Neen, er bestaat nog verkoop in 't zwart (BTW-ontduiking). Maar het legioen fiscale ambtenaren moet zich dan op één enkele belastingsvorm (BTW) toespitsen. En dat zal dus heel wat efficiënter kunnen gebeuren dan op de 37 belastingsvormen van vandaag (met hun 74 achterpoortjes) ! |
|
![]() |
![]() |