![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg bewondering voor de Nederlanders.
Die verkopen bijlange zoveel negatieve afzeik niet over hun monarchie als bepaalde 'Belgen'. 8)
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nederland hangt vandaag massaal de vlag uit. Heeft hier iemand één klein driekleurtje gezien bij de geboorte van Elisabeth? Ik niet hoor! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, kijk, alle Vlaamsgezinde republikeinen veranderen ineens in monarchisten als het over Nederland gaat (behalve Zeno dan)
![]() Kijk maar eens naar de reacties van diezelfde personen bij de geboorte van Gabriel. ![]() Stelletje hypocrieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb jij trouwens veel driekleuren gezien bij de geboorte van onze troonopvolgster, Patriot?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het zou me trouwens niet verbazen als de naam Catharina Amalia een afleidingsmanoeuvre is. Het geboorte van het kindje en haar mogelijke naam was vandaag in ieder geval het gesprek van de dag. Morgen om 10.00 uur zullen we het zeker weten, als Willem-Alexander het kind aangeeft bij de gemeente Den Haag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als dat in Belgie dus niet gebeurt, kunnen we daar alleen maar onze conclusies uit trekken... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() De naam van het prinsesje is vanochtend bekendgemaakt bij de aangifte van de geboorte:
Hare Koninklijke Hoogheid Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria, Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau. De roepnaam wordt Amalia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allé, iedereen die onlangs vader of moeder geworden is: proficiat!
![]() En die kaaskoppen ook! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() De Oranjegekte is vandaag in een nieuwe fase beland, die van de commercie en de vernoemingen. Veel bedrijven, met name hofleveranciers, zijn begonnen, volgens de traditie bij bijzondere gebeurtenissen, speciale producten te maken n.a.v. de geboorte van het prinsesje. De glasfabriek van Leerdam heeft bijv. voor de gelegenheid een speciaal oranje vaasje in de vorm van een 'appeltje van oranje' gemaakt. De schoolkinderen op de Nederlandse Antillen krijgen van de gouverneur een oranje traktatie, een donut met oranje glazuur. Beschuit met muisjes kennen ze op de Antillen nl. niet.
Tegelijkertijd staan gemeentes staan in de rij om zo snel mogelijk straten, pleinen en gebouwen naar het nieuwe prinsesje te vernoemen. Almelo was gisteren het eerst door het Balkanplein in de stad om te dopen tot Catharina-Amaliaplein. In Velp werd een plantsoen naar haar vernoemd, in Amsterdam een rondvaartboot. A'dam en Den Haag hadden al een Amaliastraat, genoemd naar de vorige Amalia (van Solms). Het Antilliaanse eiland Bonaire spant echter de kroon: het eilandbestuur daar heeft besloten dat de luchthaven Flamingo Airport voortaan Prinses Amalia Airport zal heten. :o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() Het ziet er een lekker ding uit!!!
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nicht van mij is verleden week ook bevallen van een gezonde knaap.
Moet ik dat nu ook aan alle journalisten gaan vertellen?
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maarten dacht ik