![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat uw ouders het niet breed hadden heb je vroeger ook al eens gezegd en wil ik best geloven. Alleen wat is "het niet breed hebben" Ik ken, kinderloze, echtparen met een netto inkomen van >2000€/maand die vinden dat zij het echt niet breed hebben en iedere maand moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen. en echtparen is meervoud.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als arbeider en invalide partner mogen we al blij zijn dat de rekeningen op tijd betaald kunnen worden.
Als we alles optellen zouden we in theorie een euro of 100 per maand kunnen sparen.Als er geen extra dokterkosten komen,of er geen kosten aan huishoudtoestellen ontstaan,of de woning een nieuw raamkozijn eist. Oftewel, quite spelen is al goed genoeg. 7000€ op de rekening hebben? waw... hier hebben we zelfs geen 70 vrij .Alles is al besproken.
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het was niet gemakkelijk om rond te komen, toch heb ik nooit honger gehad. Later heb ik mijn hebben en houden verkocht om in een land met minder sociale zekerheid mijn kans te wagen als migrant met een idee. Ik had toen voor een aantal maanden geen enkel inkomen wegens verboden om te werken in de VS. Wat mij vooral is opgevallen is dat hoe minder ik klaagde en hoe meer ik er een positieve instelling op nahield tov mijn situatie, hoe meer vrienden ik maakte en op hoe meer hulp ik kon rekenen. En, heb jij al eens geprobeerd om als zelfstandige uw eigen bedrijf uit de grond te stampen? Kwestie dat we dan alletwee verzekerd zijn dat de tegenpartij begrijpt waarover er gepraat wordt. Of was het niet uw bedoeling om dat aan te tonen? ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Men probeert mij weer eens anti zelfstandige standpunten aan te smeren.
Tomb Ik heb al eens gezegd dat ik er niet echt een probleen in zie dat zelfstandigen wat meer verdienen. Uiteindelijk nemen zij risico's. Ik heb wel problemen met managers (en politiekers) die gigantische bedragen verdienen zonder dat daar enig risico of verantwoordelijkheid tegenover staat. Als ik het voor het zeggen had zou er ook heel wat, in positieve zin, voor de zelfstandigen veranderen. En ja ik heb, vele jaren geleden, geprobeerd om mij als zelfstandige te vestigen. Ik ben alleen veel te eerlijk om zo iets van de grond te krijgen. Geen zakeninstinkt noemt men dat. En die 26000Bef. Wanneer was dat? Was je toen gehuwd? Of woonde je nog bij je ouders? En ja in de VS heb je meer mogelijkheden om het te maken. Ik ken je leeftijd niet maar stel dat je volgend jaar kanker krijgt (ik wens het u niet toe) , eens kijken hoe snel je dan terug in België zal zijn.
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen kon ik er nog van sparen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger