![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Een misplaatste grap Bavo ...
maar ik geef toe dat ik wel hard heb moeten lachen ![]() T'moet niet altijd kommer en kwel zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dom is hij alleszins. Nog maar 15 jaar oud en nu al een hand minder. Dwazerik. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het toeval wil -dat ik die middag (in een andere Mc weliswaar) een hard wit stukje tegen kwam in m'n hamburger.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() een student scheikunde had een explosief mengsel gemaakt en uitgedeeld aan onwetende tieners. Dat was dus blijkbaar met 1 mengsel danig mislukt (het was namelijk niet de bedoeling dat dit ding ontplofte) dat het ontplofte en diens hand lelijk verwond geraakte. Bron: VRT-radionieuws 13:00 PS (even mierenneuken): de huidige term is mensen met een handicap, niet gehandicapten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pers en politie zijn van in het begin zeer voorzichtig geweest met de informatie en had het meteen over het wachten op het onderzoek. Men wist van de explosie en van de blessure, maar niet of het ging om een ongeval of niet. Er werd trouwens gedacht aan vuurwerk voor nieuwjaar dat ontplofte. Maar Darwin kwam meteen aandraven met 'Jongere blaast zichzelf op in Antwerpen', om te doen denken aan Palestijnse terroristen in Israelische restaurants. Voel je je nu nog steeds slim Darwin? Of dringt de schaamte van domheid zo stillekesaan door? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf schreef,
Citaat:
Citaat:
Zulke mensen zijn aan het ijveren voor een Darwin Award. Nynorsk Citaat:
Citaat:
Experimentjes later. ik de 2 flesjes naar een groot weiland gebracht. Steek 1 van die flesjes in een gegraven putje, steek de lont aan ,en duik in een snoekduik in de greppel, met het 2de flesje in een rugzakje. na 5 minuten , zo'n 4.5 minuten nadat de lont zou opgebrand moeten zijn, kijk ik zeer voorzcihtig boven de rand uit.Zie een flauw brandend gesmolten plastik flesje in de grond steken. Conclusie; "mislukt, terug proberen" en werp het 2de flesje achteloos weg.Achter me om. Na die kilo grond uit mijn nek geschud te hebben en met tuitende oren aanschouwde ik de krater. Ik heb sindsdien geen nitroglycerine meer gemaakt.
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind dit gegeven niet zomaar een "fait divers". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Beter één lucht in de hand dan je hand in de lucht! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als z'n hoofd onder 't bloed zat, zal iedereen gepeinst hebben dat 't die stomme McDonalds-clown was!
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb vroeger ook nog van die stoten uitgehaald. Ik herinner mij nog dat je een plezant mengsel kon maken met onkruidverdelger en bruine suiker. Ik heb ook eens mij wenkbrauw eraf geschroeid. Ik wou een raket maken met een pet fles en thinner... Ook het experiment "hoe schiet ik een kogel af met een bankschroef, een spijker en een hamer" zal ik niet snel vergeten. Chance dat er nooit ongelukken zijn gebeurd. Als ik er aan terug besef ik hoe stom ik toen was..., en te denken dat ik nu ga lopen als er teveel vuurwerk wordt afgeschoten.... Gelukkig voor mij bestond internet vroeger niet.... |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje aan 't overdrijven, Blacky? De jongeman is ongelooflijk DOM geweest. Dat zie je nu toch aan de gevolgen van z'n daad? Of is uw hand opblazen tegenwoordig een teken van intelligentie?? Ik vind het heel spijtig dat een knaap van 15 al een persoon met een handicap moet worden (amai, ja, tuurlijk, dit is spreektaal. Noem iets gewoon zoals het is. M'n schoonmoeder is DOOF, geen 'persoon met doofheid' of zoiets). Iedere 15 jarige doet wel eens iets dat onder de noemer 'vrij onintelligent' kan geplaatst worden, maar daarom hoeft het nog zo geen gevolgen te hebben. Ik krijg het wel een beetje op m'n heupen van uw P.C. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat als je onhandig bent in het omgaan met explosieven, je dat beter niet in het openbaar moet demonstreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Ik vind dat die jongen die zichzelf opblies een veel te straffe asem had! Daar lomen vodden van!
![]() |
#37 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste keer dat de e-sigaret in Antwerpen werd gespot.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder de vinger die misplaatst is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allahu akbar?
|
![]() |
![]() |