![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het meest in het oog springende antisemitisme gaat inderdaad uit naar bepaalde moslimfundamentalisten die het Palestijns/Israelisch conflict naar hier willen verleggen (iets waar de Zionisten zich ook durven aan bezondigen).
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Piano overdrijft soms, net zoals ik in z'n queeste tegen het Vlaams Blok, maar een website als die van piano moet er gewoon zijn voor het volk... Je legt niet zomaar op vijf minuten uit aan 'Jan met de pet' waar het gevaar precies schuilt in een partij als het Vlaams Blok... En ik vind dat ik dringend eens wat meer reclame voor zijn website moet gaan maken op de grote Vlaamse forums...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik wil je niet overtuigen hoor. Ik schrijf alleen maar dat je mij ook niet hebt overtuigd. Citaat:
De moslims daarentegen, wel die worden door buitenlandse krachten aangespoord om lelijke dingen te doen. En ik zie ze arroganter worden met de dag, ik zie ze extremer worden met de dag, en in de moskeeën die veelal gefinancierd worden door Arabische en andere moslimlanden wordt haat en geweld gepredikt. Hun teksten zijn zodanig gevaarlijk dat hierbij vergeleken alle Blok-discours samen eerder lijken op verhalen uit de Disneyboeken van Mickey Mouse. Citaat:
Dat het conflict in het Midden-Oosten naar hier wordt gebracht moet op alle mogelijke manier worden vermeden. Zowel van de ene kant als van de andere. Maar ik heb het over pure antisemitisme dat gewoon vanuit de islam komt en reeds altijd heeft bestaan. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Hmmm... ja, ik had die "Discussie: racisme heeft het nationalisme ontaard" overgeslagen omdat ik dacht dat het een soort forum zou zijn.
Dus die "Nieuwe Bezems"... wie zijn dat ? Een of ander obscuur skinheadgroepje die op het internet maar liefst 7 (!!!) nieuwsbrieven heeft staan van "Oogstmaand 1999" tot "Wintermaand 2001". Niet echt actueel zou ik zo zeggen en voor zover ik uit de tekst kan opmaken allemaal salonrevolutionaren. Of in skinheadcontext beter gezegd: voetbalstadionrevolutionairen of concertzaalrevolutionairen. Veel "wishful thinking", dwaas gezever en andere. Net zoals de talloze "linkse" en "progressieve" verenigingkjes die je te pas en te onpas op het internet en affiches van de pvda tegenkomt. Dus... hoe belangrijk is dat citaat ? Niet.
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
![]() Citaat:
Neem Sharon en Bush weg, en vervang die door wat gematigder figuren, dan wordt het overal rustiger.
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
![]() Citaat:
Ik vind 24 maanden recent. Wat mij persoonlijk betreft mag je nog altijd teksten van me quoten die ik acht jaar geleden op het net heb gezet. ![]() Er zijn hier zelfs van die fanatiekers die mij nog steeds uitmaken als volksverrader en ex-Blokker (?) gezien het feit dat ik 25 jaar geleden actief was in de vlaamse beweging.
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moslim-terrorisme (zowel de palestijnse aanslagen in Israel als de andere aanslagen tegen synagoges bijvoorbeeld in Noord-Afrika en Turkije maken deel uit van de evolutie van het antisemitisme bij de moslims. De moslims beschouwen de westerlingen als ongelovigen en de joden als hun extreeste groep slechterikken. Palestina is een excuus, net als andere brandhaarden excuses zijn voor het moslim-geweld. De moslims in Europa zijn gewoon overgeschakeld naar een volgende stap, namelijk het zich beginnen profileren als een eigen kracht. De volgende stap is het proberen om zo machtig mogelijk te worden. De opgang van het islam-extremisme loopt reeds decenia lang als een lopend vuurtje doorheen de massa's moslims in de wereld, en we zitten nu in een hoogtepunt, waartegen nu eindelijk wat wordt ondernomen. Sharon en Bush waren nog lang niet in beeld wanneer het allemaal begon. En hun aanwezigheid of afwezigheid zal weinig veranderen in wat er zich in Europa afspeelt. Wie er ook in het zadel zit, er moet worden opgetreden. Ook hier bij ons. Geloof me vrij. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bush en Sharon zijn ook niet echt mijn beste vriendenmaar je kan moeilijk ontkennen dat vele moslims een gevaar voor onze huidige maatschappij zijn. alhoewel het een zeer rijke godsdienst is, stel ik me toch dikwijls de vraag in hoeverre die verijking tot bij de moslims zelf doordringt.
Het is inderdaad zo dat in vele moskee's gepredikt wordt tegen het westen en haar cultuur. Ik vrees er dan ook voor dat binnen ettelijke jaren er een grote godsdienstoorlog gaat losbreken want de moslims willen niets anders dan de hele wereld met hun godsdienst te veroveren. Het was ze zelfs bijna gelukt zo'n 1300 jaar geleden. Het is dan ook mijn persoonlijke mening dat de staatsveiligheid nauw moet smaen werken met alle andere westerse landen om de 'invasie' van de moslims nauwgezet in het oog te houden en in te grijpen als er een gevaar vormt voor de westerse democratie. mvg
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Dan moet iemand van 22 jaar al een ouwe zak voor je zijn, niet zo? Maar voor mij is die 22-jarige nog altijd een adolescent zelle ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je moe ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elk kopstuk valt te linken aan ideeën of praktijken die door elk normaal mens als verwerpelijk beschouwd wordt. Ook hun politieke ideeën worden nationaal én internationaal verworpen als verwerpelijk. Niet alle politiek analisten kunnen verkeerd zijn zoals de demagogische partij graag voorstelt. Dankzij hun propagandamachine is het extreem-rechtse Blok er in geslaagd om een hele schare onwetende voor hun kar te spannen. Dankzij postings als dit gaan hun ogen misschien open voor het te laat is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Inderdaad, het VB is een partij waar vele meningen over nazisme en fascisme elkaar vinden. dit wil echter niet zeggen dat elke Blok stemmer of ieder Blok partijlid zich kan aansluiten bij deze inhumane ideëen. Zoals Blokleden niet elke allochtoon over de zelfde kam zouden moeten scheren, zouden jullie ook niet elk Bloklid over dezelfde kam mogen scheren.
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Als het Vlaams Blok als partij haar geloofwaardigheid als ‘gematigd’ wil doen primeren, zou het best zijn dat al die aangebrande kopstukken hun ontslag geven en gaan rentenieren.
De Vlaams beweging (als je die al steunt) kan er maar wel bij varen. Indien de - aan nazisme, negationisme, revisionisme te verbinden – kopstukken niet opstappen, kunnen de leden van het Vlaams Blok hen misschien wegstemmen. Ho. Sorry! Dat gaat natuurlijk niet bij het zó democratische Blok ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&...8&name=oudantw |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hetgeen gij verteld is de praat van een achterlijke idioot. goed zo? weet U het knopke staan? Helemaal li,ks bovenaan.! Ik ben een Vlaams Blokker, en het begint mijn keel uit te hangen voor gescholden te worden voor nazist. Wanneer U dat kan, mag ik verder zeggen dat U een idioot bent. Zonder blauw knopke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |