Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2003, 15:31   #21
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Citaat:
Ha bedankt zenne. Ik heb echt genoten van je boeiende goed gestoffeerde interventie, die dit onderwerp verder heeft uitgediept en bepaalde dingen aan het licht bracht waar niemand aan gedacht heeft. 8)
Een beetje in de trant van jouw berichten over het VB? 8)
Jeps, maar die zijn doorgaans wel een beetje langer dan jouw oneliners. Kijk bvb maar op mijn website: "Het Vlaams Blok Ontmaskerd":
http://users.pandora.be/amarcord/selys/menu002.html
Ik heb al heel veel gelezen uit jouw web sites.

En eerlijk gezegd, ik vind jouw documentatie over de tweede wereldoorlog gewoon prachtig en leerrijk.
Ik heb een paar weken van examens achter de rug, vandaar dat nieuwe items even stillagen. Maar voor dit weekeinde komen er twee nieuwe online nl over Julius Streicher en een tweede over Lebensborn.

Citaat:
Wat je allemaal schrijft over het Vlaams Blok vind ik dan weer te dikwijls ver gezocht en veralgemeend.
Onzin.

Citaat:
Dat neemt allemaal niet weg dat voor mij de grote toestroom van moslims naar onze contreien een groot probleem vormen voor onze toekomst en dat van onze kinderen. Vandaar mijn ironische verwijzing naar de moslims als gevaar voor de democratie die door diezelfde democratie zijn binnengehaald.
Ik vind de dreiging die van het VB uitgaat, dat 760.000 kiezers achter zich binnenrijft (vgl Resist PVDA+AEL met 17.000 kiezers) een pak concreter dan wat er van de islam uitgaat.

Het meest in het oog springende antisemitisme gaat inderdaad uit naar bepaalde moslimfundamentalisten die het Palestijns/Israelisch conflict naar hier willen verleggen (iets waar de Zionisten zich ook durven aan bezondigen).
Oud 9 december 2003, 15:45   #22
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Piano overdrijft soms, net zoals ik in z'n queeste tegen het Vlaams Blok, maar een website als die van piano moet er gewoon zijn voor het volk... Je legt niet zomaar op vijf minuten uit aan 'Jan met de pet' waar het gevaar precies schuilt in een partij als het Vlaams Blok... En ik vind dat ik dringend eens wat meer reclame voor zijn website moet gaan maken op de grote Vlaamse forums...
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 15:49   #23
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ha bedankt zenne. Ik heb echt genoten van je boeiende goed gestoffeerde interventie, die dit onderwerp verder heeft uitgediept en bepaalde dingen aan het licht bracht waar niemand aan gedacht heeft. 8)
Een beetje in de trant van jouw berichten over het VB? 8)
Jeps, maar die zijn doorgaans wel een beetje langer dan jouw oneliners. Kijk bvb maar op mijn website: "Het Vlaams Blok Ontmaskerd":
http://users.pandora.be/amarcord/selys/menu002.html
Ik heb al heel veel gelezen uit jouw web sites.

En eerlijk gezegd, ik vind jouw documentatie over de tweede wereldoorlog gewoon prachtig en leerrijk.
Ik heb een paar weken van examens achter de rug, vandaar dat nieuwe items even stillagen. Maar voor dit weekeinde komen er twee nieuwe online nl over Julius Streicher en een tweede over Lebensborn.
Ik blijf lezen.

Citaat:
Citaat:
Wat je allemaal schrijft over het Vlaams Blok vind ik dan weer te dikwijls ver gezocht en veralgemeend.
Onzin.
Dat is jouw mening, anders was je er zelf niet mee bezig. Maar ik blijf denken dat je veralgemeent en dat je bij veel gevallen heel ver zoekt om toch maar iedereen daar in zo'n slecht mogelijke daglicht te plaatsen.
Maar ik wil je niet overtuigen hoor. Ik schrijf alleen maar dat je mij ook niet hebt overtuigd.

Citaat:
Citaat:
Dat neemt allemaal niet weg dat voor mij de grote toestroom van moslims naar onze contreien een groot probleem vormen voor onze toekomst en dat van onze kinderen. Vandaar mijn ironische verwijzing naar de moslims als gevaar voor de democratie die door diezelfde democratie zijn binnengehaald.
Ik vind de dreiging die van het VB uitgaat, dat 760.000 kiezers achter zich binnenrijft (vgl Resist PVDA+AEL met 17.000 kiezers) een pak concreter dan wat er van de islam uitgaat.
Het zijn niet enkel de kiezers die tellen. De 760.000 Blok-kiezers zijn gewoon ex-kiezers van VLD, SP.A, CD&V, en andere partijen.

De moslims daarentegen, wel die worden door buitenlandse krachten aangespoord om lelijke dingen te doen. En ik zie ze arroganter worden met de dag, ik zie ze extremer worden met de dag, en in de moskeeën die veelal gefinancierd worden door Arabische en andere moslimlanden wordt haat en geweld gepredikt. Hun teksten zijn zodanig gevaarlijk dat hierbij vergeleken alle Blok-discours samen eerder lijken op verhalen uit de Disneyboeken van Mickey Mouse.

Citaat:
Het meest in het oog springende antisemitisme gaat inderdaad uit naar bepaalde moslimfundamentalisten die het Palestijns/Israelisch conflict naar hier willen verleggen (iets waar de Zionisten zich ook durven aan bezondigen).
Het antisemitisme in moslim-middens in Europa tart alle verbeeldingen. Dat is nu eens materiaal dat echt vergelijkbaar is met jouw documentatie over de tweede wereldoorlog.

Dat het conflict in het Midden-Oosten naar hier wordt gebracht moet op alle mogelijke manier worden vermeden. Zowel van de ene kant als van de andere.

Maar ik heb het over pure antisemitisme dat gewoon vanuit de islam komt en reeds altijd heeft bestaan.
Oud 9 december 2003, 15:53   #24
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Ik heb op de url gekeken dat Piano gaf en het citaat dat hij gebruikte er niet teruggevonden. Alleen maar een paar oude nieuwsbrieven (de jongste is van eind 2001 !) met korte teksten erin waarin ik dat citaat niet heb gezien.
Ik wil nog altijd weten uit welke tekst dat citaat kwam Piano.
Zoeken op het net is ook niet echt je specialiteit he Babeth!

N I E U W E B E Z E M S nummer 6, oogstmaand 2001
http://internettrash.com/users/nieuw...discussie.html
Weeral een zeer recent artikel dus, typisch thePiano, waarom ga je niet terug tot 5000 v. Chr...
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 15:53   #25
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Hmmm... ja, ik had die "Discussie: racisme heeft het nationalisme ontaard" overgeslagen omdat ik dacht dat het een soort forum zou zijn.
Dus die "Nieuwe Bezems"... wie zijn dat ? Een of ander obscuur skinheadgroepje die op het internet maar liefst 7 (!!!) nieuwsbrieven heeft staan van "Oogstmaand 1999" tot "Wintermaand 2001". Niet echt actueel zou ik zo zeggen en voor zover ik uit de tekst kan opmaken allemaal salonrevolutionaren. Of in skinheadcontext beter gezegd: voetbalstadionrevolutionairen of concertzaalrevolutionairen.
Veel "wishful thinking", dwaas gezever en andere. Net zoals de talloze "linkse" en "progressieve" verenigingkjes die je te pas en te onpas op het internet en affiches van de pvda tegenkomt.

Dus... hoe belangrijk is dat citaat ? Niet.
Oud 9 december 2003, 15:53   #26
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Piano overdrijft soms, net zoals ik in z'n queeste tegen het Vlaams Blok, maar een website als die van piano moet er gewoon zijn voor het volk... Je legt niet zomaar op vijf minuten uit aan 'Jan met de pet' waar het gevaar precies schuilt in een partij als het Vlaams Blok... En ik vind dat ik dringend eens wat meer reclame voor zijn website moet gaan maken op de grote Vlaamse forums...
Doe dat Wanne, voor ik op de forums kwam wist ik ook niet wat voor haatproza de linksen tegen rechts konden schrijven ! Ik kon me gewoon niet voorstellen dat er in het gewone leven zo een mensen bestonden, zonder dat ze daarvoor betaald werden (bv. Spruyt en Gheysels). Ik maak ook veel reclame voor Piano, vooral bij doodgewone, niet-fanatieke, niet-haatdragende linksen (meestal SP.Aers en Agalevvers). Ik probeer ze dan in één zak te steken met Piano maar met die zijn manier van doen willen ze niet geassocieerd worden!
Oud 9 december 2003, 15:55   #27
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Het zijn niet enkel de kiezers die tellen. De 760.000 Blok-kiezers zijn gewoon ex-kiezers van VLD, SP.A, CD&V, en andere partijen.

De moslims daarentegen, wel die worden door buitenlandse krachten aangespoord om lelijke dingen te doen. En ik zie ze arroganter worden met de dag, ik zie ze extremer worden met de dag, en in de moskeeën die veelal gefinancierd worden door Arabische en andere moslimlanden wordt haat en geweld gepredikt. Hun teksten zijn zodanig gevaarlijk dat hierbij vergeleken alle Blok-discours samen eerder lijken op verhalen uit de Disneyboeken van Mickey Mouse.

Citaat:
Het antisemitisme in moslim-middens in Europa tart alle verbeeldingen. Dat is nu eens materiaal dat echt vergelijkbaar is met jouw documentatie over de tweede wereldoorlog.

Dat het conflict in het Midden-Oosten naar hier wordt gebracht moet op alle mogelijke manier worden vermeden. Zowel van de ene kant als van de andere.

Maar ik heb het over pure antisemitisme dat gewoon vanuit de islam komt en reeds altijd heeft bestaan.
Het antisemitisme is van alle tijden en alle volkeren. Het woord Pogrom is trouwens een Russisch woord. Maar de escalatie in het huidige antisemitisme bij moslims hangt natuurlijk nauw samen met de moslimhetze die door Israel-Sharon/Amerika-Bush wordt gevoerd.

Neem Sharon en Bush weg, en vervang die door wat gematigder figuren, dan wordt het overal rustiger.
Oud 9 december 2003, 15:59   #28
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Citaat:
Ik heb op de url gekeken dat Piano gaf en het citaat dat hij gebruikte er niet teruggevonden. Alleen maar een paar oude nieuwsbrieven (de jongste is van eind 2001 !) met korte teksten erin waarin ik dat citaat niet heb gezien.

Weeral een zeer recent artikel dus, typisch thePiano, waarom ga je niet terug tot 5000 v. Chr...
Voor een puber van 19 jaar oud zoals jij, duurt een jaar nog een eeuwigheid, dat kan ik me best voorstellen.

Ik vind 24 maanden recent. Wat mij persoonlijk betreft mag je nog altijd teksten van me quoten die ik acht jaar geleden op het net heb gezet.

Er zijn hier zelfs van die fanatiekers die mij nog steeds uitmaken als volksverrader en ex-Blokker (?) gezien het feit dat ik 25 jaar geleden actief was in de vlaamse beweging.
Oud 9 december 2003, 16:04   #29
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Voor een puber van 19 jaar oud zoals jij, duurt een jaar nog een eeuwigheid, dat kan ik me best voorstellen.

Ik vind 24 maanden recent. Wat mij persoonlijk betreft mag je nog altijd teksten van me quoten die ik acht jaar geleden op het net heb gezet.

Er zijn hier zelfs van die fanatiekers die mij nog steeds uitmaken als volksverrader en ex-Blokker (?) gezien het feit dat ik 25 jaar geleden actief was in de vlaamse beweging.
Correctie: sinds 28 november ben ik 20 jaar oud. Maar kom ik mag al blij zin dat je er maar ééntje naast zat...
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 16:10   #30
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Citaat:

Het antisemitisme is van alle tijden en alle volkeren. Het woord Pogrom is trouwens een Russisch woord. Maar de escalatie in het huidige antisemitisme bij moslims hangt natuurlijk nauw samen met de moslimhetze die door Israel-Sharon/Amerika-Bush wordt gevoerd.

Neem Sharon en Bush weg, en vervang die door wat gematigder figuren, dan wordt het overal rustiger.
Niet zo. Tijdens de Barak en Clinton jaren, wat aannemelijk door jou toch als 'gematigder figuren' kan worden beschouwd is die moslim-haat tegen de Joden in Europa stilletjes maar zeker uit de dekking gekomen en openbaar geworden, met als (voorlopige) hoogtepunten veel gescheld en sporadisch fysiek geweld in steden als Parijs en Londen maar ook in Brussel en Antwerpen, waar rabbijnen zijn uitgespuwd en synagoges beklad en beschadigd.

Het moslim-terrorisme (zowel de palestijnse aanslagen in Israel als de andere aanslagen tegen synagoges bijvoorbeeld in Noord-Afrika en Turkije maken deel uit van de evolutie van het antisemitisme bij de moslims. De moslims beschouwen de westerlingen als ongelovigen en de joden als hun extreeste groep slechterikken.

Palestina is een excuus, net als andere brandhaarden excuses zijn voor het moslim-geweld.

De moslims in Europa zijn gewoon overgeschakeld naar een volgende stap, namelijk het zich beginnen profileren als een eigen kracht. De volgende stap is het proberen om zo machtig mogelijk te worden.

De opgang van het islam-extremisme loopt reeds decenia lang als een lopend vuurtje doorheen de massa's moslims in de wereld, en we zitten nu in een hoogtepunt, waartegen nu eindelijk wat wordt ondernomen.

Sharon en Bush waren nog lang niet in beeld wanneer het allemaal begon. En hun aanwezigheid of afwezigheid zal weinig veranderen in wat er zich in Europa afspeelt. Wie er ook in het zadel zit, er moet worden opgetreden. Ook hier bij ons. Geloof me vrij.
Oud 9 december 2003, 16:15   #31
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Bush en Sharon zijn ook niet echt mijn beste vriendenmaar je kan moeilijk ontkennen dat vele moslims een gevaar voor onze huidige maatschappij zijn. alhoewel het een zeer rijke godsdienst is, stel ik me toch dikwijls de vraag in hoeverre die verijking tot bij de moslims zelf doordringt.

Het is inderdaad zo dat in vele moskee's gepredikt wordt tegen het westen en haar cultuur. Ik vrees er dan ook voor dat binnen ettelijke jaren er een grote godsdienstoorlog gaat losbreken want de moslims willen niets anders dan de hele wereld met hun godsdienst te veroveren. Het was ze zelfs bijna gelukt zo'n 1300 jaar geleden.

Het is dan ook mijn persoonlijke mening dat de staatsveiligheid nauw moet smaen werken met alle andere westerse landen om de 'invasie' van de moslims nauwgezet in het oog te houden en in te grijpen als er een gevaar vormt voor de westerse democratie.

mvg
Oud 9 december 2003, 16:16   #32
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Correctie: sinds 28 november ben ik 20 jaar oud. Maar kom ik mag al blij zin dat je er maar ééntje naast zat...
Amaai, proficiat, dan ben je in feite een adolescent (18-23 jr).

Dan moet iemand van 22 jaar al een ouwe zak voor je zijn, niet zo? Maar voor mij is die 22-jarige nog altijd een adolescent zelle
Oud 9 december 2003, 17:47   #33
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Amaai, proficiat, dan ben je in feite een adolescent (18-23 jr).

Dan moet iemand van 22 jaar al een ouwe zak voor je zijn, niet zo? Maar voor mij is die 22-jarige nog altijd een adolescent zelle
Ik vind deze interventies van een laag niveau voor jou Piano. Zie het als een compliment, want hoewel ik het met jou dikwijls niet eens ben, je hebt goede argumenten om jouw standpunten te staven.

Ben je moe ?
Oud 9 december 2003, 19:38   #34
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Interessante visie op de strategie van het VB en aanverwante organisaties zoals VJM, Voorpost, Blood & Honour en hun Nederlandse vrienden.

• Nee, om echt iets te veranderen in dit land en in heel Europa en de rest van de ‘westerse’ wereld moeten we de strategie van onze tegenstander (en vooroorlogse nationalen) gebruiken, het gebruiken van de staat om haar te vernietigen. Zo lang het nog kan moeten we juist wel proberen om het spel van verkiezingen en legale partijen mee te spelen. Het levert geld, macht en mensen op.
    (..)
    Alleen binnen het systeem kunnen we bouwen aan een macht die dit systeem kan veranderen en Nederland weer een trots land maakt, met een Nederlandse bevolking. Samen met landen als Oostenrijk, Frankrijk en België waar ze al veel verder zijn dan wij. Natuurlijk zijn Haider, Le Pen en Filip de Winter niet zo gematigd als ze zich voordoen. Ze wachten gewoon hun kans af en dat zouden wij ook moeten doen. Eerst een partij in plaats van verschillende, dat moet toch verdomme mogelijk zijn? En dan geschikte mensen om in de raden te zitten en de kamer, Voorpost is toch mensen aan het opleiden, net zoals ze in België voor het Vlaams Blok hebben gedaan. Nou dan. We moeten met zijn allen de schouders eronder zetten, de radikalen op de achtergrond, maar wel met ideeën de mensen op de voorgrond steunen en vuurtjes opstokend indien nodig vlak voor verkiezingen bijvoorbeeld.

bron: Nieuwe Bezems
    http://internettrash.com/users/nieuw...s/nbindex.html

André van Hecke in april 1989 in het tijdschrift 'Periodiek Contact':
"Onder impuls van Adolf Hitler werd op alle gebied méér verwezenlijkt dan ooit, door gelijk wie, ergens anders ter wereld. Het nationaal-socialisme bewees zijn deugdelijkheid en daarmee de mogelijkheid om de demokratie te vervangen."

[size=2](André van Hecke publiceerde in 1989 een speciaal nummer van 'Periodiek Contact' waarin in vier talen hulde werd gebracht aan Adolf Hitler. Van Hecke was in 1981 en 1985 lijsttrekker voor het Vlaams Blok in Brussel. Op 18 april 1992 was Van Hecke ook aanwezig bij de Hitler-herdenking die in een Antwerpse privé-woning werd georganiseerd.)[/size]

Nazi-propagandachef Dr. J. Goebbels:
"Het zal altijd wel een van de beste grappen van de demokratie blijven dat zij haar doodsvijanden zelf de middelen verschafte waarmee zij vernietigd werd."
Ik kan niet begrijpen dat er nog steeds mensen zijn die het extreem-rechtse Vlaams Blok beschouwen als een ‘partij als een ander’.
Elk kopstuk valt te linken aan ideeën of praktijken die door elk normaal mens als verwerpelijk beschouwd wordt. Ook hun politieke ideeën worden nationaal én internationaal verworpen als verwerpelijk. Niet alle politiek analisten kunnen verkeerd zijn zoals de demagogische partij graag voorstelt.

Dankzij hun propagandamachine is het extreem-rechtse Blok er in geslaagd om een hele schare onwetende voor hun kar te spannen.
Dankzij postings als dit gaan hun ogen misschien open voor het te laat is!
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 19:56   #35
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, het VB is een partij waar vele meningen over nazisme en fascisme elkaar vinden. dit wil echter niet zeggen dat elke Blok stemmer of ieder Blok partijlid zich kan aansluiten bij deze inhumane ideëen. Zoals Blokleden niet elke allochtoon over de zelfde kam zouden moeten scheren, zouden jullie ook niet elk Bloklid over dezelfde kam mogen scheren.
Oud 9 december 2003, 20:06   #36
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Als het Vlaams Blok als partij haar geloofwaardigheid als ‘gematigd’ wil doen primeren, zou het best zijn dat al die aangebrande kopstukken hun ontslag geven en gaan rentenieren.
De Vlaams beweging (als je die al steunt) kan er maar wel bij varen.

Indien de - aan nazisme, negationisme, revisionisme te verbinden – kopstukken niet opstappen, kunnen de leden van het Vlaams Blok hen misschien wegstemmen.

Ho. Sorry! Dat gaat natuurlijk niet bij het zó democratische Blok
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 22:06   #37
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Hehe... Een beetje reclame links en rechts kan wonderen doen !

http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&...8&name=oudantw
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 22:29   #38
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Als het Vlaams Blok als partij haar geloofwaardigheid als ‘gematigd’ wil doen primeren, zou het best zijn dat al die aangebrande kopstukken hun ontslag geven en gaan rentenieren.
De Vlaams beweging (als je die al steunt) kan er maar wel bij varen.

Indien de - aan nazisme, negationisme, revisionisme te verbinden – kopstukken niet opstappen, kunnen de leden van het Vlaams Blok hen misschien wegstemmen.

Ho. Sorry! Dat gaat natuurlijk niet bij het zó democratische Blok
Metser; die vlaams blokkers vinden U nen grote zot. Vrijheid van mening!
Hetgeen gij verteld is de praat van een achterlijke idioot. goed zo? weet U het knopke staan? Helemaal li,ks bovenaan.!
Ik ben een Vlaams Blokker, en het begint mijn keel uit te hangen voor gescholden te worden voor nazist.
Wanneer U dat kan, mag ik verder zeggen dat U een idioot bent. Zonder blauw knopke!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 22:37   #39
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hetgeen gij verteld is de praat van een achterlijke idioot. goed zo? weet U het knopke staan? Helemaal li,ks bovenaan.!
Ik ben een Vlaams Blokker, en het begint mijn keel uit te hangen voor gescholden te worden voor nazist.
Wanneer U dat kan, mag ik verder zeggen dat U een idioot bent. Zonder blauw knopke!
Ik vind u ook een idioot met deze reply. Metser haalt zeer terecht aan dat het Blok afstand zou moeten nemen van alle neo-nazi's en dergelijke om haar geloofwaardigheid te bewaren, zonder hierbij alle Blokkers voor neo-nazi's te bestempelen. We wachten nog altijd op een antwoord van onze Blokkers hierover, of stoort het het niet echt dat het Blok de collaborateurs verdedigt?
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 22:43   #40
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Ik vind u ook een idioot met deze reply. Metser haalt zeer terecht aan dat het Blok afstand zou moeten nemen van alle neo-nazi's en dergelijke om haar geloofwaardigheid te bewaren, zonder hierbij alle Blokkers voor neo-nazi's te bestempelen. We wachten nog altijd op een antwoord van onze Blokkers hierover, of stoort het het niet echt dat het Blok de collaborateurs verdedigt?
Wanneer U het Vlaams Blok verbind met de neo nazis, ....... Dan bent U werkelijk niet alleen idioot, maar ook iets of wat debiel. zo beter?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be