![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat Belgicisten blijkbaar niet inzien, is dat wij (de Vlamingen) gewoon een ander volk zijn dan de Walen. Dat is al van in de middeleeuwen zo en dat zal zo altijd blijven, een inderhaast samengesteld landje (om enkele grootmachten uit elkaar te houden) zal daar niks aan veranderen.
Wat ik zie is dat de departementen die Vlaams werden er stuk voor stuk op vooruit zijn gegaan. Onze wegen zijn beter onderhouden dan vroeger, ons onderwijs staat zéér hoog aangeschreven (bekijk onze meertaligheid maar eens.) Waarom jullie dan in godsnaam willen vasthouden aan een schijnland is me een raadsel. Een unitaire regering waarbij dus beslissingen worden genomen voor twee verschillende volkeren is al helemaal bullshit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn volk heeft die wetten nooit gestemd, dat hebben de Vlaams-nationale corruptelingen van het regime voor hen gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk dat door de Vlaams-nationale corruptelingen werd vertegenwoordigd bestond uit ongeveer 20%. Rara, wie heeft voor het overgrote deel de wetten van dit corrupte regime gestemd als je weet dat er een 2/3de meerderheid nodig is in dit land om de grondwet te wijzigen?
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Dat zijn er al vier, blijven over Michel en Reynders die inderdaad heel behoorlijk Nederlands spreken en Demotte die redelijk zijn plan kan trekken. Vier nederlandsonkundigen of bijna-nederlandsonkundigen tegen drie die het Nederlands beheersen, zo zeldzaam is dat toch niet nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van de franstaligen is zeker 70 % Nederlands onkundig 25 % kent een beetje Nederlands en 5 % is echt tweetalig.
bij nederlandstaligen is die verhouding veel beter : 20 50 30 ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat we ervan uitgaan dat we nog altijd in een democratie leven en ons bijgevolg neer te leggen hebben aan de wetten die door dit systeem tot stand gekomen zijn - ik verwacht geen staatsgreep van belgicisten, walliganten en flaminganten (en zeker niet van deutschsprachige belgiër)
Taalkennis is een talent dat de begaafden tot eer strekt - dat de spaanstalige Maxima het nederlands beter beheerst dan de franstalige belgische Mathilde : goed voor haar. Indien we in een (nabije ?) toekomst in België een Koning/president zouden krijgen die hoofdzakelijk duitstalig is en de andere landstalen slechts passief beheerst - zou ik zeggen : en dan ? Ik geloof niet dat er een wettelijke verplichting bestaat alle landstalen 100% te beheersen, wat iets anders is dan passieve kennis of goede wil tonen. Ik zou trouwens zulke wet niet wenselijk vinden.