![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in zowel privé als overheidsdienst gewerkt, en ik weet het verschil wel. en sorry maar Kwaliteit van dienstverlening bij de overheid : ... Ik wacht nog altijd op mijn belastingbrief, dit na meerdere aanmaningen, bij verschillende diensten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klant zijn kiest men wel degelijk zelf, zelf als er een monopolie is, staat het u nog altijd vrij van te zeggen, dat ze hun brol in hun gat kunnen steken... En voor alternatieven te zoeken... trouwens voor ge u op de markt begeeft zorgt dat ge zelf alles van het product dat ge zoekt kent, als dan die verkoper of service aanbieder met zijn mooie verkoperpraatjes afkomt, zien ze direct dat da geen verf pakt en gaan ze over tot de orde van de dag. Als ik nen TV ga kopen weet ik al op voorhand precies wat ik wil, en laat ik die handige showman in zijn kostuumeke direct voelen dat hij best niet te veel zever verteld, zelfde met garagisten overigens, en niet op tijd leveren of slecht leveren , is gelijk aan sorry vriend geen geld. ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() In het geval van Sint Niklaas valt dat zeker voor ... 'k denk dat den helft die daar zit of familie is of elkaar kent uit reeds bestaande vriendenkringen. Dus degene die geen vriendjes zijn gaan nu mss wel uit de boot vallen, zodat de Freddy zeker is van z'n bloedrode toekomst ![]()
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() héhé 't laatste bericht uit freddy town is nog niet koud of't volgende is er al
![]() Citaat:
![]() |