Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2003, 20:47   #21
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Velen zijn altijd pro-Israelisch geweest omdat we met de het Joodse volk veel minder last kennen als met de Arabieren. joden integreren zich niet in onze maatschappij maar tegelijkertijd helpen ze mee aan de uitbouw van onze economie en vallen ze mensen niet lastig op straat, in de cinema of waar dan ook.
Oud 9 december 2003, 20:49   #22
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LA'er
Velen zijn altijd pro-Israelisch geweest omdat we met de het Joodse volk veel minder last kennen als met de Arabieren. joden integreren zich niet in onze maatschappij maar tegelijkertijd helpen ze mee aan de uitbouw van onze economie en vallen ze mensen niet lastig op straat, in de cinema of waar dan ook.
Inderdaad, de Joden zijn zelfs een voorbeeld voor de ondernemende Belgen! Er zijn nog twee groepen anti-semieten over: de neo-nazi's, en de moslim-extremisten. Dat die laatsen het Joodse Volk nu beschuldigen van nazisme gaat voor mij VEEL TE VER!!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 20:52   #23
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
. En Sharon IS een neo-nazi! Moet je mij eens vertellen wat het verschil is tussen wat er gebeurd is tijdens de verschrikkelijke holocaust en wat er nu gebeurd in Palestina? Ik zal het uitleggen:
Hitler gaf openlijk toe de pest te hebben aan joden en 'roeide' (excusez le mot) ze openlijk uit.
Sharon gebruikt het terrorisme, waarvoor hij notabene medeverantwoordelijk is, als schaamlapje en dekmantel voor het veroveren van Palestijnse grond en het verjagen van de Palestijnen.
U vergeet hier iets héééél fundamenteel bij te zeggen: namenlijk dat de bezetting ook een antwoord is op de zelfmoordacties, en dat weet u goed genoeg. Dit bewijst de complexiteit van het probleem heden ten dage: Palstijnen "verdedigen "zich omwille van de bezetting, Israelis verdedigen zich omwille van de zelfmoordacties.

Citaat:
. Sharon is niet verkozen door het joodse volk, maar door het Israëlische. De Israëli's hebben met andere woorden de 'macht' om iets te bereiken in dit conflict, de Palestijnen hebben dat niet, zij zitten opgescheept met Arafat en co en kunnen geen alternatieven aanstellen.
Hebt u zondag naar Panorama gekeken? Arafat is duidelijk de ondergang voor zijn volk: hij loof openbaarlijk zelfmoordcommando's(cf. Panorama), stort alle ontwikkelingshulp van de VN door naar zijn Zwitsere bankrekening waar zijn familie zit (cf. rapport IMF), was rechtsreeks betrokken bij de moord op de Israelische olympische athleten in Munchen, en zijn fatah-beweging leunt hééél nauw aan bij de zelfmoordcommando's van de "onderdrukte-Al-Aqsa-beweging-die-wel-motorola startacs-hebben). Bovendien is het overduidelijk dat Abu Mazen een persoon was die genuanceerd dacht over het conflict (beide partijen zijn in fout), en voor die reden door Arafat bedankt werd.
Beste zou zijn indien Sharonn en Arafat beiden aftreden en er een VN-acht naar daar zou vertrekken. Toch blij ik erbij dat het vooral de Palestijnen zijn die elke kans op vrede zelf verspeeld hebben sinds de intifada van 2000.
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 20:53   #24
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Omdat hij de Tempelberg bezocht, en omdat hij de wet respecteerde dat de heligdommen van Jeruzalem toegankelijk zijn voor moslims én joden?
Het gaat over veel meer dan dat! Sharon zal geen gelegenheid onbenut laten om de sfeer nog wat grimmiger te maken...
Zo zijn uitspraken over Arabieren als 'moordenaar' of Arabische vrouwen als 'hoer' (Dat moest iemand eens over mijn moeder zeggen) zijn legio...
Het is niet omdat het incident aan de Tempelberg de aanleiding was van de nieuwe Intifada, dat dat hetgene is waarom ik Sharon een oproerkraaier vindt...
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 20:54   #25
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Citaat:
Omdat hij de Tempelberg bezocht, en omdat hij de wet respecteerde dat de heligdommen van Jeruzalem toegankelijk zijn voor moslims én joden?
Het gaat over veel meer dan dat! Sharon zal geen gelegenheid onbenut laten om de sfeer nog wat grimmiger te maken...
Zo zijn uitspraken over Arabieren als 'moordenaar' of Arabische vrouwen als 'hoer' (Dat moest iemand eens over mijn moeder zeggen) zijn legio...

Och, das zever. Dat zijn verzinsels, of totaal uit zijn context gerukte dingen...
Oud 9 december 2003, 20:56   #26
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Zo sprak Hitler 70 jaar geleden ook!!
Gosje, is er ooit een topic geweest waarin ik mijn respect uitte voor Hitler? Neen. Ik heb al meermaals aangegeven hoe verschrikkelijk de holocaust was en ook al in deze topic.

Ik kom regelmatig in contact met joden vanwege mijn beroep en uit die ervarig heb ik geleerd dat het de lastigste en de meest onvriendelijke passagiers zijn, daar waar er met moslims nooit problemen zijn... Daar haal ik het 'verheven' standpunt van...
Oud 9 december 2003, 21:00   #27
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Hebt u zondag naar Panorama gekeken? Arafat is duidelijk de ondergang voor zijn volk: hij loof openbaarlijk zelfmoordcommando's(cf. Panorama), stort alle ontwikkelingshulp van de VN door naar zijn Zwitsere bankrekening waar zijn familie zit (cf. rapport IMF), was rechtsreeks betrokken bij de moord op de Israelische olympische athleten in Munchen, en zijn fatah-beweging leunt hééél nauw aan bij de zelfmoordcommando's van de "onderdrukte-Al-Aqsa-beweging-die-wel-motorola startacs-hebben). Bovendien is het overduidelijk dat Abu Mazen een persoon was die genuanceerd dacht over het conflict (beide partijen zijn in fout), en voor die reden door Arafat bedankt werd.
Beste zou zijn indien Sharonn en Arafat beiden aftreden en er een VN-acht naar daar zou vertrekken. Toch blij ik erbij dat het vooral de Palestijnen zijn die elke kans op vrede zelf verspeeld hebben sinds de intifada van 2000.
Heb ik ooit iets anders gezegd over Arafat? Ik ben voor de man nooit sympathie gehad!

In die laatste zin zit het verschil tussen u en mij. U beschouwt de Palestijnen als de hoofdschuldige aan dit conflict, ik de Israëli's. Hier komen we toch nooit uit.
Oud 9 december 2003, 21:00   #28
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zo sprak Hitler 70 jaar geleden ook!!
Gosje, is er ooit een topic geweest waarin ik mijn respect uitte voor Hitler? Neen. Ik heb al meermaals aangegeven hoe verschrikkelijk de holocaust was en ook al in deze topic.

Ik kom regelmatig in contact met joden vanwege mijn beroep en uit die ervarig heb ik geleerd dat het de lastigste en de meest onvriendelijke passagiers zijn, daar waar er met moslims nooit problemen zijn... Daar haal ik het 'verheven' standpunt van...

Juist. Racisme tegen de Joden, die lastige en onvriendelijke soort die zich verheven voelt boven alle anderen, dat mag allemaal he. Maar durf eens iets te zeggen over de moslim-terroristen die ons Vaderland onveilig maken!!
Oud 9 december 2003, 21:02   #29
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Och, das zever. Dat zijn verzinsels, of totaal uit zijn context gerukte dingen...
Ach ja, dan is het zever... Pathetic

Nogmaals, waar komt die plotse liefde voor de joden vandaan? Vroeger heb ik daarover nooit een outing van uwentwege gezien...
Oud 9 december 2003, 21:03   #30
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Nogmaals, waar komt die plotse liefde voor de joden vandaan? Vroeger heb ik daarover nooit een outing van uwentwege gezien...
Ik heb altijd sympathie gehad voor het Joodse Volk. Nu die moslim-fascist hen weer constant zit uit te maken en zijn beulsknechten oproept om een tweede holocaust in Palestina te beginnen, voel ik mij verplicht om mijn sympathie nadrukkelijker te uiten.
Oud 9 december 2003, 21:05   #31
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Juist. Racisme tegen de Joden, die lastige en onvriendelijke soort die zich verheven voelt boven alle anderen, dat mag allemaal he.
Racisme? Neen jongen, feiten uit eigen ervaring! Dit is gewoon gelijk het is en daar kan ik niks aan veranderen... Er zijn uitzonderingen, maar die zijn overal, alleen is de meerderheid van de joden zoals ik ze omschreef...
Citaat:
Maar durf eens iets te zeggen over de moslim-terroristen die ons Vaderland onveilig maken!!
Wablieft? Wat een hypocrisie is dit???? Bekijk dat filmpje in die link eens, het is grappig, maar doe zoiets met de joden en je bent strafbaar!
Over joden mag je niks verkeerd zeggen, terwijl ALLE moslims hier heden ten dagen alle zonden over zich heen krijgen...
Oud 9 december 2003, 21:07   #32
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Ik heb altijd sympathie gehad voor het Joodse Volk. Nu die moslim-fascist hen weer constant zit uit te maken en zijn beulsknechten oproept om een tweede holocaust in Palestina te beginnen, voel ik mij verplicht om mijn sympathie nadrukkelijker te uiten.
Uw bannier staat hier al langer dan vandaag (incident Azzus)! En nogmaals, als u echt zo'n respect heeft gehad voor de joden, dan zou u die, gezien de gespannen sfeer en het vermeende anti-semitisme in Europa wel al langer geout hebben, net zoals sommigen anderen dat hier al altijd gedaan hebben...
Oud 9 december 2003, 21:07   #33
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Juist. Racisme tegen de Joden, die lastige en onvriendelijke soort die zich verheven voelt boven alle anderen, dat mag allemaal he.
Racisme? Neen jongen, feiten uit eigen ervaring! Dit is gewoon gelijk het is en daar kan ik niks aan veranderen... Er zijn uitzonderingen, maar die zijn overal, alleen is de meerderheid van de joden zoals ik ze omschreef...
Citaat:
Maar durf eens iets te zeggen over de moslim-terroristen die ons Vaderland onveilig maken!!
Wablieft? Wat een hypocrisie is dit???? Bekijk dat filmpje in die link eens, het is grappig, maar doe zoiets met de joden en je bent strafbaar!
Over joden mag je niks verkeerd zeggen, terwijl ALLE moslims hier heden ten dagen alle zonden over zich heen krijgen...

Och, zonden, dat is toch maar voor de grap zeker!

En trouwens! Alle Joden gedragen zich hier als zeer correcte burgers en dragen bij tot onze samenleving en economie. Het is zeker zo dat er ook goedbedoelende moslims in België zijn, maar zij slepen een hele hoop krapuul en terroristen Jahjah met zich mee...
Het is dankzij moslim-terroristen als Abou dat de samenleving de Arabieren veroordeelt.
Oud 9 december 2003, 21:12   #34
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Och, zonden, dat is toch maar voor de grap zeker!

En trouwens! Alle Joden gedragen zich hier als zeer correcte burgers en dragen bij tot onze samenleving en economie.
Hoeveel joden bent u al tegengekomen? Laat ons daar eens mee beginnen?
Ik kom er dagelijks honderden tegen op de luchthaven en de manier waarop ze uit de hoogte doen is om van te walgen. En ik ben op mijn werk lang niet de enige, dus aan mij ligt het niet. Een vaak gehoorde opmerking is: "Ik heb altijd veel respect voor joden gehad en de holocaust is zeer erg, maar nu..." maarja, we zijn zeker allemaal racisten of moslim-fascisten...
Citaat:
Het is zeker zo dat er ook goedbedoelende moslims in België zijn, maar zij slepen een hele hoop krapuul en terroristen Jahjah met zich mee...
Het is dankzij moslim-terroristen als Abou dat de samenleving de Arabieren veroordeelt.
Waarom worden wij, vlaams-nationalisten, dan altijd aanzien als neonazi's omdat het Vlaams Blok ergens ook wel ijvert voor de Vlaamse zaak?
Oud 9 december 2003, 21:14   #35
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Azzuz van de AEL is zojuist binnengevallen op de ATV redactie, waar hij het ATV nieuws verstoorde om aandacht te vragen voor de eerste verjaardag van de Palestijnse intifada.

Het is duidelijk met de zoveelste provocatie dat de AEL-bende dringend gestopt dient te worden, aangezien ze zich blijkbaar niet eens aan de meest elementaire beleefdheidsregels kunnen houden!
De AEL laat zijn ware gelaat zien. Laat de moslims hier nog wat kweken en die mannen pakken de hier de macht om hier een islamitische terreurstaat te vestigen.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 22:00   #36
DavidVdB
Vreemdeling

DavidVdB's schermafbeelding

Standaard

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8001 8)

DavidVdB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 22:15   #37
zillox
Burger

zillox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar zillox
Standaard

Mijn dagelijkse TV uitzending verstoren. Rot toch terug op mannekes. Kinderen dat het zijn! Verdomme, AEL is heeft het IQ van een Kakkerlak. Altijd daar , wanneer je ze niet nodig hebt
zillox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 22:41   #38
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Tof dat mensen de aandacht blijven vestigen op het probleem in het midden oosten.

Maar dit is nu toch wel overdreven en onnodig. Dit zal waarschijnlijk een averechts effect hebben.
Oud 9 december 2003, 22:50   #39
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
wat doet Azzuz hier nog? Dat hij gaat meevechten met z'n vrienden de "onderdrukte verzetstrijders" die wel stoer met hun GSM'tje zitten te bellen (cf. Panorama deze zondag). Dit is toch het bewijs dat de AEL het Midden-Oostenconflict, bewust of onbewust, naar hier aan het overbrengen is: de initfada is dan bonvendien nog hét symbool van Palestijnse agressie na een relatief kalme periode
Een relatief kalme periode die verstoord werd door oproerkraaier annex neonazi Sharon...

De Premier van Israel, verkozen door het Joodse Volk een neo-nazi noemen gaat we heel erg ver, moslim-extremist
Voor één maal sta ik 100% achter Uw uitspraak!
Men moet er eerst eens gaan werken, en leven. DAN pas kan men spreken!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2003, 23:02   #40
Ebbe
Burger

Ebbe's schermafbeelding

Standaard

Ik hoorde daarnet op de radio in mijn wagen dat het krapuul ook de canvas studio was binnengedrongen tijdens de liveuitzending "terzake",
ook in nederland heeft het krapuul ergens brokken gemaakt...

Het krapuul zal niet stoppen voordat hun terroristische godsdienst de wereld domineerd

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be