![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Velen zijn altijd pro-Israelisch geweest omdat we met de het Joodse volk veel minder last kennen als met de Arabieren. joden integreren zich niet in onze maatschappij maar tegelijkertijd helpen ze mee aan de uitbouw van onze economie en vallen ze mensen niet lastig op straat, in de cinema of waar dan ook.
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Beste zou zijn indien Sharonn en Arafat beiden aftreden en er een VN-acht naar daar zou vertrekken. Toch blij ik erbij dat het vooral de Palestijnen zijn die elke kans op vrede zelf verspeeld hebben sinds de intifada van 2000. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo zijn uitspraken over Arabieren als 'moordenaar' of Arabische vrouwen als 'hoer' (Dat moest iemand eens over mijn moeder zeggen) zijn legio... Het is niet omdat het incident aan de Tempelberg de aanleiding was van de nieuwe Intifada, dat dat hetgene is waarom ik Sharon een oproerkraaier vindt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Och, das zever. Dat zijn verzinsels, of totaal uit zijn context gerukte dingen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik kom regelmatig in contact met joden vanwege mijn beroep en uit die ervarig heb ik geleerd dat het de lastigste en de meest onvriendelijke passagiers zijn, daar waar er met moslims nooit problemen zijn... Daar haal ik het 'verheven' standpunt van... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In die laatste zin zit het verschil tussen u en mij. U beschouwt de Palestijnen als de hoofdschuldige aan dit conflict, ik de Israëli's. Hier komen we toch nooit uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist. Racisme tegen de Joden, die lastige en onvriendelijke soort die zich verheven voelt boven alle anderen, dat mag allemaal he. Maar durf eens iets te zeggen over de moslim-terroristen die ons Vaderland onveilig maken!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nogmaals, waar komt die plotse liefde voor de joden vandaan? Vroeger heb ik daarover nooit een outing van uwentwege gezien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Over joden mag je niks verkeerd zeggen, terwijl ALLE moslims hier heden ten dagen alle zonden over zich heen krijgen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Och, zonden, dat is toch maar voor de grap zeker! En trouwens! Alle Joden gedragen zich hier als zeer correcte burgers en dragen bij tot onze samenleving en economie. Het is zeker zo dat er ook goedbedoelende moslims in België zijn, maar zij slepen een hele hoop krapuul en terroristen Jahjah met zich mee... Het is dankzij moslim-terroristen als Abou dat de samenleving de Arabieren veroordeelt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik kom er dagelijks honderden tegen op de luchthaven en de manier waarop ze uit de hoogte doen is om van te walgen. En ik ben op mijn werk lang niet de enige, dus aan mij ligt het niet. Een vaak gehoorde opmerking is: "Ik heb altijd veel respect voor joden gehad en de holocaust is zeer erg, maar nu..." maarja, we zijn zeker allemaal racisten of moslim-fascisten... ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() Mijn dagelijkse TV uitzending verstoren. Rot toch terug op mannekes. Kinderen dat het zijn! Verdomme, AEL is heeft het IQ van een Kakkerlak. Altijd daar , wanneer je ze niet nodig hebt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof dat mensen de aandacht blijven vestigen op het probleem in het midden oosten.
Maar dit is nu toch wel overdreven en onnodig. Dit zal waarschijnlijk een averechts effect hebben.
![]() |
![]() |
#39 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Men moet er eerst eens gaan werken, en leven. DAN pas kan men spreken! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burger
|
![]() Ik hoorde daarnet op de radio in mijn wagen dat het krapuul ook de canvas studio was binnengedrongen tijdens de liveuitzending "terzake",
ook in nederland heeft het krapuul ergens brokken gemaakt... ![]() ![]() ![]() Het krapuul zal niet stoppen voordat hun terroristische godsdienst de wereld domineerd ![]()