![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() misschien kunnen ze logeren bij laurent, dan doet hij toch eens iets goed
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Brussels hotel serveert armen en daklozen driegangenmenu
![]() Het fonkelnieuwe restaurant Foodsquare van het Novotel Brussels off Grand'Place aan de Grasmarkt serveerde vanmiddag een uitgebreide en chique maaltijd aan een aantal armen en daklozen uit de hoofdstad. Het gaat om een zeventigtal mensen die regelmatig het 'Resto du Coeur' uit Sint-Gillis bezoeken of de minstbedeelden die afhangen van het Brusselse OCMW. Vijfde keer De aanwezigen kregen van het aanwezige personeel een driegangenmenu voorgeschoteld.Bovendien krijgt elke tafel een speciale Driekoningentaart als dessert. De 'Midis du Coeur', zoals het initiatief heet, vindt intussen al voor het vijfde jaar op rij plaats in het Novotel. "Het is een traditie geworden", aldus Yves Fonck, de directeur van het hotel. "We verwachten een zeventigtal mensen die in de winter in zeer moeilijke omstandigheden moeten leven en die hier nu een feestmaal krijgen, in een warme en gemoedelijke sfeer", luidt het. Laatst gewijzigd door dereien : 6 januari 2007 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad Baziel, dank u om mij eraan te herinneren. ![]() ![]() Maar ik neem u wijze raad in gedachten en trek mij van de rest niets meer aan.
You never walk alone Laatst gewijzigd door another brick : 6 januari 2007 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |