Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2007, 08:38   #21
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
Vermits het een simpele c/p in het Engels is die niet eens samengevat vertaald of becommentarieerd is, mag ze in K&K in het hoekje groen gras.

mvg,
Arnold.
ik had becommentarieerd door de links de notatie 'interessant' mee te geven. of zegt het reglement iets over de vorm en de lengte van de commentaar ? ...

ook al problemen met kritiek op de monarchie, Arnold ? in elk geval, mocht je 'neutrale moderatie' beoogen ... toch een paar uitschuivertjes (wel commentaar én jou subjectief 'groen gras') hier hé ... nog een beetje oefenen zou ik zeggen ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2007 om 08:55.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 10:34   #22
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Vermits het een simpele c/p in het Engels is die niet eens samengevat vertaald of becommentarieerd is, mag ze in K&K in het hoekje groen gras.

mvg,
Arnold.
gisteren werd de 'roddel' dat Boudewijn een abortus regelde voor een vriendinnetje van zijn neefje Laurent ... bevestigd in Canvas ... ook maar in dat hoekje groen gras duwen Arnold ?!?

weten wat je wil he Arnold : 't is ofwel neutraal modereren ofwel komen meespelen hé ... maar meespelen (i.e. subjectieve commentaar leveren) én tegelijk scheidsrechtertje spelen en ingrijpen met verplaatsen van items en dergelijke (de macht om uit te sluiten blijft bij jou liggen hé) ... dat gaat niet goed samen hé ...
Oud 9 januari 2007, 10:54   #23
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik had becommentarieerd door de links de notatie 'interessant' mee te geven. of zegt het reglement iets over de vorm en de lengte van de commentaar ? ...

ook al problemen met kritiek op de monarchie, Arnold ? in elk geval, mocht je 'neutrale moderatie' beoogen ... toch een paar uitschuivertjes (wel commentaar én jou subjectief 'groen gras') hier hé ... nog een beetje oefenen zou ik zeggen ...
"Interessant" is nogal magertjes, vind je dat zelf niet? Vermits je c/p in het Engels is verwacht ik toch op zijn minst een samenvatting in het Nederlands.

Citaat:
gisteren werd de 'roddel' dat Boudewijn een abortus regelde voor een vriendinnetje van zijn neefje Laurent ... bevestigd in Canvas ... ook maar in dat hoekje groen gras duwen Arnold ?!?

weten wat je wil he Arnold : 't is ofwel neutraal modereren ofwel komen meespelen hé ... maar meespelen (i.e. subjectieve commentaar leveren) én tegelijk scheidsrechtertje spelen en ingrijpen met verplaatsen van items en dergelijke (de macht om uit te sluiten blijft bij jou liggen hé) ... dat gaat niet goed samen hé ...
Als je goed kijkt, zul je merken dat die topic helemaal niet verplaatst wordt, omdat ze wel goed geformuleerd is.

mvg,
Arnold.
Arnold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 11:28   #24
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
"Interessant" is nogal magertjes, vind je dat zelf niet? Vermits je c/p in het Engels is verwacht ik toch op zijn minst een samenvatting in het Nederlands.

Als je goed kijkt, zul je merken dat die topic helemaal niet verplaatst wordt, omdat ze wel goed geformuleerd is.

mvg,
Arnold.
je neemt geen afstand van je subjectieve commentaar (groen gras hoekje, of wat was het) merk ik ... blijft toch fundamenteel oneerlijk debateren zo hé, wat mij betreft kan jij me elk moment permanent bannen, dat praat een beetje geforceerd

staan er richtlijnen in het reglement over hoe lang een anderstalig artikel mag zijn alvorens het vertaling van de inzender behoeft, of over de minimum lengte van een commentaar ?

of is die catalogering 'magertjes' weer een subjectieve invulling van jou ? ik blijf er dus bij dat deze draad subjectief verplaatst werd, niet gebaseerd op conccrete richtlijnen uit het reglement (buiten de almacht van de mod natuurlijk), correct me if I'm wrong (verbeter me indien nodig)

Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2007 om 11:29.
Oud 9 januari 2007, 12:01   #25
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Anna List,
arnold is moderator en doet wat hij wilt
staat dat je niet aan, ga dan op een ander e

no offence
Oud 9 januari 2007, 13:22   #26
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Anna List,
arnold is moderator en doet wat hij wilt
staat dat je niet aan, ga dan op een ander e

no offence
stokerke gij hé

tuurlijk doet ie wat ie wil ...
maar debatteren en modereren gaat niet samen
dat ie modereert en buitenkiepert zoveel hij wil, maar dat ie dan zijn muil houdt hé

no offence, uiteraard
Oud 9 januari 2007, 13:39   #27
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik stel voor dat we de forumbeheerders vragen om speciaal voor Anna List een tabloidhoekje op het forum te openen, waar ze naar hartelust kan roddelen. Dan moeten wij hier tenminste niet meer met dat gezever geconfronteerd worden.
Het zal u niet verbazen maar ik ben niet zo boos als gij als ik daarmee geconfronteerd word. Uw voorstel is dus afgewezen.
Oud 9 januari 2007, 15:10   #28
Arnold
Minister

Standaard

Ik zal nog maar een keer reageren: één woord als "mening" of "aanvulling op een c/p" is voor mij volledig onvoldoende, ja. Ik verwacht een duidelijke, onderbouwde mening, liefst nog eentje die het c/p artikel samenvat (maar dat is niet absoluut noodzakelijk, wel wenselijk).
Mijn commentaar bij de verplaatsing was niet persoonlijk gericht, ik begrijp ook niet goed dat je er iets anders in ziet dan een verwijzing naar K&K als koetjes en kalfjes.

mvg,
Arnold.
Oud 9 januari 2007, 17:00   #29
Anna List
Banneling

Standaard

ok, incident gesloten zou Decroo zeggen ...

maar ik blijf de verplaatsing van een topic over buitenechtelijke kinderen en hun verdiensten naar kk raar vinden op een moment dat ze allemaal ter discussie staan ...
Oud 9 januari 2007, 17:58   #30
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
stokerke gij hé

dat ie modereert en buitenkiepert zoveel hij wil, maar dat ie dan zijn muil houdt hé

no offence, uiteraard
schreef de starter van deze topic...:
http://forum.politics.be/showthread....ng#post2262225

Arnold moet dus (jouwterm!) "zijn muil houden", maar jij mag roddelen, en Verbeke mag liegen en de Holocaust ontkennen voor Anna List...
Ruik ik daar een dubbele standaard?

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 januari 2007 om 18:06.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 21:04   #31
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
schreef de starter van deze topic...:
http://forum.politics.be/showthread....ng#post2262225

Arnold moet dus (jouwterm!) "zijn muil houden", maar jij mag roddelen, en Verbeke mag liegen en de Holocaust ontkennen voor Anna List...
Ruik ik daar een dubbele standaard?
filosoofje,daar stond een lachebekje achter én dat was in de context van je kan niet modereren en deelnemen aan het debat tegelijk, niet meer niet minder ... voor een filosoof ben jij behoorlijk radicaal hoor ... bovendien zitten we nu in k&k natuurlijk, met alle gevolgen vandien, en dat is niet mijn schuld, maar Arnolds werk

Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2007 om 21:05.
Oud 9 januari 2007, 22:02   #32
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
stokerke gij hé

no offence, uiteraard
hm, ik vind van niet. Dit is een van de weinige forums dat ik ken dat de moderators niet mee discussieren. Een moderator moet zich uiteraard ook aan de regels houden, en enkel als hier wordt tegen gezondigd optreden.

Hij is ook een mens van vlees en bloed, met een mening net zoals jij en ik
Oud 9 januari 2007, 22:43   #33
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
hm, ik vind van niet. Dit is een van de weinige forums dat ik ken dat de moderators niet mee discussieren. Een moderator moet zich uiteraard ook aan de regels houden, en enkel als hier wordt tegen gezondigd optreden.

Hij is ook een mens van vlees en bloed, met een mening net zoals jij en ik
vind je ?
zou die regels eigenlijk eens moeten opzoeken en lezen ... was eigenlijk aan het bluffen dat er geen reglement over vertalen en minimum aantal woorden kritiek bestond
tuurlijk mag een mod meespelen, maar dat ie dan een nickje aanmaakt en als gelijke strijdt hé ... je kan niet eerlijk discussiëren en tegelijk de totale macht bezitten iemand buiten te kieperen, me dunkt ...

en toch ook voor alle duidelijkheid, ik waardeer de inzet van die mods wel hoor, ik zou het er zelf niet (blijvend) voor kunnen opbrengen waarschijnlijk ...
Oud 10 januari 2007, 11:14   #34
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

ik ben opgevoed met het gegeven dat een scheidsrechter gelijk heeft zelfs al heeft hij ongelijk.

Ik ben ook opgegroeid met de wetenschap dat een scheidsrechter niet meevoetbalt ook al is dat niet verboden door het regelement ("dood voorwerp" weet je wel).

Dit specifieke geval is er zo eentje waar de scheids een fout maakt maar zich perfect (en terecht mijns inziens) achter zijn regelement kan wegsteken.

Ik zou voor den duvel geen mod willen zijn...maar hier heeft Anna wel een punt hoor...

Voor mij "case closed"...

En nu spurt ik naar "algemeen" om me bij de mods te informeren over het feit of ik deze topic terug mag openen "mét" commentaar/samenvatting/vertaling...
Oud 10 januari 2007, 11:16   #35
Arnold
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
...

Ik zou voor den duvel geen mod willen zijn...maar hier heeft Anna wel een punt hoor...

Voor mij "case closed"...

En nu spurt ik naar "algemeen" om me bij de mods te informeren over het feit of ik deze topic terug mag openen "mét" commentaar/samenvatting/vertaling...
Dat mag je zeker. Ik weet dat Engels voor de meesten onder ons geen enkel probleem oplevert, maar ik zou toch graag een ruwe vertaling/samenvatting in het Nederlands ervan terugvinden in de mening bij het stukje.

mvg,
Arnold.
Oud 10 januari 2007, 11:18   #36
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat mag je zeker. Ik weet dat Engels voor de meesten onder ons geen enkel probleem oplevert, maar ik zou toch graag een ruwe vertaling/samenvatting in het Nederlands ervan terugvinden in de mening bij het stukje.

mvg,
Arnold.
uw strijd voor de plaats van het Nederlands, charmeert mij (als Vlaams Nationalist) enorm !

houzee Arnold !
Oud 10 januari 2007, 12:08   #37
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

mvg,
Arnold.
Wreed bedankt voor de info Arnold.

You are the man bro...
Oud 10 januari 2007, 14:46   #38
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Wreed bedankt voor de info Arnold.

You are the man bro...
dat laatste kan ook in t nederlands he Fie

ps als gij die opstart, dan is dat me dunkt nen dubbelen draad ... en in strijd met het (ongeschreven?)reglement ...(ik krijg althans toch geen kopie te pakken)

ik ga dat dan in elk geval eens rapporteren als dubbele draad om te zien welke een slotje krijgt ... dat is, als gij daar geen aanstoot aan neemt natuurlijk !
Oud 10 januari 2007, 14:51   #39
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

fout

Laatst gewijzigd door baarle : 10 januari 2007 om 14:53.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 14:51   #40
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

fout

Laatst gewijzigd door baarle : 10 januari 2007 om 14:52.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be