![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ook al problemen met kritiek op de monarchie, Arnold ? in elk geval, mocht je 'neutrale moderatie' beoogen ... toch een paar uitschuivertjes (wel commentaar én jou subjectief 'groen gras') hier hé ... nog een beetje oefenen zou ik zeggen ... ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2007 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() weten wat je wil he Arnold : 't is ofwel neutraal modereren ofwel komen meespelen hé ... maar meespelen (i.e. subjectieve commentaar leveren) én tegelijk scheidsrechtertje spelen en ingrijpen met verplaatsen van items en dergelijke (de macht om uit te sluiten blijft bij jou liggen hé) ... dat gaat niet goed samen hé ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
mvg, Arnold. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
staan er richtlijnen in het reglement over hoe lang een anderstalig artikel mag zijn alvorens het vertaling van de inzender behoeft, of over de minimum lengte van een commentaar ? of is die catalogering 'magertjes' weer een subjectieve invulling van jou ? ik blijf er dus bij dat deze draad subjectief verplaatst werd, niet gebaseerd op conccrete richtlijnen uit het reglement (buiten de almacht van de mod natuurlijk), correct me if I'm wrong (verbeter me indien nodig) ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2007 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anna List,
arnold is moderator en doet wat hij wilt ![]() staat dat je niet aan, ga dan op een ander e ![]() no offence ![]()
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() tuurlijk doet ie wat ie wil ... maar debatteren en modereren gaat niet samen dat ie modereert en buitenkiepert zoveel hij wil, maar dat ie dan zijn muil houdt hé ![]() no offence, uiteraard ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zal u niet verbazen maar ik ben niet zo boos als gij als ik daarmee geconfronteerd word. Uw voorstel is dus afgewezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Ik zal nog maar een keer reageren: één woord als "mening" of "aanvulling op een c/p" is voor mij volledig onvoldoende, ja. Ik verwacht een duidelijke, onderbouwde mening, liefst nog eentje die het c/p artikel samenvat (maar dat is niet absoluut noodzakelijk, wel wenselijk).
Mijn commentaar bij de verplaatsing was niet persoonlijk gericht, ik begrijp ook niet goed dat je er iets anders in ziet dan een verwijzing naar K&K als koetjes en kalfjes. mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() ok, incident gesloten zou Decroo zeggen ...
maar ik blijf de verplaatsing van een topic over buitenechtelijke kinderen en hun verdiensten naar kk raar vinden op een moment dat ze allemaal ter discussie staan ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....ng#post2262225 Arnold moet dus (jouwterm!) "zijn muil houden", maar jij mag roddelen, en Verbeke mag liegen en de Holocaust ontkennen voor Anna List... Ruik ik daar een dubbele standaard? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 9 januari 2007 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2007 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Hij is ook een mens van vlees en bloed, met een mening net zoals jij en ik ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zou die regels eigenlijk eens moeten opzoeken en lezen ... was eigenlijk aan het bluffen dat er geen reglement over vertalen en minimum aantal woorden kritiek bestond tuurlijk mag een mod meespelen, maar dat ie dan een nickje aanmaakt en als gelijke strijdt hé ... je kan niet eerlijk discussiëren en tegelijk de totale macht bezitten iemand buiten te kieperen, me dunkt ... en toch ook voor alle duidelijkheid, ik waardeer de inzet van die mods wel hoor, ik zou het er zelf niet (blijvend) voor kunnen opbrengen waarschijnlijk ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() ik ben opgevoed met het gegeven dat een scheidsrechter gelijk heeft zelfs al heeft hij ongelijk.
Ik ben ook opgegroeid met de wetenschap dat een scheidsrechter niet meevoetbalt ook al is dat niet verboden door het regelement ("dood voorwerp" weet je wel). Dit specifieke geval is er zo eentje waar de scheids een fout maakt maar zich perfect (en terecht mijns inziens) achter zijn regelement kan wegsteken. Ik zou voor den duvel geen mod willen zijn...maar hier heeft Anna wel een punt hoor... Voor mij "case closed"... En nu spurt ik naar "algemeen" om me bij de mods te informeren over het feit of ik deze topic terug mag openen "mét" commentaar/samenvatting/vertaling...
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
houzee Arnold ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
You are the man bro... ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ps als gij die opstart, dan is dat me dunkt nen dubbelen draad ... en in strijd met het (ongeschreven?)reglement ...(ik krijg althans toch geen kopie te pakken) ik ga dat dan in elk geval eens rapporteren als dubbele draad om te zien welke een slotje krijgt ... dat is, als gij daar geen aanstoot aan neemt natuurlijk ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() fout
Laatst gewijzigd door baarle : 10 januari 2007 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |