![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vinden jullie van een Vlaams Liberale Alliantie (NV-A + LA)? | |||
Goed idee. Als Beysen, Coveliers, Bourgeois etc. tesamen opkomen krijgen ze mijn stem. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 30,00% |
Goed idee. Maar ik stem volgende keer hoedanook Vlaams Blok. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 27,50% |
Goed idee. Maar ik stem er toch niet op en ook niet op het Vlaams Blok. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,50% |
Geen goed idee. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 17,50% |
Kan me niet schelen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom wordt mijn broer Lucien en zijn 'Brugge-veilig-en-leefbaar' hier weeral vergeten?!?
![]() STOP MET HET DISCRIMINEREN VAN MIJN BROER! Hij heeft al genoeg geleden door die fascisten van het Vlaamsch Blok!
Touche pas à mon frère! Raak niet aan mijn broer! Don't touch my brother! Kom bij de Vriendenclub Lucien Decoorne, nu voor slechts een halve euro per jaar U ontvangt dan maandelijks onze nieuwtjes over het Vlaams Blok samen met een boulette in stoofvleessaus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() dat zijn nu ook niet DE mensen om een Vlaamse Liberale Aliancie te maken, een Liberale Aliancie, OK maar een Vlaamse ????? Wie van hen heeft niet in de Belgische potten geroerd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Bourgeoi & Dewever = vlaamsgezind
Beysen = belgicist Coveliers = vroeger flamingant nu belgicist Ik dacht het niet hoor ![]() Vlaamse groeten Erwin PS: wie is die Denert trouwens? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Denert is die dat op de kerktoren staat, draait zich in de richting van de wind
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Hugo Coveliers en Ward Beysen zijn beiden federalisten met af en toe belgicistische opstootjes, dus wat zouden zij te zoeken hebben in een Vlaams project? Antoine Denert is niet echt bekend buiten Kruibeke, dus daar ga je ook geen partij mee opbouwen hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier hoor je die Denert zelf aan het woord : http://www.bop.vgc.be/tijdschriften/...1/41idkver.txt In Kruibeke blijkt hij een geliefde figuur : http://www.gva.be/dossiers/-g/gemeen...n/kruibeke.asp Zeker in Antwerpen zou een nieuwe partij welkom zijn. Anders gaat het Blok er regelrecht naar de absolute meerderheid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De N-VA is geen nationalistische partij. In het programma van het Vlaams Blok zijn alle programmapunten vanuit een nationalistische visie opgesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |