![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Illwill, mijn 7.1 geluidskaart in mijn PC verteld me dat ik effectief zelfs THX kan decoderen en effectief gebruiken.
Hier in huis is er gewoon geen TV. En 1 van de PC's is specifiek multimedia geprepareerd. Zoals gezegd door Parcifal, een Beamer eraan knopen, en wat is dan nog de reden om een €2000 grootbeeld TV te kopen? Om het af te werken, een draadloze trackball in de zetel inwerken en een volledige multimedia afstandbediening is geboren. Met maar 2 knoppen 1 scrollwieltje en een bal.
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een sony bravia (3LCD) tv van 50", niet te duur, digitale tv is waardeloos momenteel, te lage kwaliteit, maar om dvd's te kijken is het perfect. Hopelijk komt hdtv er snel aan.
Laatst gewijzigd door illwill : 11 januari 2007 om 08:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door DaBlacky : 11 januari 2007 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wachten tot HDTV een echte doorbraak maakt.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk Illwill, haal je uit een mono geluidsdrager geen stereo.
Dat verwacht ik ook niet dan. Maar als ik een film afspeel van DVD of harde schijf, dan weet ik wat de geluidsinstellingen zijn.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Plasma 2.0!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb een dvd met een harde schijf, en ik kan ook mijn beeld pauzeren en ook terugkeren naar het begin van het programma en kan ook opnemen zelf als ik naar een kanaal kijkt en daar moet ik geen 4,95 per maand betalen zoals bij telenet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén keer heb ik bij de opkomst van de DVD-speler 1000 gulden (455 €) betaalt voor zo'n apparaatje. Nu kun je die dingen voor 29€, 90 bij de Blokker kopen. Ik bel ook nog steeds mobiel met een Sagem uit 2000, die ik voor 10 gulden bij een dumpzaak kocht. Fotograveren doe ik wel met een fototoestel. ![]()
![]() |