Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2007, 21:33   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Illwill, mijn 7.1 geluidskaart in mijn PC verteld me dat ik effectief zelfs THX kan decoderen en effectief gebruiken.

Hier in huis is er gewoon geen TV. En 1 van de PC's is specifiek multimedia geprepareerd.
Zoals gezegd door Parcifal, een Beamer eraan knopen, en wat is dan nog de reden om een €2000 grootbeeld TV te kopen?
Om het af te werken, een draadloze trackball in de zetel inwerken en een volledige multimedia afstandbediening is geboren. Met maar 2 knoppen 1 scrollwieltje en een bal.
Oud 10 januari 2007, 22:34   #22
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronnydecoster Bekijk bericht
Kan er iemand mij helpen om een keuze te maken van een aankoop en het beste koop kan zijn voor een LCD-TV of een Plasma- TV. Naar het schijn zou een LCD-TV minder verbruikt hebben dan een Plasma- TV. Maar aan de andere kant zou een Plasma-TV een langere levenduur hebben dan een LCD-TV.
Groet Ronny
LCD, plasma is dikke rommel
Oud 11 januari 2007, 08:03   #23
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Illwill, mijn 7.1 geluidskaart in mijn PC verteld me dat ik effectief zelfs THX kan decoderen en effectief gebruiken.

Hier in huis is er gewoon geen TV. En 1 van de PC's is specifiek multimedia geprepareerd.
Zoals gezegd door Parcifal, een Beamer eraan knopen, en wat is dan nog de reden om een €2000 grootbeeld TV te kopen?
Om het af te werken, een draadloze trackball in de zetel inwerken en een volledige multimedia afstandbediening is geboren. Met maar 2 knoppen 1 scrollwieltje en een bal.
Ja, maar men had het hier over DIVX of XVID (avi) files, daar haal je geen surround sound uit hoor. Als je gewone dvd's gaat afspelen wel natuurlijk maar ik zou geen pc in mijn living zetten dan. Geef mij maar gewoon een big ass screen tv met een dvd-writer of speler dan. Volgens mij krijg je met een beamer op een muur niet zo'n hoge kwaliteit als met een fatsoenlijke tv.
Ik heb een sony bravia (3LCD) tv van 50", niet te duur, digitale tv is waardeloos momenteel, te lage kwaliteit, maar om dvd's te kijken is het perfect. Hopelijk komt hdtv er snel aan.

Laatst gewijzigd door illwill : 11 januari 2007 om 08:03.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2007, 18:53   #24
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ja, maar men had het hier over DIVX of XVID (avi) files, daar haal je geen surround sound uit hoor.
Nog nooit van AC3 gehoord?

Laatst gewijzigd door DaBlacky : 11 januari 2007 om 18:54.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2007, 19:05   #25
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan er iemand mij helpen om een keuze te maken van een aankoop en het beste koop kan zijn voor een LCD-TV of een Plasma- TV. Naar het schijn zou een LCD-TV minder verbruikt hebben dan een Plasma- TV. Maar aan de andere kant zou een Plasma-TV een langere levenduur hebben dan een LCD-TV.
Groet Ronny
Ik zou nu een goedkope 100 herz breedbeeld van Philips kopen.
En wachten tot HDTV een echte doorbraak maakt.
Oud 12 januari 2007, 02:49   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Tuurlijk Illwill, haal je uit een mono geluidsdrager geen stereo.
Dat verwacht ik ook niet dan.
Maar als ik een film afspeel van DVD of harde schijf, dan weet ik wat de geluidsinstellingen zijn.
Oud 12 januari 2007, 04:17   #27
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Plasma 2.0!
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 11:28   #28
ronnydecoster
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Ik zou nu een goedkope 100 herz breedbeeld van Philips kopen.
En wachten tot HDTV een echte doorbraak maakt.
Kijk nog zo iets, ben ik nu dom geweest om een Digicoder bij telenet aan te vragen. In test aankoop leest ik nu nog maar pas het volgende. Het anagole signaal zal geleidelijk plaats moeten maken voor een digitaal signaal, voor iedereen. Wie daarvan wil genieten, nu of later, zal zijn installatie hoe dan ook moeten aanpassen. Verder leest ik ook nog over de minpunten van de digicoder: De meeste decoders hebben maar één tuner. U kunt dus geen uitzending van een digitale zender opnemen (zelf niet met uw eigen video-of dvd-recoder) terwijl u naar een ander digitale zender kijkt (die kunt u enkel via de decoder kiezen) Voorlopig beschikt enkel de digicoder (met harde schijf) van telenet over 2 digitale tuners, het is deze die ik heb aangevraag heb. De meeste hebben helemaal geen timer. U kunt dus telkens maar één enkele uitzending opnemen, en de decoder moet tijdens de uitzending aan blijven staan. Dan vraag ik mij toch eens af of ik nog mijn eigen dvd kan gebruiken? En dan nog zo iets als ik elke keer een ander televisie wil kopen zou ik dan nog eens een nieuwe digicoder moeten aankopen. Want telenet voorziet niet in een terugbetaling, noch een inwisseling !!!.
Ik heb een dvd met een harde schijf, en ik kan ook mijn beeld pauzeren en ook terugkeren naar het begin van het programma en kan ook opnemen zelf als ik naar een kanaal kijkt en daar moet ik geen 4,95 per maand betalen zoals bij telenet.
Groet Ronny
ronnydecoster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 11:51   #29
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk nog zo iets, ben ik nu dom geweest om een Digicoder bij telenet aan te vragen. In test aankoop leest ik nu nog maar pas het volgende. Het anagole signaal zal geleidelijk plaats moeten maken voor een digitaal signaal, voor iedereen. Wie daarvan wil genieten, nu of later, zal zijn installatie hoe dan ook moeten aanpassen. Verder leest ik ook nog over de minpunten van de digicoder: De meeste decoders hebben maar één tuner. U kunt dus geen uitzending van een digitale zender opnemen (zelf niet met uw eigen video-of dvd-recoder) terwijl u naar een ander digitale zender kijkt (die kunt u enkel via de decoder kiezen) Voorlopig beschikt enkel de digicoder (met harde schijf) van telenet over 2 digitale tuners, het is deze die ik heb aangevraag heb. De meeste hebben helemaal geen timer. U kunt dus telkens maar één enkele uitzending opnemen, en de decoder moet tijdens de uitzending aan blijven staan. Dan vraag ik mij toch eens af of ik nog mijn eigen dvd kan gebruiken? En dan nog zo iets als ik elke keer een ander televisie wil kopen zou ik dan nog eens een nieuwe digicoder moeten aankopen. Want telenet voorziet niet in een terugbetaling, noch een inwisseling !!!.
Ik heb een dvd met een harde schijf, en ik kan ook mijn beeld pauzeren en ook terugkeren naar het begin van het programma en kan ook opnemen zelf als ik naar een kanaal kijkt en daar moet ik geen 4,95 per maand betalen zoals bij telenet.
Groet Ronny
Als echte gierige Nederlander (en Hollander) wacht ik altijd met nieuwe hebbedingetjes.
Eén keer heb ik bij de opkomst van de DVD-speler 1000 gulden (455 €) betaalt voor zo'n apparaatje.
Nu kun je die dingen voor 29€, 90 bij de Blokker kopen.
Ik bel ook nog steeds mobiel met een Sagem uit 2000, die ik voor 10 gulden bij een dumpzaak kocht.
Fotograveren doe ik wel met een fototoestel.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be