Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2007, 16:30   #21
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nussbaum Bekijk bericht
Hoe verklaar je bijvoorbeeld een kaartje als dit? Weergave van de executies uitgevoerd door einstatzgruppe A.

De echtheid van dit beruchte kaartje wordt door revisionisten betwist. Om wettelijke redenen kan ik hier verder niet op ingaan.

Als je meer informatie wenst over de revisionistische visie, ben ik bereid om je een deel links door te geven via PM. Verder zijn mijn handen gebonden, vermits ik het risico loop om als "negationist" te worden gedefinieerd, wat - zoals u weet - een misdrijf is in dit apenland.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 16:31   #22
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
. Dit wordt dan nog in de hand gewerkt door hen die het hardst kunnen roepen (en mogen roepen)en bij wet niet mogen worden tegengesproken. .
een schande , zeker vermits "de uitverkorenen" bewezen hebben niet veel beter te zijn.

De ganse chaotische toestand in het MO is grotendeels op hun conto te schrijven!
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 16:36   #23
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
De echtheid van dit beruchte kaartje wordt door revisionisten betwist. Om wettelijke redenen kan ik hier verder niet op ingaan. .

de zeer illustratieve doodskistjes zijn er wel echt over

Citaat:
Als je meer informatie wenst over de revisionistische visie, ben ik bereid om je een deel links door te geven via PM. Verder zijn mijn handen gebonden, vermits ik het risico loop om als "negationist" te worden gedefinieerd, wat - zoals u weet - een misdrijf is in dit apenland
dat is niet correct, u mag met veel plezier de Ruandese, communistische , Bosnische , armeense , Cambodjaanse genocides ontkennen en goedkeuren.

Dat zijn immers geen "uitverkorenen" en voor hen hoeft u niet te zwijgen

als het om die ene speciale groep gaat , moet u echter luisteren en volgzaam zijn!
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 9 januari 2007, 16:36   #24
Nussbaum
Burgemeester

Nussbaum's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je meer informatie wenst over de revisionistische visie, ben ik bereid om je een deel links door te geven via PM. Verder zijn mijn handen gebonden, vermits ik het risico loop om als "negationist" te worden gedefinieerd, wat - zoals u weet - een misdrijf is in dit apenland.

Ik sta voor alles open dus stuur maar op. Ik ben het eens dat negationisme niet een misdrijf zou moeten zijn aangezien het tegen de vrijheid van meningsuiting ingaat.
Nussbaum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 16:37   #25
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Zonder tyrannie tov het individu?
Niet meer of minder dan in de meeste andere systemen.

Citaat:
Het feit dat Roma al dan niet 'vergeten' worden betekent niet dat de duitsers geen uitroeingspolitiek voerden. Dit gaat verder lijkt me ook niet over Israel dus misschien is een discussie over de 'zionstaat' meer iets voor een andere keer.
Joden als Norman Finkelstein en Israel Sharak (die wel degelijk in de Duitse uitroeiingspolitiek geloven) klagen organisaties als de ADL en het Simon Wiesenthal center aan als geschiedenisvervalsers door het promoten van allerlei sensationele Holocaust-propaganda met als doel de joden als eeuwig slachtoffer te definieren en zo Israel's onmenselijke politiek als verdediging tegen de eeuwige irrationele antisemiet af te schilderen. Israel is dus niet volledig irrelevant.

Verder zijn er tal van researchers die de uitroeiingspolitiek van de Duitsers als een fabeltje afstempelen, maar wiens conslusies en argumenten hier niet mogen geciteerd worden zonder forumregels en de Belgische wet te breken. Van objectiviteit gesproken
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 16:44   #26
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Schandalig maar van de VS verbaast mij dat nu toch ook niet echt
Dat extreem-links de bondgenoot is van extreem-rechts verbaast mij ook niet. Is altijd al zo geweest.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 16:52   #27
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe verklaar je bijvoorbeeld een kaartje als dit? Weergave van de executies uitgevoerd door einstatzgruppe A.

"According to their own records, the Einsatzgruppen operatives were responsible for killing over one million people, almost exclusively civilians, without judicial review and later without semblance of legality (no reading of sentences of martial or administrative law), starting with the Polish intelligentsia and quickly progressing by 1941 to target primarily the Jews of Eastern Europe. "

http://en.wikipedia.org/wiki/Einsatzgruppen
U bent zeer slim is het niet. U weet toch dat het in deze democratie verboden is dit kaartje te weerleggen en/of te betwijfelen. U kunt hier zaken aanhalen en verkondigen zonder chroom niets of niemand zal deze proberen te weerleggen of bekritiseren want achter de hoek staat de wet die erop toekijkt dat iedereen ja knikt en niet nee. Dus zou zeggen, ga uw gang.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 16:53   #28
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Dat extreem-links de bondgenoot is van extreem-rechts verbaast mij ook niet. Is altijd al zo geweest.
Jozefke is weeral afgegaan en kan dan niet anders dan de persoonlijke verwijten toer opgaan

graag een onweerlegbaar / correct statistisch bewijs over deze boude uitspraak.

Of bent u wééral onzin aan het verkopen...
Oud 9 januari 2007, 16:58   #29
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
U bent zeer slim is het niet. U weet toch dat het in deze democratie verboden is dit kaartje te weerleggen en/of te betwijfelen. U kunt hier zaken aanhalen en verkondigen zonder chroom niets of niemand zal deze proberen te weerleggen of bekritiseren want achter de hoek staat de wet die erop toekijkt dat iedereen ja knikt en niet nee. Dus zou zeggen, ga uw gang.
ah , je hebt het ook door !

Nadat de twee uitverkorenen op dit forum de mods niet zover konden krijgen om me te bannen wegens mijn kritiek op hun oorlogsstaat , hebben ze deze tactiek aangewend.

De nicks van die twee veranderen constant, maar de verwerpelijke methode blijft hetzelfde !

gedachtenpolizei : nog zo'n kenmerk dat ze hebben overgenomen.
Oud 9 januari 2007, 17:10   #30
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
ah , je hebt het ook door !

Nadat de twee uitverkorenen op dit forum de mods niet zover konden krijgen om me te bannen wegens mijn kritiek op hun oorlogsstaat , hebben ze deze tactiek aangewend.

De nicks van die twee veranderen constant, maar de verwerpelijke methode blijft hetzelfde !

gedachtenpolizei : nog zo'n kenmerk dat ze hebben overgenomen.
Hier is "hij" weer met ze'n complot-theoriëen. Het aantal gebande antizionisten op dit forum ligt toch betrekkelijk hoger dan het aantal gebande zionisten,spijtig voor u hé

Laatst gewijzigd door Sinistra : 9 januari 2007 om 17:10.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 17:12   #31
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Jozefke is weeral afgegaan en kan dan niet anders dan de persoonlijke verwijten toer opgaan

graag een onweerlegbaar / correct statistisch bewijs over deze boude uitspraak.

Of bent u wééral onzin aan het verkopen...
Op vlak van Jodenhaat en Antisemitisme vinden ze elkaar wel. Maar ja dat hoef ik u alvast niet uit leggen...
Oud 9 januari 2007, 17:15   #32
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Hier is "hij" weer met ze'n complot-theoriëen.
je gaat je dubbelnicks toch niet ontkennen he timmeke

Citaat:
Het aantal gebande antizionisten op dit forum ligt toch betrekkelijk hoger dan het aantal gebande zionisten,spijtig voor u hé
voil�* , meteen uw objectief duidelijk gesteld : u wil laten bannen datgene wat uw "uitverkorenheid" niet aanvaardt.
Vrije meningsuiting volgens het zionisme !
Oud 9 januari 2007, 17:52   #33
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
je gaat je dubbelnicks toch niet ontkennen he timmeke
Mis poes, Timmeke is géén andere "nickname" van me, maar is op mijn vraag door de forummoderatie gewijzigd omdat ik niet langer een nick wil waar men eigen voornaam in verwerkt was, dit om haatzaaiers als jij niet de kans te geven persoonlijke gegevens over mij te weten te komen. Antizionisten en antisemieten staan ook immers bekend als bijzonder intolerante mensen die beledigingen,chantage en fysieke agressie immers niet schuwen.

Citaat:
voil�* , meteen uw objectief duidelijk gesteld : u wil laten bannen datgene wat uw "uitverkorenheid" niet aanvaardt.
Vrije meningsuiting volgens het zionisme !
Moment bitte, ik heb u deze niet laten bannen, de forummoderatie heeft dit gedaan dit omdat de antizionisten de gewoonte hadden stelselmatig de forumreglementen te overtreden en andere forumgebruikers verbaal en fysiek te bedreigen(herriner u ons de allen bekende types als Guderian, Breydel en Co.). Spijtig voor u maar haatdragende meningen worden nu eenmaal niet aanvaard in de huidige democratie. Staat het u niet aan , inpakken en wegwezen, enkele héénreis richting Teheran, Havana of Pyongyang. Zo simpel kan het zijn Bruutje...
Oud 9 januari 2007, 18:00   #34
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mis poes, Timmeke is géén andere "nickname" van me, maar is op mijn vraag door de forummoderatie gewijzigd omdat ik niet langer een nick wil waar men eigen voornaam in verwerkt was, dit om haatzaaiers als jij niet de kans te geven persoonlijke gegevens over mij te weten te komen. Antizionisten en antisemieten staan ook immers bekend als bijzonder intolerante mensen die beledigingen,chantage en fysieke agressie immers niet schuwen.
Wilt u de anti-zionisten en anti-Semieten niet op 1 hoop gooien? De ene is een ligitieme tegenstand tegen een (dubieuze) ideologie en de ander is ouderwets racisme.
Oud 9 januari 2007, 18:07   #35
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Wilt u de anti-zionisten en anti-Semieten niet op 1 hoop gooien? De ene is een ligitieme tegenstand tegen een (dubieuze) ideologie en de ander is ouderwets racisme.
nutteloze moeite. AD doet niets anders. Meer nog, zelfs een post waarin ik Ariel Sharon "de slachter van Sabra en Chatilla" durfde te noemen (en ik had het echt alleen over Sharon!), leverde mij een kwalificatie van antisemiet op. Niet dat ik er zwaar aan til, maar het illustreert AD wel.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 18:11   #36
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mis poes, Timmeke is géén andere "nickname" van me, maar is op mijn vraag door de forummoderatie gewijzigd ...
betrapt he !
en je hebt wel degelijk TEGELIJK onder deze twee nicks gepost, dat kan ook de moderatie bevestigen

Citaat:
Antizionisten en antisemieten staan ook immers bekend als bijzonder intolerante mensen die beledigingen,chantage en fysieke agressie immers niet schuwen.
nope, dat doen zionisten zoals jij. Tal van voorbeelden te vinden

Citaat:
Moment bitte, ik heb u deze niet laten bannen, de forummoderatie heeft dit gedaan dit omdat de antizionisten de gewoonte hadden stelselmatig de forumreglementen te overtreden en andere forumgebruikers verbaal en fysiek te bedreigen(herriner u ons de allen bekende types als Guderian, Breydel en Co.). .
vooraleer er iemand geband wordt moet er natuurlijk het rode driehoekje gebruikt worden

Citaat:
Spijtig voor u maar haatdragende meningen worden nu eenmaal niet aanvaard in de huidige democratie
wederom de zoveelste blunder die je maakt

Citaat:
Staat het u niet aan , inpakken en wegwezen, enkele héénreis richting Teheran, Havana of Pyongyang. Zo simpel kan het zijn Bruutje...
tiss tiss ...het is niet omdat jij zo vaak in Israel bij je familie zit, dat je moet denken dat je in vlaanderen ook mensen kunt gaan bevelen he
Oud 9 januari 2007, 18:12   #37
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op vlak van Jodenhaat en Antisemitisme vinden ze elkaar wel. Maar ja dat hoef ik u alvast niet uit leggen...
Raar volkske dat van david is het niet. Zou er één plek zijn op de wereld zijn waar ze naar hun eigen zeggen niet gehaat en vervolgd zijn (natuurlijk buiten de USofA)? Indien dit waar zou zijn, welke is dan de reden? Dit kunt u mischien nu toelichten ben nieuwschierig.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 18:17   #38
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
nutteloze moeite. AD doet niets anders. Meer nog, zelfs een post waarin ik Ariel Sharon "de slachter van Sabra en Chatilla" durfde te noemen (en ik had het echt alleen over Sharon!), leverde mij een kwalificatie van antisemiet op. Niet dat ik er zwaar aan til, maar het illustreert AD wel.
D'oh, weer tien seconden van mijn leven verspild die ik nooit meer terugkrijg.
Oud 9 januari 2007, 18:25   #39
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
D'oh, weer tien seconden van mijn leven verspild die ik nooit meer terugkrijg.
gedenk dat je in die tien seconden aan uw lief had kunnen zitten, of 1 regel uit het Communistisch Manifest lezen, of GRONDWET invullen in Humo's kruiswoordraadsel, of mijn een pint inschenken.

allemaal onherroepelijk verloren.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 18:55   #40
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien hadden zij gewoon meer inzicht?

Vandaag de dag herkent iedereen de beschrijving van de VS als de imperialistische staat die economische en militaire middelen gebruikt om staten onder haar invloedssfeer te krijgen en zo zoveel mogelijk productiemiddelen onder haar controle probeer te krijgen. De Duitsers schreven daar 65 jaar geleden al over.

Ik heb bijvoorbeeld een boekje uit de jaren '40 getiteld "Het Amerikaanse Imperialisme" dat perfect beschrijft hoe het Amerikaanse imperialisme zich heeft ontwikkeld in de eerste helft van de 20ste eeuw, met het Britse imperialisme als model. In '40 werd dat boek afgedaan als pure propaganda.
een boek van Giselger Wirsing. Het staat ook in mijn bibliotheek. zeer leerrijk
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be