![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Ach, trek het je niet aan. In elk bericht hierover wordt ook gezegd dat Ashley Mote van de UKIP er ook bij zal zijn. Belangrijk detail, Mote is geen lid meer van de UKIP en zetelt als onafhankelijke in het EP. Berichtgeving, het is toch o zo moeilijk om dit korrekt te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Over de manieren van geschiedschrijving wil ik anders ook nog wel een boompje opzetten hoor.
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
u lieve vriendjes van de spa doen trouwens niets lievers dan de hieltjes likken van dictators |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() U hebt net bewezen dat ze het enkel voor het geld doen ... die van de belastingbetaler ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() uiteraard en om meer invloed te hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat hier vooral over het verkrijgen van meer spreektijd, meer inspraak etc... in het EU-parlement. Dat is trouwens primaire reden waarvoor partijen europese fracties vormen.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig is WOII niet wat anders uitgedraaid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Ik begrijp dit niet goed. Dit is toch de moeite niet waard, de parlementsleden op dit moment observeerden enkel, binnen een paar maanden houden Roemenie en Bulgarije verkiezingen om nieuwe leden te bepalen?
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb het even opgezocht : http://en.wikipedia.org/wiki/Europea...%28Bulgaria%29 http://en.wikipedia.org/wiki/Europea..._2007_(Romania) 5 van de 35 Roemeense vertegenwoordigers zijn van Greater Romania. Die ene van Bulgarije, Stoyanov zei ooit : "In my country there are tens of thousands of Gypsy girls way more pretty than this honorable one... you may even buy one, around 12-13 years, to be your loving wife" over ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Het gaat dus blijkbaar om de landen Italie, Belgie, Frankrijk, Oostenrijk, Polen, Roemenie, Bulgarije.
Weet iemand welke partijen het precies zijn en welke leden willen meedoen?
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk ze eens met waar Le Pen voor staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Steve Stevaert de goede vriend van Fidel Castro?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer jij nu maar netjes dat het Ayn is. Lees nog eens de essays van Peikoff na in Capitalism of zo; ik doe dat ook soms op het einde van de dag.
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() De dag dat je evenveel geld hebt als ik mag je mij "proberen" orders te geven, tot die dag gekomen is leg ik je woorden net zoals die van de meeste anderen naast mij neer. Ik heb geen slavenmentaliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Persoonlijk denk ik dat die minder waarde aan geld achtte dan jij doet. (Wel grappig dat er hier Vb'ertjes zitten die denken dat jij links bent ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() ook spijtig dat de lega nord er niet bij is hebben nochtans uitstekende relatie met het VB. Ze hielden zelfs protestbetoging in milaan tegen veroordeling van het vB met duizenden deelnemers.
mssh nog voor later. In ieder geval goede zaak dat men eindelijk ook rechten heeft. En wie hier weer met zijn associatie politek begint. Wel wat is de PP dan in één fractie met CDU ... de opvolgers van franco. Of de rde bloedhonden met hun verzameing communisten. Als ik op dezelfde manier links bekijk als de linkse media rechts dan kan ik van elke vrt nieuwslezer,( ook presentator van blokken overigens) en elke SPA topman een extremist maken; Ze moetn daarvoor nog eens niet bij een dictator alla castro op bezoek gaan. Mussolini ( zonder enige sympathie voor hem) zijn regime was minder totalitair dan dat van castro. hem afzetten was dan ook koud kunstje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits je hoegenaamd niet weet wat mijn bezit is, vind ik dat een wel zeer voorbarige uitspraak. Ik geef je trouwens geen "order". Beunhaas.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |