![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze Britse tak liet tijdens de oorlog de naam van de familie veranderen in 'Mountbatten' ? ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dat philippe niet zeer slim is weten we nu ook wel maar toch niet gaan overdrijven he... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat dat sealand gedoe betreft... ![]() Wat mij stoort is het disrespect van velen tegenover het koningshuis... Het is spijtig maar zal niet verdwijnen zeker ze zullen het het ermee moeten doen zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weiger elke Vlaamse eerste minister. Het federaal premierschap komt uitsluitend Wallonië toe, omdat zij degenen zijn die deze instortende staat tegen alle indicaties in recht willen houden. In casu is het Di Rupo die deze zomer premier moet worden. Als Vlaming steun ik hem voluit (ik overweeg een steuncomité "Vlamingen voor premier Di Rupo" op te richten) en aanvaard geen andere eerste minister. Laatst gewijzigd door baarle : 11 januari 2007 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heeft het koningshuis een soort heiligheid, of zo? Waar hebben ze die heiligheid verdiend? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Dat is de nieuwe manier van kijken... Ik ga mij dan ook niet uitspreken of ik die manier goed vind of niet (maar ik denk wel dat je dat kunt raden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tja, geef mij dan maar de "nieuwe manier van kijken": wie respect verdient, krijgt het automatisch. Uw oude manier van kijken is gebaseerd op leugen en intimidatie. Goed dat we daar alvast vanaf zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Respect moete verdienen Largo, ik ga niet buigen voor een sire, die zijn eigen dochter verloochend, genoemd wordt in de meest waansmakkelijke zaken vanuit eind jaren 70, en bovendien meer dan de helft van zijn bevolking verachtelijk vind. zeg me eens waarom ik respect voor dergelijke schertsfiguur zou moeten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom zou er überhaupt Nederlands, van welk soort dan ook, moeten verwacht worden in uw Vlaamsche Republiek?
Laatst gewijzigd door baarle : 11 januari 2007 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Bent u een beetje in de war? Ontgaat de ironie u? Ik SPOT uiteraard met Vlaamse Republikeinen die niet eens hun eigen taal beheersen. Ik wil helemaal geen Vlaamse Republiek. Ik ben internationalist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Of doet u met opzet alsof uw neus bloedt? Ik ben hier nog maar pas, maar het is bijzonder opvallend dat de beheersing van het Nederlands hier omgekeerd evenredig is de graad van Vlaamsnationalisme en de positie ter rechterzijde. ![]() Aandoenlijk, bijna, het taaltje van die fiere Vlaamsche Krijgers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Moet u dat dan niet eerst een heel klein beetje leren? Uw spottechniek staat zo te zien op een ... bespottelijk peil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Des te betreurenswaardiger is het dat u, in een post waarin u zeurt over andermans spelfouten/taalbeheersing, zelf een taalfout maakt. Een klassieke beginnersfout, zekers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
reden te meer om NIKS te veranderen aan de monarchie ... als de PS veiligheidshalve de monarchie wil moderniseren en daar een twee derde voor nodig heeft, zal ze zware communautaire toegevingen moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door van exaerde herman : 12 januari 2007 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weet je, Spinoza, het is op dit forum verboden om de spotten met rechts-radicalen en andere intellectueel andersbegaafden. Ook zij hebben recht om hun eigenheid te beleven, weet je wel.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Goed geprobeerd, maar het blijft even duidelijk dat u mijn oorspronkelijke comment niet had begrepen. Bent u zélf niet een beetje beschaamd in het "Vloms" van uw medestrijders? ![]() |
|
![]() |
![]() |