![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() ...en de VLD graaft z'n eigen graf nog dieper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Persoonlijk een zéér spijtige zaak.De links-liberale strekking binnen de VLD zal enkel nog versterkt worden in het nadeel van de kleine groep rechtse liberalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() En de enigste die ervan profiteert is het VB ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voorstellen van Vivant die ik wel kan appreciëren: verschuiving van de lasten van arbeid naar consumptie, basisinkomen, BROV
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie de gemiddelde VLD'er al tijdens de kiescampagne het kartel met Vivant uitleggen aan de 'man op straat'. ![]() Wat is Vivant? ![]() Wat is de link met de VLD? ![]() Waarom staan die mee op de lijst? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een beetje en je komt ze tegen. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() De 5% regel blijft in elk geval z'n slachtoffers eisen...
Ons politiek landschap verliest kleur, verliest flexibiliteit, verliest nieuwe ideeen... En eigenlijk, eigenlijk was dat ook de echte bedoeling van diegenen die voor de wet gezorgd hebben.. Het de eventuele tegenstand zo moeilijk mogelijk maken om van de grond te komen...Om er zelf beter van te worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie jullie het al uitleggen 'Wij zijn den LSP en wij hadden 2000 stemmen. Wij zijn anti-Vlaams, anti-Belgisch, anti-kapitalitisch, anti-rechts, anti-menselijk en anti-realitisch en wij willen een communistische staat waar individueel bezit verboden is.' man in de straat: - wat is LSP?? - waarom verkondigen jullie zo'n nonsens?? - waarom zijn jullie tegen mij?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een kartel vormen met een kleine organisatie die zichzelf heeft verkocht aan de meest biedende en die in ruil voor ik-weet-niet-wat zijn naam op het stembiljet naast VLD ziet verschijnen en een aantal dure strijdplaatsen krijgt ten koste van 'eigen' volk die jaren hun fikken hebben afgedraaid voor de partij. Een mens zou voor minder verzuren. Uiteraard kennen meer mensen Vivant dan LSP maar dat is niet meer dan logisch gezien de 'kleine' investering van de voorzitter in de naambekendheid van de partij. Maar dat kan je ook zeggen van BUB of een aantal andere kleine partijen. We hadden trouwens meer dan 2000 stemmen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp me niet verkeerd, ik vond jullie altijd al een sympathiek partijtje, maar als je na 15 jaar van 400 stemmen naar 2000 gaat
![]() En die GC (de andere helft van uw partij) komt me voor als vrij arrogant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Van de LSP had ik nog nooit gehoord voor ik aan dit forum deelnam.
Van de BUB wel, net omdat ze zich steeds als vlamingenhaters profileren. Dat is dan ook de reden waarom het een micropartijtje is en steeds zal blijven. Ze moet het vooral hebben van Waalse kant en een handvol gefrustreerde Vlamingen met minderwaardigheidscomplex ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste mensen, gelieve uw partijdiscussies te voeren in het forum "partijdiscussies".
LSP en BUB hebben mijns inziens niks met dit kartel te maken.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hehe ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En aangezien Vivant als autonome partij wenst te blijven verderbestaan moest het gebeuren via een kartellijst waarin hun naam mee op de stembrieven kan. Dat kon enkel met de VLD : VLD-Vivant telt juist 10 letters, het maximum dat de kieswet toelaat. Met SPa-Spirit-Vivant lukte dat niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Go Vivant Go ! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|