![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad, België moet worden opgedoekt, en opgedeeld tussen de deelstaten, omdat er dankzij Leopold II een smet op dit land kleeft. Duitsland moet worden opgedoekt, en opgedeeld tussen de deelstaten, want dankzij Hitler kleeft er een smet op die staat. Ditzelfde geldt ook voor Rusland, Frankrijk, Spanje, Italië, Japan, China, Korea, de USA, Mexico, Nicaragua, Portugal, Nederland, Oostenrijk, Litouwen, Polen, Zuid-Afrika, Algerije, en ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan. In geval ge het nog nie doorhad: ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"De Belgische koningen hebben over het algemeen zeer goed hun plichten vervuld" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
6 op 7. (met de Regent erbij) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat een verschil met België: Leopold II-tunnels en lanen, grote standbeelden, een belangrijke belgische onderscheiding (de orde van Leopold II) wordt nog steeds uitgereikt. Zelfs op de officiële website van de monarchie worden de misdaden van Leopold II koudweg ontkend. Jaarlijks is de Belgische koning aanwezig op een huldiging van alle overleden Belgische koningen... Dat neem ik Albert II kwalijk: hij kan zich makkelijk distanciëren van Leopold II, maar hij vertikt het. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus misschien eens een keertje wat minder goed, maar nooit echt slecht. Dat is wat er staat. Jullie kunnen dat makkelijk veranderen, maar dat lukt blijkbaar niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop dat de BUB wel de misdaden die Leopold II - niet zelf, maar wel toen Congo van hem was - beging afkeurd.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Die leeuwenvlaggen hangen nu onderhand iedereen de keel uit, behalve het handjevol Vlaams-nationalisten dat ermee zwaait. Doordoen, jongens, jullie maken de Vlaemsche zaak er alleen maar belachelijker door.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() [size=6]Vandaag zondag 14 december is Ivan Mertens uitgenodigd in de Zevende Dag! Daar zal hij het standpunt van "Vlaanderen Vlagt" komen uitleggen. Kijken dus![/size]
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Komaan, Zeno, wat zijn nu 2.500 vlaggen? De NVA had toch al 200.000 kiezers? Als die al niet geïnteresseerd zijn in zo'n vlag, ja wie dan wel? 2.500 is eigenlijk zeer weinig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een Belgische heb ik dan weer wel....gehad. Wat daarmee gebeurd is zal ik maar beter niet vertellen aan al die gevoelige belgische zieltjes. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens uw logica dus net hetzelfde: goede doelen misbruiken voor nationalistische propaganda. ![]() |
||
![]() |
![]() |