![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe moet de wegenbelasting worden georganiseerd? | |||
Als flat-tax, één bedrag gelijk voor alle inwoners. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,00% |
Als flat-tax, gelijk voor binnen- en buitenlanders. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 16,67% |
Afhankelijk van je kilometers, voor alle inwoners. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,67% |
Afhankelijk van je kilometers, voor alle weggebruikers. |
![]() ![]() ![]() |
20 | 66,67% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, waarom zou ik belasting moeten betalen voor het onderhoud van een snelweg als ik die nooit zal gebruiken? De gebruiker betaalt, da's het meest eerlijke principe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De overheid onderhoudt de wegen niet zelf; ze besteedt die werkjes uit en dan blijkt al heel gauw dat hetzelfde handjevol bedrijven de aanbestedingen onder elkaar verdeelt. Idem voor onderhoud van gebouwen etc...
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat wordt dus al door privefirmas gedaan he... En het grappige met voor de overheid te werken is dat gij een prijsofferte moogt doen zo laag als dagge wilt later stuurde uw werkelijke kosten en die eikels betalen dan nog eens...(zelf al is dat een paar miljoen boven uw prijsofferte) Zo een grappen kan alleen de overheid tolereren...Probeer dat maar eens in de privesector... ![]() |
|
![]() |
![]() |