![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een dag maken 3 mannen een tocht door de jungle en komen bij een woest kolkende rivier. Ze hebben geen flauw benul hoe ze die moeten oversteken.
Daarom besluit de eerste man te bidden: "Alstublieft, God, geef me de kracht om deze rivier over te steken." Daarop beginnen de spieren in zijn armen en benen te groeien en slaagt hij erin de rivier in een paar uur over te zwemmen, waarbij hij twee keer bijna verdrinkt. De 2e man ziet dat en bidt: Alsjeblieft, god,geef me de kracht en het gereedschap om deze rivier over te steken." Vanuit het niets verschijnt een boot en hij roeit met moeite in een uur de rivier over, waarbij hij bijna twee keer omslaat. De derde man ziet dat en bidt:"Alstublieft God, geef me de kracht, het gereedschap en het vernuft om deze rivier over te steken." Onmiddellijk verandert hij in een vrouw. Ze kijkt op de kaart, loopt honderd meter stroomopwaarts en steekt de brug over naar de overkant.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Kimmeken
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hebben mannen geen midlife-crisis?
Ze blijven altijd in hun puberteit zitten. Wat is het verschil tussen een vrijgezellen-bar en een circus? In het circus praten de clowns niet. Wat is het verschil tussen een man en een hond? Het duurt minder lang om een hond te trainen. Waarom is naar bed gaan met een man hetzelfde als een soap? Precies als het interessant wordt is het afgelopen. Waarom zijn moppen over blondjes zo kort? Zodat mannen ze zich kunnen herinneren. Wat zei God na de man gemaakt te hebben? Dat kan ik beter! Waarom willen mannen met een maagd trouwen? Ze kunnen niet tegen kritiek. Hoe noem je een intelligente man in Nederland? Een toerist. Waarom geven mannen een naam aan hun penis? Omdat ze niet willen dat een vreemde al hun beslissingen neemt. Waarom is het zo moeilijk om een knappe en gevoelige man te vinden? Omdat die meestal al een vriend hebben. Hoe sorteren mannen hun wasgoed? 'Vies' en 'vies maar nog te dragen'. Wat is het dunste boek ter wereld? 'Wat mannen over vrouwen weten' Wat is het verschil tussen een man en E.T.? E.T. belde naar huis. Hoe fitnessen mannen op het strand? Door iedere keer als ze een mooie vrouw zien hun buik in te houden. Waarom houden mannen van intelligente vrouwen? Tegenstellingen trekken elkaar aan. Waarom kan een man geen orgasme simuleren? Omdat hij niet opzettelijk zo'n raar gezicht kan trekken. Waarom heeft God eerst de man geschapen en pas daarna de vrouw? Tja, je werkt toch altijd graag eerst op een kladpapiertje? Wanneer weet een vrouw dat haar man haar bedriegt? Als hij twee keer in de week een douche begint te nemen. Waarom maken mannen zo moeilijk oogcontact? Borsten hebben geen ogen. Waarom heb je 1 miljoen spermatozoïden nodig om 1 eicel te bevruchten? Omdat ze de weg niet willen vragen. Wat hebben elektrische treintjes en borsten met elkaar gemeen? In feite zijn ze bedoeld voor kleine kinderen, maar het zijn de mannen die er mee spelen. Wat moet je een man geven die alles heeft? Een vrouw die hem toont hoe hij het moet gebruiken. Wat is het verschil tussen een nieuwe man en een nieuwe hond? Na een jaar is de hond nog steeds opgewonden als hij je ziet. Wat is de beste mannier om een man iets te laten doen? Zeggen dat hij er te oud voor is. Wat is de overeenkomst tussen mannen en computers? Niemand begrijpt waarom ze zo raar doen en ze hebben altijd te weinig geheugen.
![]() |
#26 |
|
![]() How does a man show that
he is planning for the future? -He buys two cases of beer. Waarom kan een man niet tegelijk knap en inteligent zijn? - omdat hij anders een vrouw zou zijn Laatst gewijzigd door nubian : 12 januari 2007 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe ik anders meteen als ik het noorden kwijt ben hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() uhu....en dan beginnen ze te zagen dat ze een bierbuikje krijgen en weten dan niet 'waarom'
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 12 januari 2007 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach... dat bierbuikje dient om afgewerkt te worden in bed. Enne... zo een platte buik is ook maar niets hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 12 januari 2007 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow... ben ik even niet meer mee zeg...
she-men? Bierbuikjes? Bier drinkende homo's die op yoghurt en sigaretten leven??
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() @ Keats Met u wil ik wel eens een pint pakken ![]() Laatst gewijzigd door nubian : 12 januari 2007 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Op zo'n forum als dit kom ik vaak misschien wat onvriendelijk en fel over ![]() EDIT: ohja en je mag wel 'je' zeggen hoor ![]()
Wat is er veranderd in de afgelopen paar jaar? Laatst gewijzigd door Keats : 12 januari 2007 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |