![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk wel dat als we de extreemrechtse toer opgaan (genre NPD) we nog minder stemmen gaan halen. 1 stem = 1.5 € Meer stemmen = meer geld = meer propaganda wat mogelijk meer kiezers geeft of ze onderhoudt. Bovendien moet je kiezers een toekomstperspectief geven, mensen willen na verloop van tijd resultaat zien anders krijgen ze de indruk dat hun stem niets uitmaakt. De veel benoemde Vlaams Belangers in OCMW en politieraden in tal van gemeenten. Bovendien had het VB bijna een absolute meerderheid in een paar Antwerpse disctricten. De situatie die er nu is in hoboken, hebben we juist te danken mede dankzij de hoge score van het Vlaams Belang. Je moet je idee als politieker zien te verkopen aan de mensen, dat is hetzelfde als een verkoper doet met zijn product. Op de manier dat jij je idee aan de man wilt brengen zal er niet veel toegehapt worden (lees: gestemd worden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga
![]() Plezant toch, niet, die EU? Zo vrij verkeer van EU-burgers en zo? Citaat:
Héél ontgoochelend dat een Dewael hier zo weinig kritiek op krijgt. Had Dewinter hetzelfde gezegd, stond het land, en dit forum, gegarandeerd op zijn kop. Twee maten en twee gewichten, niks werelds is onze regering en onze progressieven vreemd.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 14 januari 2007 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben nooit voorstander geweest van dit Europa, maar diegenen die Europa aan de burger hebben opgedrongen zullen toch wel de laatste zijn om de Europese gedachte te laten varen zeker? Wa's da nu!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Zolang je een werkgever hebt, die betaalt. vroeger betaalde mijn vrouw, maar die is op den duur gaan lopen. Nochtans legde ik alleen maar geslaagde examens af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijt gerust daar waar van remote kan gewerkt worden wordt het gedaan, wij doen da hier ook, met programmeurs, die gasten werken voor een Belgisch bedrijf en doen alles remote, om de paar maanden vliegen we die in voor een meeting van een paar uur, en daarna gaan die terug. Maar in de IT kunt ge niet gelijk wat in remote doen. Je kan veel, maar een aantal vooral technische jobs, waar het om de infrastructuur (hardware en telecom) gaat, moet ge mensen ter plaatse hebben. Maar inderdaad, geeft mij ne gast die een beetje technisch inzicht heeft, en binnen de maand repareert die printers, laptops, etc, ... Ik heb er zo al opgeleid, dus ik weet dat het kan, 14 dagen intensieve steam cursus en ge zijt er mee weg. |
|
![]() |
![]() |