![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hoop dat jullie het nu wel begrepen hebben.
GIL
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk el dat Rudy stilletjesaan wakker wordt. Ik hoop het voor hem tenminste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Zou mijn stil vermoeden dan toch nog werkelijkheid worden, iets wat ik al zei in januari vorig jaar toen het LA werd opgericht. Jammer voor de LA'ers die het echt goed meenden en ondanks de enorme kleinte van hun partij voluit wilden en willen gaan.
Trouwens iemand als Ward Beysen, wat heeft die te bieden...
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toenadering tussen Beysen en De Winter ?
Dat zou pas een giller zijn. Homohuwelijk tussen Ward en Filip.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Ik vermoed eerder dat de partijtop van het Vlaams Blok echt wel inziet dat meneer Beysen met zijn toenaderingspogingen vrijwel alleen zou staan binnen het Liberaal Appel en zich er liever niet aan wilt branden. Verstandig.