Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2003, 17:30   #21
Patje
Lokaal Raadslid

Patje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Ho, dan zal je hier wel vlug bediend worden qua links gevogelte; van soepkieken tot schijtlijster, het fladdert hier allemaal rond!
Is dit geen haatproza? Het is wel een scheldtirade. Wat ze noemen niveau. In plaats van normaal te discuteren komt het hier op dit forum meer en meer tot een scheldtirade. Hier heeft niemand iets aan. Dat er een keer iets spottend wordt gezegd of een steek onder water wordt gegeven maar dit trekt op niets! Spijtig en zielig.
Patje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 17:58   #22
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuifje

Niks bevuild, niks haatproza. Heb inderdaad wel wat bericht berichtjes gepost op het Vlaams-Nationaal-forum. Ik dacht eerst dat het een Vlaams-nationalistisch forum was, maar het handvol naïeve nationalisten werd vrij spoedig afgeschrikt door het [size=6]agressieve linkse N-VA gevogelte [/size]dat er de toon bepaalde.
Ho, dan zal je hier wel vlug bediend worden qua links gevogelte; van soepkieken tot schijtlijster, het fladdert hier allemaal rond!
Zalig!!
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 18:29   #23
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Het probleem met uw soort mensen, Kuifje, is dat je dezelfde denktrant volgt als onze vrienden van de BUB hier: Vlaams-nationalisme is extreem-rechts, dus wie niet extreem-rechts is, is geen Vlaams-nationalist...

Doe vooral zo voort, grote jongen, en duw de Vlaamse strijd nog maar wat meer in je eigen verdomhoekje. Uiteindelijk mag de laatste het licht uitdoen...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 19:14   #24
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand

Is dit geen haatproza? Het is wel een scheldtirade. Wat ze noemen niveau. In plaats van normaal te discuteren komt het hier op dit forum meer en meer tot een scheldtirade. Hier heeft niemand iets aan. Dat er een keer iets spottend wordt gezegd of een steek onder water wordt gegeven maar dit trekt op niets! Spijtig en zielig.
Wie hier niet tegen een stootje kan kan maar beter op het forum van flair of disneyland zijn ding doen!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 19:17   #25
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop dat de VB'ers goed begrijpen dat een heleboel N-VA'ers totaal niets met het VB te maken willen hebben en door zulke posts - en meerdere zoals deze op dit forum - gaat u dit gevoel alleen maar aanwakkeren.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 19:17   #26
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Niks bevuild, niks haatproza. Heb inderdaad wel wat bericht berichtjes gepost op het Vlaams-Nationaal-forum. Ik dacht eerst dat het een Vlaams-nationalistisch forum was, maar het handvol naïeve nationalisten werd vrij spoedig afgeschrikt door het [size=6]agressieve linkse N-VA gevogelte [/size]dat er de toon bepaalde.
Oud 15 december 2003, 19:23   #27
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Ik hoop dat de VB'ers goed begrijpen dat een heleboel N-VA'ers totaal niets met het VB te maken willen hebben en door zulke posts - en meerdere zoals deze op dit forum - gaat u dit gevoel alleen maar aanwakkeren.
Ik acht de nva-liezer wel slimmer als dat hoor! Als zij het welzijn van Vlaanderen willen kunnen zij maar consequent op één partij stemmen!
Nl de enige vlaams-nationalistische partij die zich niet liet omkopen door het etablishment het Vlaams Blok!
Oud 15 december 2003, 19:27   #28
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik acht de nva-liezer wel slimmer als dat hoor! Als zij het welzijn van Vlaanderen willen kunnen zij maar consequent op één partij stemmen!
Ik stem inderdaad consequent op 1 partijk voor het welzijn van Vlaanderen. En dat is de N-VA.

Oud 15 december 2003, 19:30   #29
Quicky
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik stem inderdaad consequent op 1 partijk voor het welzijn van Vlaanderen. En dat is de N-VA.
Maar blijkbaar stemmen de meeste voor de echte Vlaamse partij, 200.000 kiezers tegen 750.000 kiezers, het is wel duidelijk denk ik...
Oud 15 december 2003, 19:32   #30
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Nl de enige vlaams-nationalistische partij die zich niet liet omkopen door het etablishment het Vlaams Blok!
" Liever een tolerant, maar vierkant draaiend België, dan een onafhankelijk Vlaanderen met 't Blok in de regering. " De gemiddelde N-VA'er ziet geen soelaas in het extreemrechtse blok!
Oud 15 december 2003, 19:33   #31
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:

Maar blijkbaar stemmen de meeste voor de echte Vlaamse partij, 200.000 kiezers tegen 750.000 kiezers, het is wel duidelijk denk ik...
Ik ben er zeker van dat het VB helemaal geen 200.000 kiezers had toen ze voor de eerste keer opkwamen.

Oud 15 december 2003, 19:36   #32
Quicky
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky

Ik ben er zeker van dat het VB helemaal geen 200.000 kiezers had toen ze voor de eerste keer opkwamen.
Maar het Blok was dan ook een totaal nieuwe partij, geen oude die in 2 gesplitst is...
Oud 15 december 2003, 19:36   #33
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Jan heeft duidelijk een mooie woordenschat!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 19:39   #34
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Citaat:

" Liever een tolerant, maar vierkant draaiend België, dan een onafhankelijk Vlaanderen met 't Blok in de regering. " De gemiddelde N-VA'er ziet geen soelaas in het extreemrechtse blok!
Maw liever een vette hond aan de ketting dan een vrije magere wolf! Ik heb liever een goede vijand dan een slechte vriend! Maar Vlaanderen zal onafhankelijk worden, met of zonder u!
Oud 15 december 2003, 19:46   #35
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke

Tuurlijk moet je wat brains hebben om te weten waarom hij de Palestijnse vlag gebruikt. Wij voelen ons solidair met alle volkeren die onderdrukt worden door een ander. zoals de Palestijnen, Basken, koerden enz
Heb je dan nog net genoeg verstand om de link met Vlaanderen te kunnen leggen?
Bovendien kost het niets! Ik heb vroeger nog uren in de bak gesleten na TAK-acties omdat actie op het terrein veel meer opbrengt dan het intellectueel salonflamingantje uit te hangen in de baskische club!
Wat hebt gij in den bak gedaan waar die volkeren mee geholpen zijn? buiten dat ge uzelf een beetje hebt geamuseerd?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 19:48   #36
Quicky
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

Bovendien kost het niets! Ik heb vroeger nog uren in de bak gesleten na TAK-acties omdat actie op het terrein veel meer opbrengt dan het intellectueel salonflamingantje uit te hangen in de baskische club!
Wat hebt gij in den bak gedaan waar die volkeren mee geholpen zijn? buiten dat ge uzelf een beetje hebt geamuseerd?
De mensen van TAK, da zijn de mensen die iets bereikt hebben. Door gelijk als nen ouwe pé in uwe zetel te blijven zitten en tegen uw ma te roepen achter een onafhankelijk Vlaanderen gaat ge nie veel bereiken zen.
Oud 15 december 2003, 19:58   #37
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zich niet laten omkopen? uw partij doet alles om aan e vetpotten te kunnen zitten in Brussel.

1 één van de topmannen van het blok schrijft een 70 puntenplan
2 wordt door een voltallig congres bejubeld, en als bijbel gebruikt om kleine blokkerkes in het VNJ te bestoken. (en niet alleen de kleuters van het VNJ)
3 de PS onderneemt stappen om het Blok zijn dotatie af te nemen. Eerste reactie van FDW is zijn 70 puntenplan wijzigen.
4 Nu heeft hij zijn kompanen de opdracht gegeven om afstand te nemen van dat 70 punten plan. Omdat hij in zijn broek staat te pissen van benaudigheid omdat ze wel eens zonder centjes konden vallen.
5 iedereen probeert het hier te verbloemen alsof het Blok niets met dan 70 punten pan te maken heeft.

Wie heeft zich hier laten omkopen??
En kom niet af over onze dotaties, want we zouden veel meer bereikt hebben in een kartel met de CVP dan nu.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 20:11   #38
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

"ge moet eerst voor uw eigen deur vegen en daarna die van de anderen" denk maar eens goed na over deze oude vlaamse wijsheid!
Oud 15 december 2003, 20:14   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het volgende moet mij even van het hart:

Dat de minipartij N-VA een club van hypocriete, leugenachtige, nuttige idioten is die slechts overleeft bij gratie van de de regimepartijen PS en VLD en de linkse belgicistische media weet ondertussen iedereen al. PS en VLD troffen een akkoord om het mini-partijtje ruim te subsidiëren als wapen tegen het Vlaams Blok, de linkse media laten geen dag voorbijgaan zonder Bourgeois of een van zijn acolieten in de schijnwerpers te zetten, om dezelfde reden. Desondanks is hun populariteit tanende en dit maakt hen krikkel.

Deze week, moesten de niveanen hun frustraties nog eens in de media uitsmeren. Reden daarvoor was een mailing van het Vlaams Blok. Zoals elke partij verstuurt het Vlaams Blok van tijd tot tijd ook mailings. Filip Dewinter verstuurde recent nog enkele nummers van de Vlaams Blok-tijdschriften 'Vlaams Belang' en 'VL+' naar mensen uit de Vlaamse beweging, waaronder ook nog wat niveanen zitten (steeds minder nochtans). Niveaan Ward De Bever ging om deze reden totaal uit de bol: zijn eigen schoonmoeder zat (o gruwel!) ook bij de geadresseeerden. Hij ging klacht neerleggen tegen het Vlaams Blok, wegens inbreuk van de privacywet, zo kondigde hij aan.

Reden genoeg voor de met de N-VA bevriende zender ATV om hieraan ruim aandacht te besteden. Vrijdag mocht Ward De bever ruimschoots zijn gal komen spuwen over het Vlaams Blok, zonder dat uiteraard weerwoord werd gegund aan Filip Dewinter. Geen beschuldiging was te min:

- het Vlaams Blok had zogezegd 'diefstal' gepleegd van adressen. Bewijzen hiervoor heeft dhr De Bever niet nodig, ATV uiteraard ook niet.

- Filip Dewinter 'misbruikte' zogezegd 'belastinsggeld', want hij had de zending verstuurd in portvrije enveloppen. Opnieuw een belachelijke beschuldiging: al wat een partij doet kost uiteraard belastingsgeld. De wat op de partijfinanciering bepaalt immers dat een partij bijna geen giften mag aanvaarden en bepaalt de subsidies voor de partijen. Dat is nu eenmaal het systeem. Of Filip Dewinter voor zijn mailing gebruik maakt van het contingent portvrije enveloppen dat hem ter beschikking wordt gesteld of niet, doet hierbij niet ter zake.

Zielig clubje, die N-VA'ers.
Allez vooruit! De zoveelste blijk van de samenhorigheid der Vlaams-nationalisten.
Het belgiekse zal het jullie lonen.
Waarom zou ik nog verder lezen?
Oud 15 december 2003, 20:16   #40
jan hyoens

Standaard

Citaat:

Zich niet laten omkopen? uw partij doet alles om aan e vetpotten te kunnen zitten in Brussel.
Bewijzen? Dat van de retroactieve aprtijfinanciering staat toch vast of ontken je het?

Citaat:
1 één van de topmannen van het blok schrijft een 70 puntenplan
2 wordt door een voltallig congres bejubeld, en als bijbel gebruikt om kleine blokkerkes in het VNJ te bestoken. (en niet alleen de kleuters van het VNJ)
3 de PS onderneemt stappen om het Blok zijn dotatie af te nemen. Eerste reactie van FDW is zijn 70 puntenplan wijzigen.
4 Nu heeft hij zijn kompanen de opdracht gegeven om afstand te nemen van dat 70 punten plan. Omdat hij in zijn broek staat te pissen van benaudigheid omdat ze wel eens zonder centjes konden vallen.
5 iedereen probeert het hier te verbloemen alsof het Blok niets met dan 70 punten pan te maken heeft.
Jij hebt duidelijk uw roeping van fabeltjesverteller gemist!

Citaat:
[size=6]En kom niet af over onze dotaties, want we zouden veel meer bereikt hebben in een kartel met de CVP dan nu[/size].
Inderdaad!!! Wat zeg ik!!! Bedankt om mij hier gelijk te geven!!!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be