![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik praat erover of ik masturbeer.
![]()
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is al het beste wat ik al hier op de forum gelezen heb
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 14 januari 2007 om 03:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() volgens mij werkt da wel goed
![]() da of een heet bad nemen en muziek keiluid zetten en als ik dan uit bad ben , ben ik afgekoeld ![]()
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Vroeger was ik iemand van roepen en tieren, deuren slaan, verwijten naar het hoofd slingeren, hoe harder het kwetste hoe meer plezier ik er in had.... heb nog maar sinds kort geleerd dat er een veel betere oplossing is: zwijgen, laten bekoelen, doen alsof er niets aan de hand is en op een heel ontspannen moment uitpraten. Je bent dan veel beter in staat om open te staan voor de mening van de ander en je zegt geen onnodig kwetsende dingen die het alleen erger maken.
Maar zo es hevig ruzie maken en hevig weer goedmaken op zijn tijd is ook es plezant zenne ![]() [FONT=Arial][/FONT] |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In een relatiecontext zijn ruzies inderdaad nodig en gezond, al was het maar om jezelf te blijven en niet volledig te fuseren. Ook op vrienden mag je je af en toe eens kwaad maken. In politieke en professionele contexten lijkt me dit echter uit den boze, je verraadt er alleen je zwakke positie door en collectieve boosheid kan zelfs katastrofes veroorzaken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() boosheid moet je ombuigen tot openheid
dit doe je doormiddel van vragen te stellen actief te luisteren ik-boodschap te hanteren assertief te zijn.