![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Ruud <[email protected]> wrote:
> > Het geeft allemaal een compleet ander beeld van het Apartheids-systeem. Je > gaat steeds meer en meer denken, dat het geen repressief systeem was, maar > een defensief systeem. Nou, alleen domme mensen wellicht. -- gr, Martin Koolhoven www.nbeetjeverliefd.nl http://tinyurl.com/vynmb |
![]() |
#22 |
|
![]() Esizkur wrote:
> "De Joker ©" <[email protected]> schreef in bericht >> Michael Laudahn eOpposition wrote: ... >>> Mag ik je even een goed raad geven? Als het om 'De Joker' gaat dan >>> 'laat alle hoop varen'. Ik ken hem intussen. >> >> Maar Michael, ik probeerde je juist nog wel te helpen! > > De volgende keer dan wel aan de goede kant van koning Eenoog gaan zitten. Nu > zag hij niks. Maar dat had je toch ook moeten weten... Men moet nooit al te opzichtig z'n diensten aanbieden. (J) |
![]() |
#23 |
|
![]() "De Joker ©" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Esizkur wrote: >> "De Joker ©" <[email protected]> schreef in bericht >>> Michael Laudahn eOpposition wrote: > > ... >>>> Mag ik je even een goed raad geven? Als het om 'De Joker' gaat dan >>>> 'laat alle hoop varen'. Ik ken hem intussen. >>> >>> Maar Michael, ik probeerde je juist nog wel te helpen! >> >> De volgende keer dan wel aan de goede kant van koning Eenoog gaan zitten. >> Nu >> zag hij niks. Maar dat had je toch ook moeten weten... > > Men moet nooit al te opzichtig z'n diensten aanbieden. > > (J) > Ja, dat is ook wel weer zo. |
![]() |
#24 |
|
![]() Ruud wrote:
> "Willem van Zeijl" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "Michael Laudahn eOpposition" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] oups.com... >> >> >> Zie >> >> http://www.youtube.com/watch?v=VFN8W...elated&search= . >> >> Voorzichtig, gedeeltelijk brute beelden. >> >> Trouwens: Vredesnobelprijsdrager Nelson Mandela singt over het doden >> van witten, zie >> >> http://www.youtube.com/watch?v=fcOXqFQw2hc . >> >> >> Heel vreemd . >> Wat ik nog vreemder vond was dat er twee blanken in dat groepje dapper >> me stonden te zingen ! >> In welke context moet ik dit nu plaatsen ? >> >> Nobelprijs stelt trouwens niks meer voor. >> Jasser Arafat kreeg ook een de nobelprijs voor de vrede >> Hij heeft hem nooit opgehaald >> Straks geven ze hem ook nog postuum aan Hoessein > > Het geeft allemaal een compleet ander beeld van het Apartheids-systeem. Je > gaat steeds meer en meer denken, dat het geen repressief systeem was, maar > een defensief systeem. > > Doe eens net zo'n creative analise van nazi-duitsland in relatie tot joden... JayJBee "Er is maar een overeenkomst in de 2 gevallen. Zie jij jou ook?" |
![]() |
#25 |
|
![]() Ruud wrote:
> "Michael Laudahn eOpposition" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ups.com... > > Ruud schrieb: > >> Het geeft allemaal een compleet ander beeld van het Apartheids-systeem. Je >> gaat steeds meer en meer denken, dat het geen repressief systeem was, >> maar >> een defensief systeem. > > > > > Ja misschien, en hier nog wat aanvullende inlichtingen: > > Ik heb enkele jaren geleden een reis gemaakt in ZuidAfrika, en met zowel > blanke boeren als zwarte burgers gesproken/geluisterd. > Niet vergeten, dat heel veel zwarten in de ghetto's van o.m. Kaapstad en > andere grote steden zeer vredelievende, christelijke mensen zijn, is er een > zekere gelaten passiviteit in de grote steden, waar je ziet dat heel veel > zwarten als zwervers aan je kleren zitten te plukken, bedelend, maar ook om > elke kans op diefstal waar te nemen. > Veel blanke boeren zijn gewoon afstammelingen van avontuurzoekers, die een > bestaan willen opbouwen voor hun gezinnen, zoals velen naar Amerika gingen. Dat belooft nog wat voor de toekpmst van de Zwarte Afrikaan... Ik ga er maar vanuit dat deze nonchalante omgang met volkerenmoord en landjepik 'gewoon' je erfgoed is. JayJBee "De nieuwe wereld biedt geen plaats meer voor achterlijkheden. Kom daar maar achter." > > http://www.praag.org/nuus.plaasmoorde26082003.htm > > > > > -- > > Laudahns leitsatz: > > Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der > traditionellen 'verbotskultur': Anstatt wichtige gesellschaftliche > temen zu diskutieren, wird die debatte unterbunden. Konsequenz: Die > leute bleiben unreif, und die wichtigen temen brodeln unter der > oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter > anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser... > > |