![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat betreft dancings binnenraken,
ik ken persoonlijk ne gast, die de meest trendy party's in Cannes en omstreken gecrashed, heeft, tijdens het filmfestival, nochtans, 2 doodnormale jongens, hebben met de schonen der aarde, gratis champagne gezopen met sloten, in de meest trendy, clubs, zelfs de PRIVATE boot onveilig gemaakt, (en voor de kenners, onder de fuifbeesten, buiten de playboy mansion, is dat zowat de meest decadente plek op aarde... ) Hadden nochtans geen uitnodeging, maar wel nen Smoking en ne wree goeien en vlotten babel... (en flink wat lef hebben, want wat die gasten gedaan hebben was soms wel een tikkie iliegaal, ... ) (en nee het zijn niet die pipo's op JIM TV, want die gasten die ik ken doen dat al jaren... ) Als de alochtoon in kwestie, de tips en triks wil leren kennen van hoe raak ik overal binnen ... 't is nie moeilijk, Gewoon vriendelijk, zijn en blijven, en laten ze je niet binnen in die eene tent, ga dan naar een andere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom bracht hij dan zijn allochtone zussen niet ineens mee? Ik durf verwedden dat die wel binnen hadden gemogen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha sé! mijn woorden waren nog niet koud en watleesik?
Geen racisme Citaat:
m�*m�*�*�*�*�*�* ik mocht nie binne!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 januari 2007 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() ik vroeg me enkel af waarom een zaak uit 2003 nu pas het voortouw neemt.. zegt voor mij genoeg over de rotte antiracisme politiek
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En natuurlijk ook in het zwembad wanneer de moslima's hun gesegregeerd zwemuurtje houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tuurlijk mag dat als de camera's van de vrt erbij zijn.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dat spelletje zullen ze een aantal mensen pas goed tegen de schenen schoppen, denk ik... Het bekomen resultaat zou wel eens het tegenovergestelde zijn van wat ze beogen, want er zullen wel meer mogelijkheden zijn dan nu toegepast om buiten te houden wie je niet binnen wil, alle multiculgezeik ten spijt.
Het moet toch maar weer lukken dat de man die klacht heeft ingediend misschien toch niet zo zuiver op de graat was als hij zelf beweerde, want "er waren andere redenen om hem niet binnen te laten enz" die nog niet medegedeeld worden, lezen we in de Standaard On Line van vandaag... Steken ze weer hun vinger in hun eigen oog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg het maar in een algemene term, wie het leest, bepaalt zelf of hij tot die groep behoort of niet.
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Toevallig iemand uit 'Gent' die na 4 jaar pas problemen maakt over een politieke kwestie en Verhoftstadt die opeens geen problemen meer ziet met die 'tests'.. als je het mij vraagt -> geörchestreerde boel om de zaak er door te krijgen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 15 januari 2007 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jullie zouden het allemaal beter eens zelf meemaken om te zien hoe leuk dat wel is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() U bewijst wederom dat deze rechtszaak gegrond is en ook waarom die marrokkaan zijn zin zal krijgen.
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ohh,on point ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() De man eist één euro schadevergoeding mn beste
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Dat was voorlopig in afwachting van het proces..
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omdat degenen die de uitspraak van een rechter nu gebruiken als argument dezelfden zijn die een uitspraak van een rechter naast zich leggen als het om hun eigen partij gaat. Dat noemt men hypocrisie en kontdraaierij, dat mag toch gezegd worden? Citaat:
![]() "De Gentse allochtoon vraagt de Belgische overheid te veroordelen tot de invoering van de praktijktests, eist een euro morele schadevergoeding " http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...BottomArtikels
![]() |