![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vivant- BUB- LSP-AEL-Groen!: allemaal marginale schijtpartijtjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Het probleem in België is dat de media enkel aandacht heeft voor de machtspartijen. Dat is een oneerlijke verdeling, gelijkaardig met die in Rusland (nog aangeklaagd door de OVSE) waar één partij de media domineert. Wanneer alle partijen geen gelijke zendtijd hebben, kan er van een echte democratie geen sprake zijn, en dan zie je fenomenen als kartels waarin Vivant- voor zeer veel geld- zijn naam koppelt aan de VLD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist al langer dat u fan was van riooljournalistiek. Maar deze keer krijgt het een staartje. Dat verzeker ik u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat u beter zou begrijpen dat ieder mens recht heeft op een eigen mening en dat er op internet meningsvrijheid geldt (zoals overal in België). Blijkbaar heeft u daar wat last mee.
Het is best mogelijk dat Vivant geld heeft betaald voor het kartel, al heb ik daar geen bewijzen van. Minstens zou het kunnen zijn dat Vivant beloofd heeft een minimale som te stoppen in de verkiezingscampagne van het kartel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Nu mag je blijkbaar glashard liegen in het kader van "vrije meningsuiting", want veel mening vind ik niet terug in "fenomen zoals Vivant dat zich voor veel geld heeft verkocht aan de VLD", eerder een poging om een wilde gok als een feit te verkopen aan hen die niet beter weten en denken dat Tacitus als geschiedkundige een zekere vorm van intellectuele eerlijkheid zou bezitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Gezegd voor een mariginaal persoon
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Met Buberdebuberdbub naar plopsaland
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |