![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Da's idd heel voos, gans de nacht blokken en dan je examen missen... 'k heb het gelukkig nooit gehad. Wel ooit eens met ne voze kop van gans de nacht door te blokken de verkeerde trein genomen... ook nie echt plezant
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 jaar geleden examen van wiskunde. Het begon om 09.00 en om 10.00 werd ik wakker. Ben om 10.05 er toch nog aan mogen beginnen. Wel geen extra tijd gekregen maar toch nog rond geraakt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Onder historici bestaat er onenigheid over het belang van het beleid van Pjotr Solypin. Beoordeel hun argumentatie.
2) Bespreek de impact van de etnische diversificatie in de Russische ruimte op het beleid doorheen de Russsische en Sovjet geschiedenis. Fluitje van een cent. ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pff... ik heb morgen examen over bank, beurs, verzekeringen en al die andere economische toestanden en ik heb er echt geen zin in...
![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij komen echt goed overeen wij eh. We vallen nadien al opzettelijk in herhaling naar buiten toe.
![]()
Laatst gewijzigd door lombas : 16 januari 2007 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wiskunde klinkt trouwens heel middelbare school-achtig. Wat heb ik een heimwee naar die tijd! Speelplaats, eetzaal, muzikale opvoeding, plastische opvoeding, frans, engels, informatica, economie, l.o., chrysostomos, ... 't was toch eigenlijk een heerlijke tijd hé. Gewoon de dag voor het examen beginnen 'studeren' en toch slagen enzo...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proclamaties hebben mij nooit wakker gehouden. Drie kwart van de keren wist ik toch dat ik er niet volledig door ging zijn. En ieder vak waar ik wel voor slaagde was weer mooi meegenomen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat ook al eens gehad. Het verschil was dat mijn ogen dichtvielen op het examen zelf. Een half uur voor het einde van het examen wordt je dan wakker op je papieren, en zie je dat je nog bijna niks opgeschreven hebt. Is wel even schrikken als je zo wakker wordt...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken dat gevoel - gelukkig - niet.
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Nachtje doorgestudeerd voor het examen strafprocesrecht dat moest beginnen om 10:30 u. Was op tijd, prof niet en uiteindelijk mocht ik pas om 15:00 u aantreden. Ben achteraf niet thuisgeraakt; bij het eerste benzinestation op de autostrade afgereden en op de parking in een zeer diepe slaap gevallen om pas rond 23:00 u terug de oogskens open te trekken. Mijn ma had de flikken al gebeld, zo ongerust was ze. (tsja, pre-gsm tijdperk)
Volgende namiddag examen van handelsrecht; niet veel tijd om die lel van 3.000 blz nog eens te manipuleren. Maar er toch weer fors doorgekomen! Weliswaar met de moed der wanhoop dat jaar...
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een goeie nachtrust is onontbeerlijk voor een goed examen. Zo simpel is het. Als je slaapt worden alle (vele) gevegens die je hebt ingestudeerd gesaved in je hersenen. Slaap je niet of te weinig kan er veel verloren gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() mwah, je kan ook een halfuur voor het examen begint dingen in je korte termijn geheugen proppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |