![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Bird" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > On Tue, 16 Jan 2007 19:08:53 +0100, "René Peters" > <[email protected]> wrote: > > > > >"Poecilia Reticulata" <[email protected]> schreef in > >bericht news:[email protected]... > >> > >> "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >>> Ach gut, alweer een aanstellers ziekte beloond door de softe NL-se > >>> rechtspraak. > >>> > >> Ging wel om een man die sávonds en snachts op moest komen draven en > >> evengoed smorgens weer op zijn werk moest zijn. > >> PR > > > >Dan nog moet dit per geval worden beoordeeld. Het is naief te > >veronderstellen dat er geen aanzuigende werking van uit gaat. > > "per geval beoordelen" ??? > > Dat is jouw specialiteit, he Peters? Je geeft hier voor de zoveelste > maal een schitterend voorbeeld van het tegenovergestelde. > > En die aanzuigende werking zal ook wel meevallen. Het waren er 1 op de 10. Er bestaan werk en rusttijden. Als je personeel daar niet aan toe komt kan het best gebeuren dat je als baas flinke verliezen lijdt, omdat je mensen half werk leveren. Daarnaast zijn er perioden van de dag dat mensen erg productief zijn. Daar komt bij dat overwerk veel duurder is dan extra personeel inzetten. Wanneer ik gejetlagged thuiskom worden er de eerste 3 dagen na thuiskomst geen belangrijke beslissingen genomen. Dat gebeurt bij wel meer bedrijven. Japanners kennen de term karoshi of je dood hebben gewerkt. Het gebeurt daar steeds minder. De overspannen > werknemer zal het e.e.a. moeten bewijzen en dat is natuurlijk geen > eenvoudige zaak. Daarnaast ligt er een arbeidscontract waar beide > partijen zich aan moeten houden. Als de werkgevers dat nu ook doen, is > er niks aan het handje. Stik in een arbeidscontract als er overmacht is welke door een baas zelf is veroorzaakt. Geld najagen en ziek personeel hebben werkt ook niet. A. |
![]() |
#22 |
|
![]() > >>> René Peters formuleerde de vraag : > >>>> Ach gut, alweer een aanstellers ziekte beloond door de softe NL-se > >>>> rechtspraak. > >>> > >>> Hoe bedoel je een aanstellersziekte. > >>> Is wel degelijk bewezen dat het soms hard toeslaat. > >>> > >> > >> Net zo modieus als RSI. > >> > > > > Denk het niet. > > Nog nooit als service monteur gewerkt zeker. > > En de werkgever had blijkbaar nog nooit van slaapuren gehoord. > > Zo'n klootzak heb ik ook eens gehad. Gewoon op staande voet weggegaan. > > Daarom moet dit per geval bekeken worden. Het 'populair' maken van het thema > burn-out of een ander modern verschijnsel, verziekt de arbeidsmarkt. Want > denk nu niet dat een makkelijk precedent zonder gevolgen blijft. > > Ach, Peters zal het wel weer beter weten! |
![]() |
#23 |
|
![]() Op Tue, 16 Jan 2007 18:52:40 +0100 schreef "René Peters"
<[email protected]>: >Ach gut, alweer een aanstellers ziekte beloond door de softe NL-se >rechtspraak. > Volgens mij is gezondheid nu definitief tot handelswaar gedegradeerd. Ray |
![]() |
#24 |
|
![]() "Poecilia Reticulata" <[email protected]>:
> Ging wel om een man die sávonds en snachts op moest komen draven en evengoed > smorgens weer op zijn werk moest zijn. Peuters wil de slavernij weer invoeren en ziet zichzelf al met een zweep in de hand slavendrijven. 't Is een sadistische mislukkeling. J.-P. Kakellende |
![]() |
#25 |
|
![]() On Tue, 16 Jan 2007 22:19:36 +0100, Ray <[email protected]> wrote:
>Op Tue, 16 Jan 2007 18:52:40 +0100 schreef "René Peters" ><[email protected]>: > >>Ach gut, alweer een aanstellers ziekte beloond door de softe NL-se >>rechtspraak. >> >Volgens mij is gezondheid nu definitief tot handelswaar gedegradeerd. > Grotendeels wel, weldra. Ook nu al hebben de medici in NL, USA achtige beleggingen en cadeautjes van hun leveranciers als zij die voorschrijven. Onder studenten hoor je ze wel eens gewoon openlijk zeggen dat het voor geld en status is, macht. De echte mede-menselijke arts is blijkbaar stilaan aan het uitsterven en de geld- of wat dan ook belusten zijn in opkomst. -- Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware politiek. brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die er werkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse norm en 'waarde' |
![]() |
#26 |
|
![]() "Bird" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 16 Jan 2007 18:52:40 +0100, "René Peters" > <[email protected]> wrote: > >>Ach gut, alweer een aanstellers ziekte beloond door de softe NL-se >>rechtspraak. > > Tja, als je 6 dagen per week (en 's avonds) moet werken van je baas, > dan ben je natuurlijk een aansteller als je het na jaren en jaren > fysiek en mentaal niet meer trekt. > > http://www.nu.nl/news/945917/36/Werk..._burn-out.html > > Maar Peters is natuurlijk een bikkel, de hele dag doorwerken en dan > nog rondhangen op usenet ook. > > > > Gr, > Arne Vogel. Nee, die kan wegens de aanhoudende vorst niet aan het werk. Kan dat pas weer nadat de dooi heeft toegeslagen. |
![]() |
#27 |
|
![]() Op Tue, 16 Jan 2007 22:37:09 +0100 schreef FNn
<[email protected]>: >On Tue, 16 Jan 2007 22:19:36 +0100, Ray <[email protected]> wrote: > >>Op Tue, 16 Jan 2007 18:52:40 +0100 schreef "René Peters" >><[email protected]>: >> >>>Ach gut, alweer een aanstellers ziekte beloond door de softe NL-se >>>rechtspraak. >>> >>Volgens mij is gezondheid nu definitief tot handelswaar gedegradeerd. >> >Grotendeels wel, weldra. >Ook nu al hebben de medici in NL, USA achtige beleggingen en cadeautjes van hun >leveranciers als zij die voorschrijven. >Onder studenten hoor je ze wel eens gewoon openlijk zeggen dat het voor geld en >status is, macht. > >De echte mede-menselijke arts is blijkbaar stilaan aan het uitsterven en de >geld- of wat dan ook belusten zijn in opkomst. Volstrekt mee eens. Ray |
![]() |
#28 |
|
![]() Erik wrote:
>> >> > > Ach, Peters zal het wel weer beter weten! Ja zeker! |
![]() |
#29 |
|
![]() René Peters schreef: > Onder het plaveisel onder het moeras wrote: > > René Peters schreef: > >> "Bird" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >>> On Tue, 16 Jan 2007 18:52:40 +0100, "René Peters" > >>> <[email protected]> wrote: > >>> > >>>> Ach gut, alweer een aanstellers ziekte beloond door de softe NL-se > >>>> rechtspraak. > >>> > >>> Tja, als je 6 dagen per week (en 's avonds) moet werken van je baas, > >>> dan ben je natuurlijk een aansteller als je het na jaren en jaren > >>> fysiek en mentaal niet meer trekt. > >>> > >>> http://www.nu.nl/news/945917/36/Werk..._burn-out.html > >>> > >>> Maar Peters is natuurlijk een bikkel, de hele dag doorwerken en dan > >>> nog rondhangen op usenet ook. > >>> > >> > >> Zul je zien hoeveel klaplopers er weer onder de steen vandaan > >> kruipen. > > > > Jij als gecertificeerd klaploper kan ons daar vat wel wat over > > vertellen. > > Moet JIJ zeggen, ervaren CWI-PC misbruiker!! Ik maak er legaal gebruik van. Sterker nog, ze betalen maar daar nog goed voor ![]() Had je trouwens wel gemerkt dat het bedrijf in kwestie als het slachtoffer uit de omgeving van Heerlen kwamen? Ik neem aan dat ze in Limburg nu subsidie aangevraagd hebben om een cursus klaplopen op te zetten. |
![]() |
#30 |
|
![]() René Peters schreef: > Onder het plaveisel onder het moeras wrote: > > René Peters schreef: > >> "Bird" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >>> On Tue, 16 Jan 2007 18:52:40 +0100, "René Peters" > >>> <[email protected]> wrote: > >>> > >>>> Ach gut, alweer een aanstellers ziekte beloond door de softe NL-se > >>>> rechtspraak. > >>> > >>> Tja, als je 6 dagen per week (en 's avonds) moet werken van je baas, > >>> dan ben je natuurlijk een aansteller als je het na jaren en jaren > >>> fysiek en mentaal niet meer trekt. > >>> > >>> http://www.nu.nl/news/945917/36/Werk..._burn-out.html > >>> > >>> Maar Peters is natuurlijk een bikkel, de hele dag doorwerken en dan > >>> nog rondhangen op usenet ook. > >>> > >> > >> Zul je zien hoeveel klaplopers er weer onder de steen vandaan > >> kruipen. > > > > Jij als gecertificeerd klaploper kan ons daar vat wel wat over > > vertellen. > > Moet JIJ zeggen, ervaren CWI-PC misbruiker!! Ik maak er legaal gebruik van. Sterker nog, ze betalen mij daar nog goed voor ook. ![]() Had je trouwens wel gemerkt dat het bedrijf in kwestie als het slachtoffer uit de omgeving van Heerlen kwamen? Ik neem aan dat ze in Limburg nu subsidie aangevraagd hebben om een cursus klaplopen op te zetten. |
![]() |
#31 |
|
![]() Onder het plaveisel het moeras wrote:
> > Ik maak er legaal gebruik van. Sterker nog, ze betalen mij daar nog > goed voor ook. ![]() > > Had je trouwens wel gemerkt dat het bedrijf in kwestie als het > slachtoffer uit de omgeving van Heerlen kwamen? > Ik neem aan dat ze in Limburg nu subsidie aangevraagd hebben om een > cursus klaplopen op te zetten. Zoals altijd denken jullie in het gat aan het IJ dat het professioneel klaplopen beter kan. |
![]() |
#32 |
|
![]() René Peters schreef: > Onder het plaveisel het moeras wrote: > > > > Ik maak er legaal gebruik van. Sterker nog, ze betalen mij daar nog > > goed voor ook. ![]() > > > > Had je trouwens wel gemerkt dat het bedrijf in kwestie als het > > slachtoffer uit de omgeving van Heerlen kwamen? > > Ik neem aan dat ze in Limburg nu subsidie aangevraagd hebben om een > > cursus klaplopen op te zetten. > > Zoals altijd denken jullie in het gat aan het IJ dat het professioneel > klaplopen beter kan. Ik denk niet dat wij jullie perfectie halen. |
![]() |
#33 |
|
> René Peters schreef: >> Onder het plaveisel het moeras wrote: >>> >>> Ik maak er legaal gebruik van. Sterker nog, ze betalen mij daar nog >>> goed voor ook. ![]() >>> >>> Had je trouwens wel gemerkt dat het bedrijf in kwestie als het >>> slachtoffer uit de omgeving van Heerlen kwamen? >>> Ik neem aan dat ze in Limburg nu subsidie aangevraagd hebben om een >>> cursus klaplopen op te zetten. >> >> Zoals altijd denken jullie in het gat aan het IJ dat het >> professioneel klaplopen beter kan. > > Ik denk niet dat wij jullie perfectie halen. Het 'succes' van de Megabanenmarkt vergeten? Veel verborgen acteertalent in een oude fabriekshal. |
![]() |
#34 |
|
![]() René Peters schreef: > Onder het plaveisel het moeras wrote: > > René Peters schreef: > >> Onder het plaveisel het moeras wrote: > >>> > >>> Ik maak er legaal gebruik van. Sterker nog, ze betalen mij daar nog > >>> goed voor ook. ![]() > >>> > >>> Had je trouwens wel gemerkt dat het bedrijf in kwestie als het > >>> slachtoffer uit de omgeving van Heerlen kwamen? > >>> Ik neem aan dat ze in Limburg nu subsidie aangevraagd hebben om een > >>> cursus klaplopen op te zetten. > >> > >> Zoals altijd denken jullie in het gat aan het IJ dat het > >> professioneel klaplopen beter kan. > > > > Ik denk niet dat wij jullie perfectie halen. > > Het 'succes' van de Megabanenmarkt vergeten? De harde kern Limburgers kregen we niet aan het werk. >Veel verborgen acteertalent in een oude fabriekshal. Inderdaad, die Limburgers kunnen goed acteren. Maar op een paar na weigeren ze om daar hun brood mee te verdienen. Maar kan jij mij uitleggen waarom Limburg het hoogste arbeidsongeschiktheidspercentage heeft? Wat betreft werkloosheid kent Limburg ook het hoogste percentage. Net zoals moord en doodslag. hoe komt dat toch? |
![]() |
#35 |
|
![]() René Peters schreef: > FNn wrote: > > On Tue, 16 Jan 2007 18:52:40 +0100, "René Peters" > > <[email protected]> wrote: > > > >> Ach gut, alweer een aanstellers ziekte beloond door de softe NL-se > >> rechtspraak. > >> > > Is er iets waar jij w e l in gelooft eigenlijk? > > Maar goed dat Tomaten Jan inziet dat zijn radicale ideeën niet geschiktzijn > om mee te regeren. Stel je voor zeg, dan kan ieder klagende medewerker de > economie traineren. Zoals de LPF dat deed in een van de eerste kabinetten Balkenende? |
![]() |
#36 |
|
> René Peters schreef: >> Onder het plaveisel het moeras wrote: >>> René Peters schreef: >>>> Onder het plaveisel het moeras wrote: >>>>> >>>>> Ik maak er legaal gebruik van. Sterker nog, ze betalen mij daar >>>>> nog goed voor ook. ![]() >>>>> >>>>> Had je trouwens wel gemerkt dat het bedrijf in kwestie als het >>>>> slachtoffer uit de omgeving van Heerlen kwamen? >>>>> Ik neem aan dat ze in Limburg nu subsidie aangevraagd hebben om >>>>> een cursus klaplopen op te zetten. >>>> >>>> Zoals altijd denken jullie in het gat aan het IJ dat het >>>> professioneel klaplopen beter kan. >>> >>> Ik denk niet dat wij jullie perfectie halen. >> >> Het 'succes' van de Megabanenmarkt vergeten? > > De harde kern Limburgers kregen we niet aan het werk. > Hoe haal je het in je arrogante hoofd te denken dat Limburgers zo'n behoefte hebben om in zo'n strontputje te wonen? |
![]() |
#37 |
|
![]() René Peters schreef: > Onder het plaveisel het moeras wrote: > > René Peters schreef: > >> Onder het plaveisel het moeras wrote: > >>> René Peters schreef: > >>>> Onder het plaveisel het moeras wrote: > >>>>> > >>>>> Ik maak er legaal gebruik van. Sterker nog, ze betalen mij daar > >>>>> nog goed voor ook. ![]() > >>>>> > >>>>> Had je trouwens wel gemerkt dat het bedrijf in kwestie als het > >>>>> slachtoffer uit de omgeving van Heerlen kwamen? > >>>>> Ik neem aan dat ze in Limburg nu subsidie aangevraagd hebben om > >>>>> een cursus klaplopen op te zetten. > >>>> > >>>> Zoals altijd denken jullie in het gat aan het IJ dat het > >>>> professioneel klaplopen beter kan. > >>> > >>> Ik denk niet dat wij jullie perfectie halen. > >> > >> Het 'succes' van de Megabanenmarkt vergeten? > > > > De harde kern Limburgers kregen we niet aan het werk. > > > > Hoe haal je het in je arrogante hoofd te denken dat Limburgers zo'n behoefte > hebben om in zo'n strontputje te wonen? Toch wemelt het hier van de Limburgers. Zelfs Jan Schaefer had het daar al eens over. Voor een spreekbeurt moest hij een keer in Limburg zijn. Daar begonnen ze over 'die krakers' in Amsterdam. Waarop Schaefer zei dat de woningnood in Amsterdam in een klap kon worden opgelost als al die Limburgers weer teruggingen. |
![]() |
#38 |
|
>> >> Hoe haal je het in je arrogante hoofd te denken dat Limburgers zo'n >> behoefte hebben om in zo'n strontputje te wonen? > > Toch wemelt het hier van de Limburgers. Zelfs Jan Schaefer had het > daar al eens over. Dus je geeft toe dat het een strontputje is? > Voor een spreekbeurt moest hij een keer in Limburg zijn. Daar begonnen > ze over 'die krakers' in Amsterdam. Waarop Schaefer zei dat de > woningnood in Amsterdam in een klap kon worden opgelost als al die > Limburgers weer teruggingen. Nou, zo tolerant is de Amsterdamse PvdA dus toch ook weer niet. |
![]() |
#39 |
|
![]() FNn schreef:
> On Tue, 16 Jan 2007 18:52:40 +0100, "René Peters" <[email protected]> wrote: > >> Ach gut, alweer een aanstellers ziekte beloond door de softe NL-se >> rechtspraak. >> > Is er iets waar jij w e l in gelooft eigenlijk? > > ja zn verdiensten groeten dolphin |
![]() |
#40 |
|
![]() Op Thu, 18 Jan 2007 05:21:45 +0100 schreef dolphin
<[email protected]>: >FNn schreef: >> On Tue, 16 Jan 2007 18:52:40 +0100, "René Peters" <[email protected]> wrote: >> >>> Ach gut, alweer een aanstellers ziekte beloond door de softe NL-se >>> rechtspraak. >>> >> Is er iets waar jij w e l in gelooft eigenlijk? >> >> >ja zn verdiensten > >groeten > >dolphin Gehandicaptenhaters zijn volstrekt overbodig en hebben dus geen verdiensten. René is overduidelijk bang om nog zieker te worden dan hij al is en hij valt graag anderen lastig met zijn angst. Dit soort wordt uit medelijden gedoogd. Ray |