![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Minsk wrote:
> De blanke Rasisten zullen hun lot niet ontkomen! De toorn van de hoogste > rechter zal zich wreken met tongen van vuur omwille hun zondig rasisme! De > baarden van de rasisten zullen dan de hoogste takken van de hoogste bomen > uitzoeken om zich te wentelen in schande en spijt! Vanuit de hemel zullen > dienaars van Satan in karossen verschijnen die de zondaars zullen straffen > en hen bij de haren trekkend, meenemen naar de hel waar ze naakt rond de > duivel zullen moeten dansen en de spot van alle martelaren ondergaan. Ze > zullen veranderd worden in varkens waarop ze door Allah zelf gekeeld en > geroosterd worden op een vuur van hun eigen uitwerpselen, waarna alle > martelaren en hun maagden erop zullen dansen. Wat zal het worden rasisten? > De hemel of de hel? Bezoek uw plaatselijke moskee NU! Red wat er nog te > redden valt van jullie verdorven ziel, ongelovige ratten. > > Haha. Prachtig! Het is een berg stront. En het trekt enorm veel poepvliegen aan. Je weet wel... van die 'mensenen' die zo heftig reageren op de kleur bruin. Het laat ze maar niet los. Van strant tot Suncity, van stront tot chocolade. JayJBee "Proficirat" |
![]() |
#22 |
|
![]() "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Minsk wrote: >> De blanke Rasisten zullen hun lot niet ontkomen! De toorn van de hoogste >> rechter zal zich wreken met tongen van vuur omwille hun zondig rasisme! >> De >> baarden van de rasisten zullen dan de hoogste takken van de hoogste bomen >> uitzoeken om zich te wentelen in schande en spijt! Vanuit de hemel zullen >> dienaars van Satan in karossen verschijnen die de zondaars zullen >> straffen >> en hen bij de haren trekkend, meenemen naar de hel waar ze naakt rond de >> duivel zullen moeten dansen en de spot van alle martelaren ondergaan. Ze >> zullen veranderd worden in varkens waarop ze door Allah zelf gekeeld en >> geroosterd worden op een vuur van hun eigen uitwerpselen, waarna alle >> martelaren en hun maagden erop zullen dansen. Wat zal het worden >> rasisten? >> De hemel of de hel? Bezoek uw plaatselijke moskee NU! Red wat er nog te >> redden valt van jullie verdorven ziel, ongelovige ratten. >> >> > > Haha. Prachtig! > > Het is een berg stront. En het trekt enorm veel poepvliegen aan. > Je weet wel... van die 'mensenen' die zo heftig reageren op de kleur > bruin. Het laat ze maar niet los. Van strant tot Suncity, van stront tot > chocolade. Ik hoef jou niet meer in je bek te schijten want je hebt al.........! |
![]() |
#23 |
|
![]() el misti wrote:
> "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Minsk wrote: >>> De blanke Rasisten zullen hun lot niet ontkomen! De toorn van de hoogste >>> rechter zal zich wreken met tongen van vuur omwille hun zondig rasisme! >>> De >>> baarden van de rasisten zullen dan de hoogste takken van de hoogste bomen >>> uitzoeken om zich te wentelen in schande en spijt! Vanuit de hemel zullen >>> dienaars van Satan in karossen verschijnen die de zondaars zullen >>> straffen >>> en hen bij de haren trekkend, meenemen naar de hel waar ze naakt rond de >>> duivel zullen moeten dansen en de spot van alle martelaren ondergaan. Ze >>> zullen veranderd worden in varkens waarop ze door Allah zelf gekeeld en >>> geroosterd worden op een vuur van hun eigen uitwerpselen, waarna alle >>> martelaren en hun maagden erop zullen dansen. Wat zal het worden >>> rasisten? >>> De hemel of de hel? Bezoek uw plaatselijke moskee NU! Red wat er nog te >>> redden valt van jullie verdorven ziel, ongelovige ratten. >>> >>> >> Haha. Prachtig! >> >> Het is een berg stront. En het trekt enorm veel poepvliegen aan. >> Je weet wel... van die 'mensenen' die zo heftig reageren op de kleur >> bruin. Het laat ze maar niet los. Van strant tot Suncity, van stront tot >> chocolade. > > Ik hoef jou niet meer in je bek te schijten want je hebt al.........! > > Je weet wel... van die 'misti's' JayJBee "Vaag?... Welnee. Duidelijk!" |
![]() |
#24 |
|
![]() "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > el misti wrote: >> "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Minsk wrote: >>>> De blanke Rasisten zullen hun lot niet ontkomen! De toorn van de >>>> hoogste >>>> rechter zal zich wreken met tongen van vuur omwille hun zondig rasisme! >>>> De >>>> baarden van de rasisten zullen dan de hoogste takken van de hoogste >>>> bomen >>>> uitzoeken om zich te wentelen in schande en spijt! Vanuit de hemel >>>> zullen >>>> dienaars van Satan in karossen verschijnen die de zondaars zullen >>>> straffen >>>> en hen bij de haren trekkend, meenemen naar de hel waar ze naakt rond >>>> de >>>> duivel zullen moeten dansen en de spot van alle martelaren ondergaan. >>>> Ze >>>> zullen veranderd worden in varkens waarop ze door Allah zelf gekeeld en >>>> geroosterd worden op een vuur van hun eigen uitwerpselen, waarna alle >>>> martelaren en hun maagden erop zullen dansen. Wat zal het worden >>>> rasisten? >>>> De hemel of de hel? Bezoek uw plaatselijke moskee NU! Red wat er nog te >>>> redden valt van jullie verdorven ziel, ongelovige ratten. >>>> >>>> >>> Haha. Prachtig! >>> >>> Het is een berg stront. En het trekt enorm veel poepvliegen aan. >>> Je weet wel... van die 'mensenen' die zo heftig reageren op de kleur >>> bruin. Het laat ze maar niet los. Van strant tot Suncity, van stront tot >>> chocolade. >> >> Ik hoef jou niet meer in je bek te schijten want je hebt al.........! > > Je weet wel Ik wel ja. |
![]() |
#25 |
|
![]() In article <[email protected]>, [email protected]
says... > > > Het is een berg stront. En het trekt enorm veel poepvliegen aan. > > Je weet wel... van die 'mensenen' die zo heftig reageren op de kleur > > bruin. Het laat ze maar niet los. Van strant tot Suncity, van stront tot > > chocolade. > > Ik hoef jou niet meer in je bek te schijten want je hebt al.........! > > > > Volledige OT vraag. Ik killfile regelmatig potsers (geen typo) maar op een of andere manier -vaak met een iets aangepaste nick- kruipen die weer uit de vergeetput, blijkbaar snakkend naar aandacht. Heeft iemand een manier om het deksel op die killfile te houden? Mijn eeuwige (*) dank bij voorbaat. Tom De Moor (*) Minimaal 5 minuten! |
![]() |
#26 |
|
![]() "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In article <[email protected]>, [email protected] > says... >> >> > Het is een berg stront. En het trekt enorm veel poepvliegen aan. >> > Je weet wel... van die 'mensenen' die zo heftig reageren op de kleur >> > bruin. Het laat ze maar niet los. Van strant tot Suncity, van stront >> > tot >> > chocolade. >> >> Ik hoef jou niet meer in je bek te schijten want je hebt al.........! >> >> >> >> > Volledige OT vraag. > > Ik killfile regelmatig potsers (geen typo) maar op een of andere manier > -vaak met een iets aangepaste nick- kruipen die weer uit de vergeetput, > blijkbaar snakkend naar aandacht. > > Heeft iemand een manier om het deksel op die killfile te houden? > > Mijn eeuwige (*) dank bij voorbaat. > > Tom De Moor > > > > (*) Minimaal 5 minuten! Maak de installatie van nieuwsgroepen ongedaan. |
![]() |
#27 |
|
![]() el misti wrote:
> "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> In article <[email protected]>, [email protected] >> says... >>>> Het is een berg stront. En het trekt enorm veel poepvliegen aan. >>>> Je weet wel... van die 'mensenen' die zo heftig reageren op de kleur >>>> bruin. Het laat ze maar niet los. Van strant tot Suncity, van stront >>>> tot >>>> chocolade. >>> Ik hoef jou niet meer in je bek te schijten want je hebt al.........! >>> >>> >>> >>> >> Volledige OT vraag. >> >> Ik killfile regelmatig potsers (geen typo) maar op een of andere manier >> -vaak met een iets aangepaste nick- kruipen die weer uit de vergeetput, >> blijkbaar snakkend naar aandacht. >> >> Heeft iemand een manier om het deksel op die killfile te houden? >> >> Mijn eeuwige (*) dank bij voorbaat. >> >> Tom De Moor >> >> >> >> (*) Minimaal 5 minuten! > > Maak de installatie van nieuwsgroepen ongedaan. > > Ik dacht al... dat kan niet over mij gaan. Ik heb al 5 jaar dezelfde. JayJBee "Vel plezier samen" |